سردار سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در بی‌سابقه ترین شرایط تهدید فشار و تحریم به پیشرفت‌های مهمی در عرصه‌های گوناگون دست پیدا کرده‌ایم و در راه رسیدن به فتح مبین قرار داریم.

به گزارش مشرق، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم قهرمان و شهیدپرور اصفهان، جمع زیادی از بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و گروهی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، همایش پاسداشت شهدای امنیت (حادثه تروریستی سال ۹۷ جاده خاش زاهدان) در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و با اشاره به دستاوردهای خون مطهر آنان، تاکید کرد: جهاد لباس عزت است و اگر کسی میدان جهان را ترک کند، خداوند لباس ذلت بر او می پوشاند.

 وی با اشاره به نقش موثر مجاهدان و شهیدان افزود: شهدا ضامن عزت ما و استوانه های مستحکمی هستند که بنای عظیم اسلامی بر استوانه های مستحکم آنان بنا شده است.

سرلشکر سلامی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمن در کمین نشسته به هر بهانه ای سعی در نابودی و یا ضربه زدن به امنیت این کشور داشته است اما هر بار در پرتو هوشیاری و مجاهدت فرزندان این ملت، میوه ای جز شکست و ناکامی برداشت نکرده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امنیت مردم و حریم این کشور و نظام خط قرمز ما است؛ نعمت بزرگی که به بهای خون هزاران شهید به دست آمده است.

وی یادآور شد: ما بر حسب مسوولیتی که داریم، دائم تمام ژرفای اندیشه و طراحی و آرزو سازی دشمن را تعقیب می‌کنیم و ناچاریم روزانه، آنها را رصد کنیم؛ لحظه‌ای نیست که کاخ نشینان سیاه بخت و همراهان آنان در اقصی نقاط عالم برای شکستن این ملت نقشه نکشند.

سردار سلامی گفت: مردم قاعده این نظام و رهبری قائمه آن است تمرکز دشمن بر قائمه و قاعده بصیر و بسیط آن و جداسازی و تفکیک آنان است.

وی افزود: دشمن با تصورات باطل در کمین است و هر روز دسیسه تازه‌ای می چیند و این ملت را به درستی نمی شناسد ملتی که هربار آرزوهای باطل او را دفن می کنند او همواره شکست می‌خورد اما دست بر نمی‌دارد مگر آن که ما از دین مان دست برداریم.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: در تاریخ قابل رویت جهان جز ایران، هیچ کشوری را نخواهید یافت که در این نظام جهانی مقابل ائتلاف شیطانی آن هم در شرایط دشوار محاصره و تحریم ظالمانه و فشارهای سیاسی قدرت های باطل بایستند و با یک دست دشمن را متوقف و با دست دیگر کشور را به پیش ببرد و از میان تلاطم امواج عبور دهد.

 وی بیان داشت: این ملت، بی نظیر است اگر هزاران بار جان ناقابل ما فدای آن ها شود، ارزشمند است.

 سردار سلامی در ادامه گفت: اکنون که این جا در امنیت به سر می‌بریم، جوانان بیشماری روی ارتفاعات و در مناطق مرزی از مرزها پاسداری می کنند؛ عزیزان ما در نیروی زمینی سپاه و ارتش، نیروی دریایی سپاه و ارتش، نیروهای مرزبانی و سایر نیروها همه مقتدرانه، عاشقانه و مشتاقانه از حریم این کشور و نظام پاسداری می کنند.

 وی افزود: دشمن بر اساس یک تجربه تاریخی به دنبال جدا کردن مردم از ولی جامعه است؛ شایعه می سازد، توهم می‌پراکند و به سحر و جادو متوسل می‌شود اما مردم با بصیرت، زوزه و صدای شیطان را تشخیص می دهند و سحر و جادوی او را باطل می کنند.

سرلشکر حسین سلامی خاطرنشان کرد: تمام هدف دشمن آن است تا ولی خدا و امام مسلمین در میدان جهاد و لحظه های سخت و سرنوشت ساز تاریخ اسلام دوباره تنها بماند.

وی گفت: ثمره بیداری این ملت و مجاهدت مجاهدان و شهادت شهیدانش این است که شاهد آن هستیم دشمن هرروز، آرزوهایش را تشییع جنازه می کند و هر روز بخشی از سیاست هایش را بی غسل و کفن در قبرستان ناکامی و شکست دفن می کند.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در بی‌سابقه ترین شرایط تهدید فشار و تحریم، به پیشرفت‌های مهمی در عرصه های گوناگون دست پیدا کرده ایم و در راه رسیدن به قله های بزرگ و رسیدن به صبح پیروزی و فتح مبین قرار داریم؛ وعده ای که خدا داده است و در این راه با اراده و مستحکم و با ثبات به پیش می‌رویم.

 وی افزود: شرط نزول نصرت ها و توفیقات و امدادهای الهی، ماندن در صحنه و ادامه جهاد است؛ امدادهای الهی به شرط حضور مومنان در صحنه نازل می شود.

 سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود در گلستان شهدای اصفهان، این استان را سرزمین حماسه ها و مردمان حماسه ساز توصیف کرد و گفت: شهدا و از آن جمله شهیدان غیور استان اصفهان، در مقاطع مختلف اسلام را در مقابل کفر پیروزی بخشیدند.

 وی گفت: یاد و خاطره شهیدان و اسطوره های تکرار ناشدنی و همه این آیات الهی رخ در نقاب خاک کشیده را گرامی می داریم که اگر این جوانان عزیز نبودند داستان این امنیت و این عزت و اقتدار و افتخار و جلالت و پیشرفت واقع نمی‌شد.

در این مراسم جمعی از فرماندهان ارشد نیروی زمینی سپاه از جمله سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور فرمانده این نیرو شرکت داشتند و از نزدیک با خانواده شهدای حادثه تروریستی سال ۹۷ خاش زاهدان دیدار و آنان را مورد تفقد قرار داده و در جریان خواسته ها و مشکلات آنان قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 37
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • خیالبافی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    23 6
    با این وضع اقتصادی و
    • حاجی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      12 3
      تو بگو با چه پولی میخواستی یه پایتخت جدید بسازی بدون اینکه پولی از دولت بگیری
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      4 12
      که داره حل میشه
    • رحمت عیدی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      7 15
      داداش گلم حق با شماست وضع اقتصادی و معیشت مردم خیلی سخت شده وضعیت تورم و گرانی هم افتضاح است و همه مردم در رنج و سختی هستند اما درک واقعیتهاست که مسئله اصلی است بانیان وضع موجود دولتهای غربگرا با تفکرات اقتصادی و فرهنگی و سیاسی لیبرالی و نئولیبرالی هستند خاصه دولت شیخ بنفش اکنون که دولت مردمی انقلابی سرکار است دارد تمام تلاش خودش را انجام میدهد قطع شدن دلار4200 از جیب سرمایه داران و الیگارشی های مفسد و مافیای اقتصادی و وارداتی و دولتی و خصوصی و آقازاده ها که در تمام دوران دولتهای غربگرا(شبه انقلابیهای موافق تفکرات غربگرایی و لیبرالی) چاق چله شدند و صاحب ثروت و قدرت و رسانه از بیت المال مردم اکنون تا تیغ قدرت و ثروت و نفوذشان بِبُرد نخواهند گذاشت اصلاحات اقتصادی اتفاق بیفتد چون به نفع شان نیست واینجاست که هوشیاری مردم و ایستادنشان در طرف حق و حامی مردم جلوی آنها را خواهد گرفت، برای درک اهداف و آرمانهای انقلاب در مملکت امام زمان حتما و الزاما نباید انقلابی دو آتشه بود همین که خواسته یا ناخواسته از سر نا آگاهی طرف دشمنان قسم خورده ملت و مملکت و دین چه خارجی چه داخلی نباشی کفایت میکند انشاءالله با هوشیاری بصیرت و همراهی مردم عزیزمان همچون گذشته با نظام و دولت انقلابی اصلاحات و عدالت اقتصادی به بهترین نحو اجراشده تا همه ازطعم شیرین عدالت و رفاه و آسایش حداکثری را چشیده و دست تمام خائنان و مفسدان و آقازاده های مفسد را از بیت المال مردم به نفع مردم کوتاه کنیم به امید و یاری خداوند متعال و حجت حقش بر روی زمین امام عصر عج
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    2 11
    سر سلامت !
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    21 11
    سردار خبر از گرفتاری مردم نداری
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      6 18
      که داره رفع میشه
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    9 17
    ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند . دشمنان غرق در آرزوی های خود بمیرند. چون این ملت رشید ثابت نموده پای انقلاب و نظام خویش استوار ایستاده اند . چون اهل شعورند و نه شعارهای رنگارنگ میان تهی دشمنان و مزدوران شان که سابقه و عملکرد آنان برای همه واضح و ثابت شده است
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      5 20
      درود
  • DE ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    7 0
    تمام نشدنی ...
  • SE ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    14 2
    بیشتر از حاج آقا دروغ میگفتم!!!
  • کارشناس IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    8 4
    اگر به خاطر ملت بود حالا با همه صلح کرده بودید.
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      2 0
      صلح با قاتل؟
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    3 12
    فدایی داری سردار
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    1 2
    کچل بدقیافه هر چی جوون عزیز خداست می کشید روانه ی قبرستان می کنید.امیدوارم تمامی نفرات مزدور سپاهی وبسیجی پیش مرگ ما مردم ایران بشن. ابوذر خواننده فرمانده ی درمانده که روایت شده ی لواط کار حرفه ای است وپرونده قطوری به کلفتی گردن سلامی کچل زشت بدقیافه ، داره. هر کی طرفداران این حکومت خون آشام همه پشت صحنه های وحشتناکی دارن.همه از دم هوسباز شهوتی منحرف جنسی دزد قاتل وطن فروش متملق چاپلوس بی سواد ریاکار وو هست.
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    5 2
    لطف کنید فقط کشور رو بدید به خود مردم.همین.نمیخواد واسه مردم بمیرید.شعار تو خالی.
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      1 4
      کشور دست خود مردمه که از بالا تا پایین به طور مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب میشن نکنه منظورت مردم اسرائیله؟
  • SE ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    5 3
    جاج آقا مستعان ۱۱۰با دستگاه کرونایابش در راه فتح مبین هستش!
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      2 2
      تا چشات دراد اسرائیلی
  • NL ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    4 2
    هر روز سخن رانی و شاخ و شونه کشیدن - مردم حالشون از این همه سخن رانی ها بهم می خوره
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    4 1
    جناب رحمت خان شما و نظام خسته نشده ای که مشکلات را به گردن دولت های قبل انداخته و امید به دولت جاری می بندید خیلی نخ نما شده مشکلات اول ناکار امدی مسئولین 40سال گذشته میباشد و دوم سر جنگ داشتن با تمام دنیا همین وبس
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      2 2
      حرف نزن اسرائیلی اگه اینجوری بود نظام سقوط کرده بود
  • ابوالفضل IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    4 2
    توکه اسلحه گرفتی سمت ملت هر روز و هرشب داری میکشی این مردم رو تو میای جانت رو فدا کنی ؟؟؟
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      1 2
      اگه مردم رو میکشتن پس تو هم کشته شده بودی
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    8 2
    الکی شعار ندید.به فکر نان مردم باشید نه فدا کردن جان.
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      2 2
      اگه نان نداشتی پول هم نداشتی در ضمن نت هم نداشتی
  • خوشخیال IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    3 2
    جناب سردار شما در واقع پاسدار انقلابی هستید که در حال فروپاشی است اکثر طرفداران انقلاب به خاطر سوءاستفاده مسئولان کشور و بی تدبیری، خیانت منافقین و نفوذیها در نا امید شدن هستند شما به قول خودت چسبیدی به چهار تا موشک فکر میکنی موشک میشود نان میشود خانه میشود ماشین سواری میشود زندگی برای مردمی که چهل و دو سال است با کمتر حقوق و درامد و زندگی سخت و طاقت فرسا روزگار میگذرونند آن وقت شماها با خیالبافی و بی تدبیرز اصل انقلاب را رها کردید و چسبیده اید به فرعش مطمئن باشید اگر زودتر نجنبید همانهایی که شما را یاری کردن مقابل شما سیلاب وار خواهند ایستاد و ان وقت معلوم نیست سر انجام این مملکت به کجا خواهد رسید
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    7 2
    شما برو بجای جانفشانی دوتا کتاب بخوان جناب مستعان
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      1 3
      ایشون دکترا داره
  • US ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    3 2
    هفته ای یه بار بیا شعار بده
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      1 2
      از آمریکایی است حرف بعید نیست
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    4 2
    نميخاد جانت رو بدي ،فساد رو جمع کن، مملکت رو آباد کن ،نيروهاي مسلح در زمان صلح وظيفه اش که تجهيزات رو براي آباداني استفاده کنه ،برو جاده سازي کن ،برو آب خليج فارس رو شيرين کن بيار باهاش کوير رو آباد کن،برو کوير زدايي کن(جنگل بکار درخت بکار) البته نه کاري که تو خوزستان کردين و درخت مهاجم(کنوکارپوس) رو ورداشتين آوردين کاشتين نه ،کارشناسي کنيد بعد کار انجام بدين ،بريد از چين کاشت جنگل و تبديل ماسه به خاک حاصلخيز رو ياد بگيرين.و.........
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      1 2
      اینه‌مه این کارو کردن ندیدی؟
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      1 0
      آقاي 15:49 تو اين همه فساد کردن اينهمه دزدي کردن نديدي اگه کار کرده بودن که الان وضع مملکت اين نبود.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    10 2
    سلامی، حرف، حرف، حرف و باز هم حرف!
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      1 3
      عمل ندیدی؟ پس کوری
  • م _ غ IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    1 1
    به نظرم آنقدر که منافقین نشستن نظر بذارن و کامنت بدن و دنبال تبین خباثت ها و توطئه هاشون.هستن ما به هوش نیستیم. ببین چطور حمله کردن به سردار سلامی عزیز؟ . ببین چطور ریختن واسه سخترانی سردار سلامی نظر می ذارن این منافقین؟ در حالی که شنونده عاقل است. ملت می دانند این جماعت منافق و برانداز از آزادی و هرآن چیز دیگه ای که با خون شهدا و مجاهدت این سپاه عزیز که امام خمینی ره فرمودند من دست و بازوی شما را می بوسم به دست آمده را چطور سو استفاده می کنند وبا نمک نشناسی جواب می دن دهن هایشان از حسادت این همه مقاومت و پیروزی ملت ایران و سپاه عزیز جز به ناسزا و تهمت باز نمی شود.البته این ها مشتی اجیر و مزدوران که پای رایانه ها نشسته و فقط زهر می پاشن. خداوند به حق فرمودند منافقین بدترازکفارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس