سرمایه گذاری شرکت های ایتالیایی در بازار تجهیزات پزشکی ایران

سفیر ایتالیا، از برنامه ریزی شرکت های ایتالیایی برای سرمایه گذاری در صنعت تجهیزات پزشکی و سلامت ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، "جوزپه پررونه"گفت: برنامه ریزی هایی صورت پذیرفته تا به زودی امکان سرمایه گذاری و تولید مشترک بین شرکت‌های ایتالیایی و ایرانی در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت در ایران اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ایران، ادامه داد: برای ما بسیار مهم بود تا در این نمایشگاه که همسطح دیگر نمایشگاه‌های حوزه سلامت در دنیا است مشارکت داشته باشیم و از نتیجه آن نیز بسیار خوشحال و خرسند هستیم.

سفیر ایتالیا اظهار داشت: در ایتالیا فرصت‌های خوبی برای همکاری و استفاده از دانش کسب و کارهای ایرانی به خصوص شرکت‌های دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت وجود دارد و از حضور این شرکت‌ها برای فعالیت در کشور ایتالیا استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به روابط خوب میان دو کشور و علاقه شرکت‌های ایتالیایی برای حضور در بازار تجهیزات پزشکی ایران، اضافه کرد: حضور در این رویداد می‌تواند کمک به گسترش روابط بیشتر نه تنها در زمینه تجارت بلکه در زمینه علمی و سرمایه گذاری بین دو کشور باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدایوب IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    3 1
    پس fatf چی میشه تا قبول نکنیم واکسن نمیدن روزی 800کشته تازه نفتمون راهم نمیخرن فروش نفت به صفر رسیده میگی نه از ژنرال زنگنه افسادطلبان کرسنتی بپرس ظریف هم خبرداره. تازه روحانی هم هرروز مشق می نوشت ما در تحریم ظالمانه هستیم ربیعی وواعظی هم از روی دست اون متقلب تقلب میکردند
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      1 0
      برو تراشکار تابتو ور میداره قرصاتم نشسته نخور
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 0
    معلومه به دیوار خوردی تاب گرفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس