کد خبر 1376946
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تصادف

افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد گفت: سانحه رانندگی خودرو سواری سمند در بولوار وکیل آباد مشهد ۲ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد گفت: بامداد امروز پنجشنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی منجر به برخورد خودرو سواری سمند با گاردریل در بولوار وکیل آباد مشهد و گرفتار شدن سرنشینان درون وسیله نقلیه، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفای حریق ایستگاه‌های ۵ و ۲۷ را به محل حادثه در ابتدای بولوار هنرستان اعزام کرد.

سرآتشیار محسن فیروزی گفت: به محض حضور آتش نشانان در محل، مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری سمند که در مسیر غرب به شرق بولوار وکیل آباد در حرکت بوده به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف شده و بشدت با گاردریل حاشیه بولوار برخورد که بر اثر این اتفاق از ۴ دختر و پسر جوانی که سرنشین این وسیله نقلیه بودند، ۲ نفر آنان شامل یک پسر و یک دختر بدلیل شدت حادثه در دم فوت شده و یک دختر و پسر دیگر که دچار مصدومیت شدید شده بودند با وضعیت جسمانی وخیم پس از رها سازی از لابه لای آهن پاره‌های سمند، توسط تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

او گفت: علت دقیق این سانحه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

۲کشته و ۲زخمی در برخورد سمند با گاردریل +عکس

۲کشته و ۲زخمی در برخورد سمند با گاردریل +عکس

۲کشته و ۲زخمی در برخورد سمند با گاردریل +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 0
    باید از مسئولین ایران خودرو و شخص اقای میرسلیم بپرسیم ببینیم این نوع زاویه تصادف رو تایید میکنن یا نه ؟؟ حالا اینکه تو هر تصادف کلی ادم زخمی میشن یا جونشون رو از دست میدن برای مسئولین اهمیت نداره فقط زاویه تصادفه مهمه
  • عقیل IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 0
    چرا باید یک خودرو به گارد ریل برخورد کنه و متلاشی بشه بعد باعث کشته شدن بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کسی نیست این فاجعه رو تو این کشور رسدگی کنه؟
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    4 1
    مطمئنا راننده در حالت عادی نبوده و با سرعت بسیار بالایی به گارد ریل برخورد کرده.
  • رسول IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    4 1
    داخل شهر همچین تصادفی فقط نشانه عدم رعایت فرهنگ رانندگی هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس