کد خبر 1375909
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
اورژانس

مسئول روابط‌عمومی اورژانس استان اصفهان گفت: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ ناجی کودک یک ساله و خانواده اش شدند.

به گزارش مشرق، عباس عابدی گفت: حوالی ساعت ۱۵  روز گذشته بیست‌وششم اردیبهشت، پس از برقراری تماس امدادخواهان با ۱۱۵ اصفهان، اعلام شد بر اثر برخورد دو موتور سیکلت در خیابان سروش تعدادی مصدوم شده اند و بلافاصله یک واحد امدادی اورژانس در محل حادثه حاضر شد.

او گفت: پس از بررسی کارشناسان اورژانس مشخص شد یک موتور سیکلت با یک سرنشین آقا و موتورسیکلت دیگر با سه سرنشین شامل یک آقا، یک خانم و کودک یک ساله بر اثر برخورد با یکدیگر دچار سانحه شده اند.

مسئول روابط‌عمومی اورژانس استان اصفهان می گوید: در هنگام رسیدن کارشناسان اورژانس، پس از بررسی و انجام اقدامات فوری برای مصدومان، بنابر اعلام و بی تابی مصدومِ خانم مبنی بر گمشدن فرزند شیرخوارش در تصادف، بلافاصله کارشناسان اورژانس با دقت و سرعت عمل مشغول جستجوی صحنه برای یافتن کودک شدند.

به گفته عابدی  پس از چند دقیقه تلاش و جستجو ریزبینانه کارشناسان اورژانس، کودک یک ساله که بر اثر برخورد و تصادف دو موتورسیکلت از دست مادر رها شده و در معابر گمشده بود، درمیان شمشادهای خیابان پیدا شد.

او گفت: پس از انجام اقدامات فوری برای تمامی مصدومان که دچار آسیب‌های متعدد بودند مصدومان توسط دو واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

مسئول روابط‌عمومی اورژانس استان اصفهان با ذکر اینکه درصد بالایی از سوانح رانندگی منجر به جرح را تصادفات موتورسیکلت‌ها به خود اختصاص می‌دهند گفت: به موتورسواران تاکید می‌گردد ضمن رعایت نکات ایمنی، ازجمله استفاده از کلاه ایمنی و ... از سوار کردن اعضای خانواده مخصوصا کودکان خود پرهیز کنند.

عابدی می گوید: از مردم درخواست میگردد در صحنه تصادف، علاوه بر اطمینان از ایمن بودن صحنه و وجود مصدوم در صحنه‌ی حادثه، درهنگام تماس با اورژانس۱۱۵، اطلاعاتی درمورد نوع حادثه، تعداد مصدومان و میزان آسیب آن‌ها به کارشناسان اورژانس بدهید و مسیر را برای حضور نیروهای امدادی باز نگهدارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    17 15
    از هر کی بپرسید مطمن باشید میگه که اورژانس حداقل ۳۰ دقیقه بعد میرسه و این پنج و چهار دقیقه ها شو تبلیغاتیه. دوما خوشبختانه تو هر تصادفی مردم جمع میشوند.و به حادثه دیده ها چه درست چ غلط کمک میکنند پس حتما مادر گفته بچه ام و مردم دنبال اون بودند. من نمیدونم چرا بعضی ارگانها میخوان خودشون گل و بلبل و همه چی دان کنند.
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      4 1
      اینقد خودرو گرونه وسیله مردم شده موتور، آخه طرف مجبور نباشه که با موتور نمیره...
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      3 1
      من هم ما‌شین دارم هم موتور و خیلی جاها رو به خاطر ترافیک زیاد با موتور میرم سریعتر و راحتتره!!!
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    8 0
    خدا را شکر بچه پیدا شد. بچه ها مظلومترین موجودات زمبن هستند. بی هیچ گناهی توسط پدر و مادر ها محکوم به ایجاد شدن و زندگی در این دنیای سراسر نکبت و پلیدی می شوند. حداقل بگذارید در کودکی راحت زندگی کنند.
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      0 0
      پیدا که میشده خداروشکر که بلایی سرش نیومده وقتی خودت بچه کوچیک داری دلت واسه همه بچه ها میسوزه ایشالا که همه بچه ها در پناه خدا باشن وخدا به همه بچه ها رحم کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس