اجاره ۵۰ هزار متر زمین و سوله‌ در دولت روحانی به مبلغ ناچیز ۱۶ میلیون تومان/ گروگانگیر حاضر به تحویل زمین دولت نیست

یکی از شرکت‌های بزرگ پخش دولتی در سال ۹۹ در قراردادی عجیب ۴ سوله و بارانداز را در زمینی به مساحت حدود ۵۰ هزار با اجاره ماهانه ۱۶ میلیون تومان به یک شرکت واگذار کرده است.

به گزارش مشرق، در اتفاقی قابل تامل که در دولت حسن روحانی روی داده، یکی از زمین‌های بزرگ یک شرکت پخش دولتی واقع در طُرق مشهد به مساحت حدود ۵۰ هزار مترمربع (با احتساب ۴ سوله در ۱۰ هزار متر و ۳۸ هزار مترمربع بارانداز و ماشین‌آلات) در سال ۹۹ و تنها در قبال مبلغ ۱۶.۵ میلیون تومان ماهانه به یک شرکت اجاره داده شده است.

مدت این قرارداد بر اساس مستندات موجود تا اواخر سال گذشته بوده که با وجود انقضای تاریخ، مستأجر تاکنون از واگذاری مورد اجاره موجر خودداری کرده است.

بررسی‌های حاکی از آن است که قرارداد اجاره به‌صورت یکطرفه و تماما به سود مستأجر (شرکت‌ متعلق به آقای ط) تنظیم شده است. گفته می شود، مبلغ اجاره کنونی مورد اجاره در زمان حاضر بالای ۵۰۰ میلیون تومان در ماه است.

به نظر می‌رسد در دوره مدیریت‌های سابق این شرکت بزرگ پخش دولتی و مستأجر (دو دولت قبل) تخلفات متعددی صورت گرفته و حقوق بیت‌المال تضییع شده و لازم است نهادهای نظارتی به این ماجرا وارد شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 0
    از جمله راه های مقابله با هجوم سربازان پیادهٔ دشمن برای ایجاد بحران های مصنوعی اطلاع رسانی به موقع و تحلیل عمیق آن است.
  • احمد IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 0
    از این دست مشکلات در کشور بسیار زیاد است اگر دستگاه های نظارتی بخواهند وارد شوند تصور می کنم نیاز به حداقل صد هزار نیرو دارد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس