کد خبر 1381361
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
عملکرد خوب داور دیدار پرسپولیس - شهر خودرو تا دقیقه ۶۳ و پنالتی‌ای که سوخت

کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که داور دیدار پرسپولیس و شهر خودرو، پنالتی صددرصد تیم میهمان را اعلام نکرد.

به گزارش مشرق، هادی دزفولی در خصوص قضاوت یاسر همرنگ، داور دیدار پرسپولیس و شهر خودرو اظهار داشت: داور تا دقیقه ۶۳ قضاوت خوبی داشت و مسئله خاصی هم پیش نیامد. نکته‌ای که در عملکرد تیم داوری وجود داشت، این بود که کمک داورها در خطاهایی که مقابل‌شان رخ می‌داد، به داور کمک نمی‌کردند و خطا نمی‌گرفتند.

وی ادامه داد: هر برخوردی با دروازه‌بان در محوطه شش قدم، خطا روی دروازه‌بان است و من کمتر دیدم که داور چنین برخوردهایی را خطا اعلام کند. همچنین داور مسابقه در چند مورد باید از کارت زرد استفاده می‌کرد که این کار انجام نشد. در یک صحنه و در دقیقه ۷۲ باید به بازیکن شهر خودرو کارت زرد می‌داد.

کارشناس داوری در خصوص حساس‌ترین صحنه بازی، گفت: داور مسابقه در دقیقه ۸۴ پنالتی صددرصدی را به سود شهر خودرو اعلام نکرد و این بزرگترین اشتباه همرنگ بود.

دزفولی تأکید کرد: گاهی به مربیان حق می‌دهم اعتراض کنند، اما از یک لحاظ موافق این اتفاق نیستم. باید فرهنگ را در فوتبال‌مان بالا ببریم، اشتباهات داوری را قبول کرده و اعتراض نکنیم تا این مسئله جا بیفتد. اعتراض کردن را قبول ندارم و داوران طوری رفتار می‌کنند که مربیان مجبور می‌شوند اخطار بگیرند. در صحنه آخر مربی پرسپولیس کار خاصی نکرد و کارت زرد بی‌جهت گرفت. با این حال اعتراض به تصمیم درست یا غلط داور قابل قبول نیست.

وی یادآور شد: در مجموع عملکرد داور تا دقیقه ۶۳ خوب بود، اما از آن به بعد داور عملکرد خوبی نداشت. از این دقیقه به بعد موافق کار او نبودم. وجدان کاری و شهامت داور باید طوری باشد که حتی مقابل استقلال یا پرسپولیس و در دقیقه ۹۰ بتواند پنالتی تیم حریف را بگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کریم شهبازی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    12 7
    به جای این کارشناسی بیهوده var بیارین تا حق تیمی ضایع نشه. داورا از تیم قرمز میترسن جریان چیه .الله و اعلم
  • امین IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    11 8
    چراهمه باید توبازی باپرسپولیس متضرربشند مطمئنم یه دستایی پشت پرده هست که بسود تیم پرسپولیس سوت میزنن
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      2 2
      قراره به زور هم که شده یک نایب قهرمانی بهشون بدن
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 2
    چرا همه اشتباهات داوری به نفع تیم پرسپولیسه. این قضاوت ها عادی نیست
  • صحرازادگان IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 2
    سریال حمایتهای همه جانبه ازتیم پیروزی همچنان دارد،داور امروزصحنه را دید وعمدا اعلام پنالتی نکرد همانطور که دردربی رفت هم دردقیقه پایانی هم جرات اعلام پنالتی نداشت.
  • گالیله IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 2
    همه تیمها از داوری بازی با تیم خاص ضرر میکنند حق کشی تا کی
  • رمضانی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 2
    داوری به نفع پرسپولیس اظهرمن الشمسه چه کارشناسی ؟ هر سال ی جام جدا برای پرسپولیس در نظر بگیرید تا رقابت سالم در فوتبال ایران معنا داشته باشه
  • حمید IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    2 1
    مشخص بود خودشو الکی انداخت کارشناس واقعا با دوربین هم نمی‌خواهد درست نظر بده تیمتون که با هزار تا ناحق قهرمان کردین سپاهانتون ۳تا خورد تقصیر پرسپولیسه؟
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    کارشناسیتون صد در صد اشتباهه پای مدافع ثابت بود مهاجم پای خودشو به پای مدافع گیر داد و خودشو انداخت تا داور پنالتی بگیره.. باید بیطرفانه و بدون غرض و مرض نظر داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس