کد خبر 1381255
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
مجیدی به دنبال برگرداندن قائدی به استقلال است

رسانه اماراتی مدعی شد سرمربی استقلال به دنبال بازگرداندن ستاره شباب الاهلی است.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی ستاره استقلالی ها تابستان گذشته با قراردادی ۵ ساله راهی شباب الاهلی دبی شد.

قائدی بعد از یک فصل حضور در لیگ امارات هنوز نتوانسته در ترکیب اصلی شباب الاهلی جایگاه ثابتی پیدا کرد. مهاجم ایرانی در ابتدای فصل جایگاه ثابتی در ترکیب تیم اماراتی داشت ولی رفته رفته از تاکتیک مهدی علی سرمربی الاهلی خارج شد.

در همین رابطه صفحه ورزشی «منبر الامارات» خبر داد: باشگاه استقلال با درخواست فرهاد مجیدی سرمربی خود وارد مذاکره با شباب الاهلی شده تا بتواند این بازیکن را به صورت قرضی به استقلال برگرداند.

شباب الاهلی برای جذب قائدی از استقلال بیش از یک میلیون یورو هزینه کرده است و اکنون به دنبال تیمی است تا این بازیکن را به صورت قرضی منتقل کند.

احمد نوراللهی دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان در باشگاه شباب الاهلی است که قرارداد با این تیم به پایان رسیده و هنوز خبری از تمدید قراردادش اعلام نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی عصبانی AU ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 0
    ‌چنین سناریویی را در نظر بگیرید. تیم الف بازیکن بسیار خوبی دارد که میخواهد در خارج از کشور بازی کند. مربی تیم الف زمانی در ان کشور خارجی بوده و روابط بسیار خوبی با مربیان در ان کشور دارد. مربی تیم الف این بازیکن را با قیمت زیادی به تیم ب میفروشد. در این نقل و انتقال تیم الف پول زیادی دریافت میکند. ولی این احتمال میرود که قسمتی از این پول در جیب مربیان دو تیم الف و ب سر در میاورد. زمان میگزرد و بازیکن که از نوابق فوتبال بحساب میرسد که علیرغم بازیهای خوبی که او برای تیم ب انجام داده شراکت او در . او به انجا اما بتدریج زمان بازی او در تیم ب کمتر و کمتر میشود. مسئله او به به انجا میرسد تا بجایی که فوتبال دانان از مربی این تیم انتقاد میکنند که چرا از این بازیکن با تکنیک استفاده کافی نمیشود. اما در همین حال تیم سلتیک اسکاتلند پیشنهاد خرید این بازیکن را با رقمی حدود ۳۰۵ میلیون پوند میدهند چیزی حودو ۵ میلیون دلار امریکا که میتواند سود بسیاری برای تیم ب بیاورد. اما تیم ب این پیشنهاد را رد کرده و بیشتر و بیشتر به این بازیکن را بازی نمیدهد. تا انجاه که قیمت فروش این بازیکن افت بسیاری میکند. و یکدفعه نام باشگاه الف برای خرید دو باره این بازیکن مطرح میشود. اما عاقلان فکر میکنند با در نظر گرفتن انچه گفته شد بعید بنظر میرسد در این انتقال مبالقی پول سر از جیب مربیان دو تیم الف و ب سر در نیاورد.. من امیدوارم کنفدراسیون فوتبال اسیا این انتقال دو باره به تیم استقلال را بر رسی کند و نظر دهد. ایا عاقلان زیادی فکر میکنند؟. ملت باید این مورد را پیگیری ووابگیر از هر دو تیم الف و ب باشد چون انچه در مورد این رابطه گزشته عادی بنظر نمیاید..
    • تاج خروس IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 0
      ثواب داره این طفلک رو از دست عربها نجات بدید. فرحناز پودری که پول قرارداد این طفلک رو پیش خور کرد. اما اونا بچه تو این سن رو دوست دارن. فکر بد نکنیدا از لحاظ فنی میگم.
  • علی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    مجیدی؟!؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس