کد خبر 1381926
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
قاسم‌پور تنها ایرانی صدرنشین رنکینگ کشتی آزاد

با اعلام جدیدترین رنکینگ کشتی آزاد، کامران قاسم‌پور تنها کشتی‌گیر ایرانی است که صدر رنکینگ وزن خودش را در اختیار دارد.

به گزارش مشرق، اتحادیه جهانی کشتی اسامی برترین‌های اوزان دهگانه را اعلام کرد که در بین آنها تنها کامران قاسم‌پور است که رنک یک وزن ۹۲ کیلوگرم را به خود اختصاص داده است.

آمریکایی‌ها در ۴ وزن و روس‌های محروم نیز در سه وزن صاحب رنک یک هستند و سهم ترکیه با طاها آکگول، یک کشتی‌گیر در رتبه یک است.

به این ترتیب امیرحسین زارع در رده سوم وزن ۱۲۵ کیلوگرم قرار دارد، درحالیکه طاها آکگول و گنو پتریاشویلی بالاتر از او قرار گرفته‌اند.

رشید سعدالله‌اف روس نیز همچنان مرد شماره یک وزن ۹۷ کیلوست و اسنایدر آمریکایی و کارادنیز ترک در تعقیب او هستند. بعد از کامران قاسم‌پور نیز نورماگمادوف آذربایجانی، قربانوف روس و جی‌دن کاکس آمریکایی در رده‌های بعدی وزن ۹۲ کیلوگرم قرار دارند.

صدر رنکینگ وزن ۸۶ کیلوگرم از آن دیوید تیلور آمریکایی است و حسن یزدانی و نایفونوف روس در رده‌های بعدی قرار دارند. جردن باروس نفر اول وزن ۷۹ کیلوگرم است و محمد نخودی رده دوم را از آن خود دارد. آواگیان ارمنی نیز در رده سوم قرار گرفته است.کایل داک آمریکایی درحالی رنک اول ۷۴ کیلوگرم را به خود اختصاص داده که سیداکوف روس در رده سوم قرار دارد. یاکوبیشویلی گرجستانی صدرنشین وزن ۷۰ کیلوگرم است و شاخیف روس صاحب رنک اول وزن ۶۵ کیلوگرم است.

ماگومدوف روس و توماس گیلمان آمریکایی نیز رنک یک دو وزن ۶۱ و ۵۷ کیلوگرم را از آن خود دارند. علیرضا سرلک نفر چهارم وزن ۵۷ کیلوگرم است.

این در حالی است که در آخرین رنکینگ فرنگی‌کاران جهان کن ماتسوی از ژاپن در ۵۵ کیلوگرم، ویکتور سیوبانو از مولداوی در ۶۰ کیلوگرم، لری ابولادزه از گرجستان در ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی از ایران در ۶۷ کیلوگرم، کریستوپاس اسلیوا از لیتوانی در ۷۲ کیلوگرم، سنان سلیمان‌اف از آذربایجان در ۷۷ کیلوگرم، رفیق حسین‌اف از آذربایجان در ۸۲ کیلوگرم، زورابی داتوناشویلی از صربستان در ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی از ایران در ۹۷ کیلوگرم و یاکوبی کاجایا از گرجستان در ۱۳۰ کیلوگرم نفرات اول رنکینگ کشتی فرنگی هستند.

ضمن اینکه میثم دلخانی در ۶۳ کیلوگرم و محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفته‌اند و پژمام پشتام در رنک چهارم وزن ۸۲ کیلوگرم و محمدرضا مختاری و علی‌اکبر یوسفی در دو وزن ۷۲ و ۱۳۰ کیلوگرم نیز در رنک پنج قرار دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس