کد خبر 1381911
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
قنبرزاده: نباید فیفا و AFC را حساس کنیم/ اگر هیأت رئیسه از 50 درصد بیفتد، دبیرکل موظف است مجمع انتخاباتی برگزار کند

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: دستور جلسه در خصوص صورت‌های مالی است، گزارش حسابرس و بازرس مستقل است، در خصوص تعیین تکلیف پیشنهادات تعدادی از اعضای هیأت رئیسه مطرح می‌شود، باید مجمع نظر بدهد و بررسی کند.

وی در مورد دلایل عزل احتمالی ۴ نفر عنوان کرد: پیشنهاد بوده، دلایلی نوشته‌اند که به هر حال باید بررسی شود، حتما آنهایی هم که مورد استیضاح هستند دفاعیاتی دارند. ان‌شاءالله هر چه خیر است همان شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی عزل عزیزی خادم از دستور مجمع خارج شده

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد اینکه آیا باید به خاطر شرایط تیم ملی انسجام وجود داشته باشد یا اینکه بحث انتقام‌گیری باشد، گفت: اولا باید وجدان، انسان و تقوا را هم رعایت کنند. شرایط تیم ملی و فوتبال ما به گونه‌ای است که به این انسجام نیاز است. حتی اگر دلخوری‌هایی بین دوستان و توقعاتی وجود دارد قابل حل هستند. آنچه مهم است ضمن استقلال رأی تک تک مجمع معتقدم مجمع گروهی دارد تصمیمی می‌گیرد که فوتبال کشور متضرر نشود و خدای ناکرده شرایطی پیش نیاید،‌ وضعیت خوبی را برای فوتبال کشور رقم نزند، با توجه به اینکه دو نفر از فیفا و دو نفر از AFC هم حضور دارند.

قنبرزاده در خصوص بحث تشکیل کمیته انتقالی اظهار داشت: نه، هر احتمالی ممکن است باشد، اساسنامه خیلی شفاف است. برای این موارد حتی اگر به هر دلیلی هیأت رئیسه از ۵۰ درصد بیفتد، باز هم در اساسنامه فرایندی تعریف شده که قاعدتا نباید این اتفاق بیفتد، ولی این حواشی به نفع فوتبال کشور نیست و باعث می‌شود مجامع بین‌المللی مانند فیفا یا AFC تحت تأثیر قرار بگیرند.

وی در مورد اینکه اگر ۵۰ درصد بیفتد آیا دبیرکل همه‌کاره می‌شود، گفت: اگر این اتفاق بیفتد تا آنجایی که من اساسنامه را مطالعه کرده‌ام، دبیرکل موظف می‌شود نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی اقدام کند، ولی آن اعضایی که نیفتادند مانند سرپرست فدراسیون هستند، اساسنامه این را می‌گوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس