کد خبر 1377755
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
ورمزیار: «مجیدی» اسیر بیانیه‌نویسان نشد/ ساختار دفاعی استقلال متکی به فرد نبود

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه مجموعه این باشگاه در فصل جاری به‌خوبی مقابل حواشی ایستاد گفت: این مهم در کنار ساختار دفاعی منسجم، قهرمانی استقلال در لیگ برتر را رقم زد.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار اظهار داشت: قهرمانی استقلال سه ضلع مهم داشت. مدیریت کارآمد و در راس آن مصطفی آجورلو، کادرفنی قوی با تفکر فرهاد مجیدی و بازیکنان، مثلث موفقیت قهرمانی استقلال در این فصل را تشکیل دادند. کسب چهارمین قهرمانی در لیگ بدون هماهنگی این سه ضلع امکان پذیر نبود و این برای یک مجموعه ورزشی بسیار مهم و حیاتی است. استقلال سال‌ها از حاشیه و نوسان مدیریتی رنج می‌برد اما امسال شرایط خوبی داشت. شرایطی که موجب شد تا شاهد یکی از بهترین عملکردهای این تیم در لیگ برتر باشیم. 

وی ادامه داد: در راس مدیریت این تیم شخصیتی به نام مصطفی آجورلو حضور داشت که از تجربه خود در راه موفقیت استقلال استفاده کرد. وی تعامل خوبی را با مجموعه تیم و باشگاه داشت و توانست درآمدزایی لازم را نیز انجام دهد. استقلال در لیگ بیست و یکم به نسبت سال‌های گذشته مشکلات کمتری را تجربه کرد. وی همچنین خود را از حاشیه دور نگه داشت و به دنبال کار رسانه‌ای یا مصاحبه نبود. 

بیشتر بخوانید:

چه کسی مربی ایتالیایی را به مجیدی معرفی کرد؟

پیشکسوت استقلال در زمینه نقش کادر فنی، گفت: مهمترین مساله استقلال در سال‌های گذشته گرفتار شدن در حاشیه بود که مجیدی با درایت خود از آن گذر کرد. او اسیر بیانیه‌نویسان نشد و تمرکز را بر روی موفقیت تیم گذاشت. این تیم نیز توسط مجیدی بسته شد تا در نهایت به قهرمانی برسد. تیمی متشکل از جوانان و باتجربه‌ها بود که عملکرد آنان برای قهرمانی استقلال بی‌نظیر بود. بسیاری منتظر لغزش تیم بودند اما استقلال همچنان بودن باخت به دنبال یک رکورد جاودانه است. 

بازیکن سال‌های دور تیم فوتبال استقلال در زمینه نقش بازیکنان این تیم، گفت: استقلال ساختار دفاعی بسیار خوبی داشت که این ساختار را قائم به شخص می‌دانستند اما اینگونه نبود. با رفتن ۲ بازیکن اصلی خط دفاعی، استقلال همچنان یکی از بهترین خطوط دفاعی را دارد و به دنبال رکوردی عالی در لیگ است. این تیم همچنین در خطوط دیگر عملکرد چشمگیری داشته و اکنون نیز بهترین تفاضل گل را در میان تمام تیم‌های لیگ برتری دارد. 

ورمزیار درباره ادامه فعالیت مجیدی در استقلال، گفت: استقلال بعد از سال‌ها توانست به سلطه رقیب بر لیگ برتر پایان دهد و این نشان از کار بزرگ مجیدی دارد. او مربی آینده‌داری است. البته مربیگری در استقلال خود یک افتخار بزرگ برای هر فردی به‌شمار می رود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسولی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    3 0
    فوتبال پاک را به نام مجیدی شاگرد خلف مرحوم ناصر خان حجازی باید نوشت.جوان بی ادعا اما کار بلد که در همه رد های سنی برای فوتبال کشور عزیزمان بازی کرده.ایشان باید سرمشق جوانان فعلی باشد که اگر توکل به خدا داشته باشی و کاری کنی میلیون ها ایرانی طرفدارت دعا تکنند حتما موفق خواهی شد که الحمد الله شد.این قهرمانی به پسر آبی و میلیون ها طرفدار مظلوم و محبوب استقلال مبارک باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس