کد خبر 1379966
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

اگرچه خرید هدیه برای رییس خود می‌تواند ایده‌ای بسیار دوست‌داشتنی باشد اما می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز و استرس‌زا نیز باشد. در بیشتر موارد، شما زمان بیشتری را با مدیر خود می‌گذرانید تا با همسر یا با اعضای خانواده خود. بااین‌حال، این بدین معنی نیست که شما رییس خود را بیش از هر کسی دیگر می‌شناسید. بنابراین، انتخاب هدیه‌ای کاربردی و درعین‌حال ارزان برای مدیر می‌تواند کاری بسیار دشوار باشد. بااین‌حال، ما اینجا هستیم تا در این زمینه به شما کمک کنیم. بنابراین، در ادامه با ما همراه باشید و با چند ایده در این مورد آشنا شوید.

معرفی 9 هدیه کاربردی و درعین حال ارزان برای مدیر

1. پاوربانک

اگر به دنبال هدیه‌ای بسیار کاربردی برای مدیر خود هستید، پاوربانک مطمئنا یک هدیه مناسب است. علاوه بر این، مدیرتان با گرفتن چنین هدیه‌ای، شما را کارمندی نجات‌دهنده در نظر می‌گیرد که هر بار از خاموش شدن تلفن او جلوگیری می‌کنید. پاوربانک در قیمت‌های مختلفی در دسترس است و بنابراین، اگر هدیه‌ای ارزان می‌خواهید این هدیه بسیار مناسب است.

2. گل

یکی از بهترین هدایا برای هر موقعیتی از تولد گرفته تا هدیه به عروس، دسته گل است. هدیه گرفتن گل برای هیچکس تکراری و کلیشه‌ای نمی‌شود و در این میان، مدیرها نیز مستثنا نیستند. بنابراین، اگر به دنبال خرید هدیه‌ای کاربردی، زیبا و خاص برای مدیر خود هستید، دسته گل یا یک گلدان گل می‌تواند ایده بسیار جذابی باشد. خوشبختانه، گل‌ها در قیمت‌های متنوعی در دسترس هستند و در این میان برخی از گلدان‌های گل از قیمت نسبتا ارزان و مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار هستند. به همین دلیل، شما می‌توانید با خرید انواع دسته گل های زیبا یا یک گلدان برای مدیر خود، او را بسیار خوشحال کنید.

3. دفتر یادداشت چرمی

معرفی 9 هدیه کاربردی و درعین حال ارزان برای مدیر

کدام مدیری وجود دارد که برای نوشتن افکار و ایده‌های خودش به یک دفتر یادداشت نیاز نداشته باشد؟ با در نظر گرفتن دفتر یادداشت چرمی نه‌تنها هدیه‌ای کاربردی به مدیر خود می‌دهید، بلکه می‌توانید مطمئن شوید که او این دفتر یادداشت چرمی را در هر جایی همراه خود می‌برد زیرا این دفتر یادداشت بسیار شیک و مناسب برای موقعیت‌های رسمی است. همچنین، برای اینکه این هدیه را جذاب‌تر کنید، می‌توانید در صفحه اول دفتر، یک پیام خوب خطاب به مدیر خود بنویسید. این هدیه شما را در فهرست کارمندانی قرار می‌دهد که مستحق ترفیع‌ هستند.

4. قهوه

مدیر شما نمی تواند روز خود را بدون نوشیدن یک فنجان قهوه صبحگاهی پشت سر بگذارد. بنابراین، هدیه دادن قهوه به مدیر نه‌تنها می‌تواند بسیار کاربردی باشد، بلکه قیمت بالایی نیز ندارد و تقریبا برای هر میزان بودجه‌ای مناسب است. این هدیه باعث می‌شود که مدیرتان هر روز صبح به یاد شما بیفتد و از شما به‌خاطر قهوه خوش‌طعمی که خریده‌اید تشکر کند.

5. جاکارتی چرم

معرفی 9 هدیه کاربردی و درعین حال ارزان برای مدیر

اگرچه محصولات چرمی بسیار گران هستند اما در این میان جاکارتی چرمی نه‌تنها به دلیل کوچک بودن، بسیار ارزان‌تر از سایر محصولات چرمی است، بلکه می‌تواند بسیار کاربردی باشد. حتی اگر هزینه جاکارتی با چرم طبیعی با بودجه شما همخوانی ندارد می‌توانید جاکارتی ساخته‌شده از چرم مصنوعی را برای مدیر خود تهیه کنید و به‌این‌ترتیب، هدیه‌ای شیک و مقرون‌به‌صرفه را برای او در نظر بگیرید.

6. خوشبوکننده هوا

خوشبوکننده هوا در هر مکانی قابل‌استفاده است و تقریبا هر کسی از داشتن آن خوشحال می‌شود. به‌احتمال‌زیاد مدیر شما نیز از این امر مستثنا نیست. بنابراین، اگر به دنبال هدیه‌ای کاربردی و درعین‌حال ارزان برای مدیر خود هستید، یک خوشبوکننده هوا می‌تواند هدیه‌ای بسیار مناسب برای او باشد. این خوشبوکننده‌ها در انواع اسانس‌ها ازجمله اقیانوس آبی، انبه، آدامس بادکنکی، اسطوخدوس و غیره در دسترس هستند.

7. کتاب

کتاب یکی از ابزارهای مهم برای رسیدن به موفقیت است که می‌تواند قیمت پایین‌تری نسبت به سایر هدایا داشته باشد و از سوی دیگر، ازنظر فرهنگی نیز بسیار ارزشمند باشد. با خرید یک کتاب برای مدیر خود نه‌تنها به او نشان می‌دهید که به یادش هستید، بلکه این پیام را به او می‌دهید که برای موفقیت و پیشرفت او ارزش قائلید. کتاب‌هایی که در حوزه موفقیت نوشته شده‌اند، به‌ویژه برای چنین موقعیتی مناسب هستند.

8. گیفت کارت

یکی دیگر از هدایای ارزان و کاربردی برای مدیر، گیفت کارت (giftcard) است. شما با خرید گیفت کارت و هدیه دادن آن به مدیر خود این امکان را به او می‌دهید که آنچه دوست دارد را برای خودش تهیه کند. گیفت کارت در انواع مختلفی در دسترس است و شما می‌توانید بسته به علایق خود و مدیرتان گیفت کارت مناسب را با قیمت مناسب برای او تهیه کنید.

9. ست خودکار و روان‌نویس کادویی

اگر مدیر شما علاقه زیادی به نوشتن دارد یا کار او با نوشتن سر و کار زیادی دارد، ست خودکار و روان‌نویس کادویی یکی از بهترین هدیه‌ها برای اوست. این ست‌ها بسیار زیبا و شیک هستند و می‌توانید آن‌ها را متناسب با دکوراسیون اتاق مدیر خود انتخاب کنید.

درنهایت، برخی مناسبت‌ها مثل تولد و تعطیلات زمان بسیار خوبی هستند تا در آن‌ها نشان دهید که چقدر از مدیر خود قدردان هستید. بنابراین، اگر به دنبال هدیه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای مدیر خود هستید، ایده‌هایی که در این مقاله مطرح شد می‌تواند در این زمینه برای شما بسیار مفید باشد و به شما کمک کند که هدیه‌ای مناسب را برای مدیر خود تهیه کنید و از این طریق به بهترین شکل، به او نشان دهید که چقدر برای او اهمیت قائل هستید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس