کد خبر 1381912
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
اصولی: عزیزی‌خادم حق حضور در مجمع فدارسیون فوتبال را ندارد

سخنگوی فدارسیون فوتبال گفت: بر اساس چیزی که از کمیته اخلاق صادر شده، رییس سابق فدارسیون حق حضور در مجمع را ندارد.

به گزارش مشرق، احسان اصولی در خصوص حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رییس سابق فدارسیون فوتبال در مجمع این فدراسیون اظهار داشت: بر اساس چیزی که اعلام شده و در تعریف آیین‌نامه کمیته اخلاق آمده، او نمی‌تواند در فدراسیون و فعالیت‌های فوتبالی حضور داشته باشد. حضور در این مجمع نیز یک فعالیت فوتبالی است. 

وی در مورد اینکه در این خصوص با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتباتی صورت گرفته، گفت: در جریان این موضوع نیستم اما می‌دانم که حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدارسیون فوتبال با مکاتباتی که داشته، حضور عزیزی‌خادم را کن لم‌یکن کرده است. 

بیشتر بخوانید:

بررسی عزل عزیزی خادم از دستور مجمع خارج شده

عضو هیات رییسه فدارسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا بررسی عزل عزیزی‌خادم از دستور کار مجمع خارج شده یا نه، عنوان کرد: قاعدتا وقتی حضور ندارد این موضوع هم از دستور جلسه خارج شده است.    

۲۸ بهمن ۱۴۰۰ با تصمیم اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، «شهاب‌الدین عزیزی خادم» به صورت موقت از ریاست فدراسیون برکنار شد. در آن زمان اعلام شد که مجمع فدراسیون فوتبال باید درباره برکناری دائمی عزیزی خادم تصمیم‌گیری کند ولی در آستانه برگزاری مجمع، کمیته اخلاق فدراسیون حکم به برکناری و محرومیت دوساله او داد و حتی به عزیزی خادم اجازه نداد که در مجمع فدراسیون نیز شرکت کند. البته عزیزی خادم اعلام کرده که قصد دارد در مجمع شرکت کند و اگر کسی جلوی او را بگیرد، تخلف کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس