کد خبر 1380230
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
گرایی به دنبال طلسم‌شکنی در صربستان

فرنگی‌کار المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی قهرمانی گفت: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم تا با آمادگی کامل در رقابت‌های جهانی بعد از سه مدال برنز، بتوانم نخستین طلای جهانی را بگیرم.

به گزارش مشرق، محمدعلی گرایی اظهار کرد: مصدومیت من  از ناحیه زانو بود که زیاد جدی نیست، این موضوع طی یک تا ۲ هفته آینده برطرف خواهد شد. با توجه به این مصدومیت با نظر کادر فنی به تورنمنت قزاقستان خواهم رفت.

وی اظهار داشت: البته در چند روز اخیر نیز برای تمرینات به روی تشک نرفتم و امیدوارم با رفع این مصدومیت در تورنمنت‌های آتی حضور یابم.

گرایی همچنین در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی نیز گفت: کشتی فرنگی دارای ظرفیت خوبی است و می‌تواند به رقابت‌ها تیمی قدرتمند اعزام کند.

دارنده مدال طلای ۷۷ کیلوگرم بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: در خصوص حضور در پیکارهای جهانی نیز کادر فنی در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است، چرا که تا این رویداد ۴ماه دیگر زمان وجود دارد. امید است درچند تورنمنت‌ که در پیش است شرکت کنم. هدفم کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی است تا پس از مدت‌ها بتوانم مدال‌های برنز خود را به طلا ارتقا دهم و دل مردم را شاد کنم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به تعلیق کشتی روسیه، نبود کشتی‌گیران این کشور در مسابقه‌های قهرمانی جهان، چه تاثیر دارد، گفت: کشتی فرنگی مختص یک یا ۲ کشور از جمله روسیه نیست بلکه حریفان اصلی پراکنده هستند. در بعضی اوزان حریفان خوبی وجود دارند که روسیه در پیکارهای جهانی از ۱۰ وزن توانست یک مدال طلا و نقره را بدست آورد و مابقی مدال‌ها توسط نمایندگان سایر کشورها کسب شد. در وزن‌هایی که تیم ملی روسیه نفرات قدرتمند و آماده‌ای دارد به طور حتم سایر مدعیان از دیگر کشورها می‌توانند امید زیادی به مدال خوشرنگ دارند.

هفته گذشته تاماش لورینچ مجار که در المپیک با شکست دادن گرایی مانع رسیدن او به مدال شد، به ایران آمد و در گفت و گویی اعتراف کرد مبارزه با گرایی سخت‌ترین کشتی او در ۲۰ سال گذشته بوده است.

گرایی در این باره گفت: تاماش لورینچ یکی از قهرمانان بزرگ کشتی دنیا است که به من لطف داشته است، مسابقه سختی با او در یک چهارم نهایی المپیک داشتم و متاسفانه نتیجه را واگذار کردم. او بدون اشتباه کشتی گرفت. کشتی هم ورزشی است که با یک اشتباه نتیجه را از دست می‌دهید و در مسابقه با وی هم این اتفاق برای من افتاد اما امیدوارم در مسابقات آینده بهتر نتیجه بگیرم و این شکست را جبران کنم.

گرایی در المپیک توکیو و در مرحله یک چهارم نهایی در کشتی تقریبا برابر با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل حریف مجاری متحمل شکست شد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس