کد خبر 1381289
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
آغاز دیدار استقلال - نفت با یک دقیقه سکوت

با اعلام معاون باشگاه استقلال، قرار است دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته سی‌ام لیگ برتر با یک دقیقه سکوت برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی، معاون اجرایی باشگاه استقلال، ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار در حادثه متروپل آبادان اظهار داشت: لازم می‌دانم به نوبه خودم این حادثه غمگین و ناراحت کننده را به همه بازماندگان تسلیت بگویم و برای مصدومان حادثه آرزوی سلامتی و بهبودی از خداوند متعال داشته باشم. به احترام عزیزانی که در این حادثه تلخ از بین ما رفتند، بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان با یک دقیقه سکوت برگزار خواهد شد.

وی در خصوص بلیت فروشی این دیدار تصریح کرد: بعد از پیگیری‌ها و رایزنی‌های مختلف موفق شدیم تا مجوز حضور ۶۳ هزار هوادار را در این بازی اخذ کنیم که جا دارد از مسئولان ذی‌ربط بابت همکاری‌شان در این قضیه تشکر کنم. بلیت فروشی این بازی تنها به صورت اینترنتی است و بلیتی در ورزشگاه آزادی فروخته نخواهد شد و به همین دلیل بدون بلیت راهی محل برگزاری بازی نشوند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره میهمانان باشگاه استقلال در این جشن قهرمانی گفت: سازمان لیگ مسئول برگزاری جشن قهرمانی است ولی ما تعدادی از پیشکسوتان عزیز باشگاه استقلال، به همراه مدیران سابق این باشگاه را به این جشن قهرمانی دعوت کردیم و ان‌شاءالله در کنار این عزیزان و هواداران، جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر را جشن خواهیم گرفت.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 1
    این یعنی کشته ها مسلمان نبوده اند. نیازی به قرائت فاتحه نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس