انعقاد ۲۶ میلیاردتومان قرارداد فناوران در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲

دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) از انعقاد ۲۶ میلیاردتومان قرارداد فناوران در چهار روز برگزاری این نمایشگاه با صنایع مختلف خبر داد.  

به گزارش مشرق، سجاد عباسی فشمی عصر جمعه در آیین اختتامییه یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) بزرگ ترین رویداد استارتاپی کشور تحت عنوان در خصوص حضور میهمانان خارجی  در این نمایشگاه اظهارداشت: تعداد میهمانان خارجی در نمایشگاه اینوتکس ۷۰ نفر از کشورهای روسیه، هند، ازبکستان، مالزی، قرقیزستان بود.

وی افزود: در کنار بخش نمایشگاهی ۱۴ عنوان رویدادی در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه هر لحظه در حال تولید محتوا و برگزاری رویداد تجاری بودند.

دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری یادآور شد: در بخش کافه سرمایه ۴۵۰ جلسه سرمایه گذاری برگزار شد که البته این جلسات در مراحل اولیه منجر به سرمایه گذاری نمی شود اما در طول همین چهار روز نمایشگاه شاهد یک قرارداد سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیونی و دو قرار داد ۱۰ میلیارد تومانی بودیم.

عباسی فشمی تصریح کرد: همچنین دربخش  تامین مالی جمعی اینوتکس ۲۰۲۲ بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جذب سرمایه صورت گرفت.

وی افزود: در بخش رویداد ریورس پیچ که ۶ رویداد آن در طول چهار روز نمایشگاه در حوزه نیازهای فناورانه بخش های مختلف از جمله صنایع غذایی، تجهیزات پزشکی، صنعت و معدن برگزار شد، ۲۶ میلیارد تومان تا پایان نمایشگاه قرارداد منعقد شد.

دبیر اجرایی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ خاطرنشان کرد: در بخش پاویون مشاور نیز در مجموع ۴۰۰ جلسه مشاوره رایگان برگزار شد و در سه استیج نمایشگاه بیش از ۳۰۰ سخنران و پنلیست در حوزه تخصص خود برنامه ارایه کردند.

به گزارش مشرق، نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ با تاکید بربر حضور فناوری های جدید مانند «اقتصاد دیجیتال»، «فناوری هوشمند» و «توسعه پایدار» از ۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

اینوتکس که در حال حاضر به بستری برای عرضه نوآوری و فناوری، تبادل دانش فنی و فناوری و نیز مشارکت میان شرکت ها و سرمایه گذاران داخلی و بین المللی تبدیل شده است؛ در طول برگزاری ۱۰ دوره گذشته خود شاهد حضور در مجموع بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ شرکت و استارتاپ ایرانی و خارجی به عنوان غرفه دار بوده است و بیش از ۸۰ هزار نفر نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس