کد خبر 1382493
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
نوسان بیت کوین در کانال ۴۰ هزار دلار

بعد از دو روز رشد، بالاخره امروز ارزهای دیجیتال در حال درجا زدن هستند. بیت کوین هنوز در کانال ۳۱۰۰۰ دلار قیمت می خورد و اتریوم هم در رسیدن به قیمت ۲۰۰۰ دلار ناکام مانده است.

به گزارش مشرق، امروز قیمت بیت کوین با رشد حدودا نیم درصدی، در قیمت حدود ۳۱۶۰۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی آن هم مثبت ۶ درصد است و افرادی که یک هفته قبل خرید کرده اند، در اثر رشد دو روز گذشته به سود رسیده اند.

ارزش معاملات بیت کوین در یک شبانه روز ۳۲ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۶۰۳ میلیارد دلار است.

بیت کوین شب گذشته تلاشی موفق برای نفوذ به کانال ۳۲۰۰۰ دلار داشت و برای دقایقی وارد این کانال قیمتی هم شد، اما نتوانست خود را تثبیت کند و دوباره به کانال ۳۱۰۰۰ دلار بازگشت.

تحلیلگران پیش بینی کرده اند بیت کوین احتمالا تا حدود ۳۷ هزار دلار هم بالا برود اما پس از آن مشخص می شود که این رشد قیمتی برای یک افت قیمت بزرگ تر انجام شده یا اینکه واقعا قرار است دوباره ارزهای دیجیتال به اوج برگردند و با رشد قیمت متوالی مواجه شوند.

تلاش ناموفق اتریوم برای رسیدن به ۲۰۰۰ دلار

برخلاف بیت کوین، اتریوم امروز منفی بود و با کاهش یک درصدی قیمت مواجه شد. بزرگ ترین آلت کوین بازار هم اکنون در حدود قیمت ۱۹۳۰ دلار معامله می شود.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۱۷ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۲۳۴ میلیارد دلار است.

اتریوم امروز هم همچنان در مقیاس هفتگی، کاهش قیمت را نشان می دهد. شب گذشته اتریوم تلاشی ناموفق برای رسیدن به قیمت ۲۰۰۰ دلار داشت که در چند قدمی این قیمت متوقف شد و به سمت پایین بازگشت.

رشد ۹ درصدی ترون

به طور کلی امروز بازار نسبتا متعادل است. تعداد نمادهای منفی و مثبت تقریبا برابر هستند و نه در سمت فروش و نه در سمت خرید، هیجان شدیدی وجود ندارد. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار و در میان نمادهای مثبت تنها ترون با رشد ۹ درصدی مواجه شده و مابقی نمادهای مثبت، رشدی کمتر از ۴ درصد داشته اند.

در میان نمادهای منفی هم به جز اکسی اینفینیتی که ۸ درصد افت کرده و کاردانو که ۵ درصد کاهش قیمت داشته، مابقی نمادها با افت زیر ۳ درصد مواجه بوده اند.

در مقیاس هفتگی هم آوالانچ، ایپ کوین و سولانا افت بیش از ۸ درصد داشته اند و بدترین نمادها بوده اند. هلیوم هم با رشد ۲۲ درصدی بهترین عملکرد هفتگی را داشته و پس از آن کاردانو با رشد ۱۸ درصدی قرار دارد.

ارزش بازار تکان نخورد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز تغییر خاصی نداشته و همچنان همان عدد ۱.۳۱ تریلیون دلار است. اما ارزش بازار ۹ درصد کاهش داشته و به عدد ۸۳ میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای ۷ میلیارد دلار بوده و ۷۱ میلیارد دلار هم در استیبل کوین ها معامله شده است.

منبع:اقتصادنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    ما در آلبانی بیت کوین نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس