کد خبر 1382657
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
فروغی مدال طلایش را به مردم آبادان و خانواده جانباختگان متروپل اهدا کرد

قهرمان تیراندازی المپیک، مدال طلای خود در جام جهانی آذربایجان را به مردم آبادان و خانواده جانباختگان حادثه متروپل تقدیم کرد.

به گزارش مشرق، در جام جهانی تیراندازی در باکوی آذربایجان تیم تفنگ ایران در تفنگ بادی 10 متر بر سکوی نخست ایستاد. جواد فروغی تیرانداز طلایی ایران در المپیک توکیو نیز در ترکیب تیم کشورمان حضور داشت. وی پس از کسب نشان طلای جام جهانی تیراندازی، ضمن همدردی با خانواده‌های داغ‌دیده آبادان، این مدال را تقدیم خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان کرد.

وی در این مورد اظهار داشت: بعد از حادثه متروپل و داغدار شدن مردم عزیز آبادان به نمایندگی از همه مردم ایران، مدال طلای خود در جام جهانی تیراندازی در آذربایجان را به مردم آبادان و خانواده جانباختگان این حادثه تقدیم می‌کنم. امیدوارم آن را از من بپذیرند.

تیرانداز طلایی کشورمان در المپیک توکیو تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ما هم این مطالبه را داریم که مقصران این حادثه مجازات شوند تا مرهم کوچکی بر درد عمیق خانواده این عزیزان از دست رفته باشد. این حداقل کاری است که یک ورزشکار می‌تواند انجام دهد. من به‌عنوان یک ورزشکار عضوی از این جامعه و ملت هستم و با این عزیزان همدردی می‌کنم و امیدوارم ما را هم شریک غم‌ خود بدانند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس