کد خبر 1381209
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
بلیت ها رو به اتمام است/ هجوم هواداران استقلال برای شرکت در جشن قهرمانی

حدود ۶۳ هزار نفر از هواداران استقلال می توانند با خرید بلیت بازی با نفت مسجد سلیمان در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند و استقبال استقلالی ها از بلیت فروشی بسیار خوب بوده است.

به گزارش مشرق، استقبال استقلالی ها از بلیت فروشی بازی با نفت مسجد سلیمان که احتمالا فردا شب برگزار می شود، عالی بوده و پیش بینی می شود با ادامه این روند تا ساعاتی دیگر همه بلیت ها تمام شود. در حال حاضر حدود ۶۰ درصد بلیت ها فروش رفته که این مساله نشان از اشتیاق بالای هواداران استقلال برای حضور در جشن قهرمانی دارد.

همان طور که می دانید استقلال بعد از ۹ سال قهرمان لیگ برتر شده و حالا استقلالی ها که در این سالها فقط دوبار قهرمان جام حذفی شده اند، می خواهند از نزدیک بازی آخر تیمشان و جشن قهرمانی را تماشا کنند.اگر بازی استقلال پنجشنبه برگزار شود طبعا بلیت هایی که خریداری شده برای آن روز هم اعتبار خواهد داشت اما بعید است تا ساعاتی دیگر بلیتی باقی بماند چرا که استقبال هواداران استقلال از بلیت فروشی خوب بوده و پیش بینی می شود تمام بلیت ها تا چند ساعت آینده به فروش برسد.

بازی های استقلال در روزهای دوشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دکتر فریماه رجاوند IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 5
    هجوم گدا گشنه ها
    • قاسم IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      5 0
      وقتی به هم وطنت جسارت میکنی خجالت نمیکشی؟ سرورتان ۲بارقهرمان آسیاشده
    • حمید IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      3 1
      مثل شما حکومتی ها نیستند...
    • رسولیوقتی مغز از احساس و عشق و نشاط تهی و جای آن IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      3 0
      وقتی مغز از احساس و عشق و نشاط تهی و جای آن کینه و نفرت و عقده جایگزین می شود از بعضی مثلا طرفداران تیم رقیب استقلال چه انتظاری داری که درست فکر کنند و یادرست نظر بدهند. لاقل مردانگی و شرف و غیرت تیمی را از تیم هایی مثل سپاهان یاد بگیرید. تیم پرسپولیس باید برای یک عداه مثلا طرفدار خود روانشناس استخدام کند تا اصول مردانگی و همیت تیمی و شرف و وجدان کاری را به آنها یاد بدهد. چرا تیم این ها هر جا می رود بازی میکند ان شهر و یا استادیوم را به لجن می کشند.اینجا بحث بابا مسعود یا بابا جمید نیست. اینجا انسانیت و مردانگی و فوتبال پاک هست.خدایا به جوانان ما سلامتی و آخر عاقبت به خیری عطا بفرما .قهرمانی تیم استقلال و 5 دوره قهرمانی تیم پرسپولیس مبارک باشد
  • مسیحا IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 6
    حق دارن هجوم بیارن ابر و باد و مه و خورشید و فلک بکار گرفته شدن تا بعد از ده سال این تیم از زمین پا بشه ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس