فنونی‌زاده:‌ بازیکنان دوره برانکو پرسپولیس را نجات دادند/ شهرخودرو با این مدل بازی مدعی سهمیه می‌شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت:‌ اگر شهرخودرو همیشه اینگونه مثل دیدار با پرسپولیس بازی می‌کرد مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌شد.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده در مورد برتری ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس  مقابل شهرخودرو در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به برگزاری بازی همزمان فولاد و سپاهان، پرسپولیس به آن مسابقه هم نگاه داشت. خوشبختانه تیم خوب جواد نکونام تیم خوب‌تر محرم نویدکیا را برد. فولاد خیلی به نفع ما کار کرد اما باید پرسپولیس این موضوع را در ذهن خود مجسم می‌کرد که در یک دیدار فینال‌گونه به مصاف شهرخودرو رفته است. بچه‌ها کار را خوب شروع کردند و هر جوری شد با گلی که در نهایت مشخص نشد گل به خودی بود یا علی نعمتی به ثمر رساند با یک گل برنده به رختکن رفت.

وی افزود: نمی‌دانم در نیمه دوم چه بلایی سر بازیکنان پرسپولیس آمد که در خانه خودشان تا این اندازه ضعیف کار کردند. این ضعف سبب شد شهرخودرو هم به این باور برسد پرسپولیس آن تیمی نیست که پنج سال متوالی قهرمان شده و به زیبایی گل تساوی را به ثمر رساند؛ البته روی آن گل جایگیری حامد لک هم تأثیر داشت. خوشبختانه پنج دقیقه بعد از گل تساوی شهرخودرو بار دیگر به گل رسیدیم.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید هواداران ناراحت شوند، اما همیشه با خودم می‌گویم امیدوارم پرسپولیس  در ۱۵ دقیقه اول یک گل بخورد زیرا بعد از آن ۵ گل به ثمر می‌رساند. اگر بازی یک بر صفر به سود پرسپولیس جریان داشته باشد، بازیکنان باری به هر جهت بازی کرده و نهایت می‌توانند یک گل به ثمر برسانند. البته تیم فعلی پرسپولیس غیرممکن است بتواند چنین کاری انجام دهد زیرا مدام با ترس و احتیاط بازی می‌کند. 

بیشتر بخوانید:

کنار گذاشتن حسینی و عالیشاه موضوع درون خانوادگی بود/ لیست خروجی و ورودی نداده‌ام

فنونی‌زاده عنوان کرد:‌ پرسپولیس مقابل تیم قعر جدولی در خانه خودش با دو هافبک دفاعی بازی کرد و این نشان از ترس و احتیاط دارد. همه جوره نیمه دوم را به شهرخودرو می‌دهم. اگر همیشه اینگونه بازی می‌کرد یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود. به این دلیل که چیزی برای از دست دادن نداشت، در نیمه دوم فوق‌العاده انتحاری بازی کردند با خودشان گفتند یا گل مساوی را می‌زنیم یا ۵ گل می‌خوریم اما خلاف این موضوع ثابت شد. گل تساوی را زدند اما ۵پنج  دقیقه بعد در شرایطی که تا حدی به دفاع رفته بودند  دومین گل را هم خوردند. 

وی افزود: پس از گل دوم پرسپولیس شهرخودرو ۱۰ کرنر روی دروازه ما فرستاد. برای پرسپولیس زشت است که این همه کرنر در ورزشگاه آزادی به حریف بدهد و تا این اندازه روی دروازه‌اش خطر ایجاد شود با تمام این مسائل از بازیکنان پرسپولیس، کادرفنی، پزشکی و مدیریت به خاطر کسب این برد تشکر می‌کنم. نایب قهرمانی هم بد نیست اما کادر فنی و در رأس آن یحیی گل‌محمدی باید تدبیری بیندیشد زیرا پرسپولیس فعلی آن تیمی نیست که هوادارانش می‌خواهند. 

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد حواشی ایجاد شده قبل از مسابقه و خط خوردن سیدجلال حسینی،  امید عالیشاه، فرشاد فرجی و بازگشت آنها به اردوی تیم توضیح داد: عالشاه در دقیقه اول به زمین هم آمد اما باز هم بازیکنان زمان برانکو پرسپولیس را در این بازی نجات دادند. علی نعمتی کارش را خوب انجام می‌دهد اما سایر نفراتی که امسال به تیم آمدند کارایی ندارند. زشت است با این همه مهاجم، یک دفاع وسط مدام برای پرسپولیس گلزنی می‌کند. بار دیگر از زحمات بچه‌ها تشکر می‌کنم اما این تیم مورد انتظار هواداران نیست.

فنونی‌زاده گفت: برای بازی با شهرخودرو ۲-۳ هزار هوادار به ورزشگاه آزادی آمدند در شرایطی که برای تمرین تیم دهه شصت پرسپولیس ۵ هزار هوادار می‌آمد.  اینکه ۲ هزار هوادار برای دیداری که تأثیر زیادی در کسب رتبه دومی دارد به ورزشگاه می‌آید نشان می‌دهد طرفداران از نحوه بازی پرسپولیس رضایت ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 1
    پرسپوليس ديگه هيچي واسه از دست دادن نداره. به لطف گل ممد و كادر ضعيفش نه تاكتيك داره نه تنوع تاكتيك داره نه دروازه بان داره بدتر از همه بدنساز نميودنم با تيم چكار كرده نيمه دوم همه راه ميرن. تيمي كه نفس و قدرت نداره ديگه نميتونه فوتبال بازي كنه. فصل بعد گل ممد و كادرش نبايد در تيم باشن. اين فصل شانس اورديم سپاهان و فولاد درگير آسيا بودن و از گل گهر هم امتياز كم شد والا گل ممد تيم و پنجم ميكرد. آقايون پيشكسوت شما مدير عامل رو حالي كنيد
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    اگر شهرخودرو روبروی کیسه هم این شکلی بازی میکرد الان تو لیگ مونده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس