تعمیر تلویزیون سامسونگ و دیگر برندها، به دلیل اهمیت بالای این وسیله و قیمت بالای آن، باید توسط متخصصان این حوزه انجام شود. امروزه تلویزیون از جمله مهم‌ترین وسایل منزل به‌شمار می‌آید و در صورت خراب شدن آن، افراد منزل دچار کلافگی و بی‌حوصلگی می‌شوند. حال اگر تلویزیون خراب شود، با مشکل یافتن یک مرکز معتبر که به تعمیر تلویزیون سامسونگ بپردازد، نیز روبه‌رو هستیم. در صورتی‌که تلویزیون منزل شما دچار مشکل شده و در صدد یافتن یک راه‌حل مناسب جهت رفع مشکل و تعمیر آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا در این مقاله به بررسی مشکلات رایج در تلویزیون و روش‌های رفع مشکل بپردازیم.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ، تمامی خدمات مربوط به تعمیر و سرویس دستگاه به دو صورت، مراجعه به مرکز تعمیرات سامسونگ و تحویل دادن تلویزیون به کارشناسان این بخش و تعمیر تلویزیون در محل است. در روش اول تمام عملیاتی که برای سرویس کردن و تعمیر تلویزیون شما نیاز است، در تعمیرگاه صورت می‌گیرد؛ اما در روش دوم کارشناسان و تعمیرکاران ماهر در این زمینه به تعمیر تلویزیون در منزل شما می‌پردازند. در هر دو صورت فرآیند تعمیر تلویزیون توسط کارشناسان متخصص و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود و تنها تفاوت موجود، در محلی است که تلویزیون در آن تعمیر می‌شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ 1401

 تعمیرات تلویزیون سامسونگ در منزل

این روش تعمیر تلویزیون برای آن گروه از افرادی مناسب است که در صورت بروز خرابی در تلویزیون آن‌ها، امکان جابه‌جایی، حمل و نقل و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. در صورت درخواست این افراد، تکنسین‌های متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون سامسونگ، به منزل فرد اعزام شده و تمامی عملیات تعمیر، سرویس و تست کامل دستگاه را در محل و منزل این افراد انجام می‌دهند. در این روش تعمیر تلویزیون، تکنسین‌های متخصص یک مجموعه از تمامی قطعات و لوازمی را که مربوط به دستگاه است، با خود به همراه خواهند داشت تا اگر لازم به تعویض یک قطعه شد، نیازی به خرید قطعه مرتبط نباشد. این مسئله خود موجب سرعت بیشتر و مصرف زمان کم‌تری جهت فرایند تعمیرات تلویزیون سامسونگ می‌شود.

مشکلات رایج تلویزیون سامسونگ

 تلویزیون‌ها نیز مانند هر وسیله دیگری در منزل دچار مشکلاتی می‌شوند. گاهی‌اوقات نیاز به تعمیر توسط تکنسین متخصص وجود داشته و گاهی هم هیچ نیازی به حضور تعمیرکار وجود ندارد. در ادامه مقاله ما قصد داریم به بررسی برخی از مشکلات رایج تلویزیون بپردازیم، تا از این به بعد به‌راحتی بتوانید تصمیم بگیرید که نیاز به تعمیر تلویزیون وجود دارد و شما باید با یک مرکز تعمیر تماس بگیرید و یا خیر؟

  •  تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارددر این حالت تلویزیون روشن است و ما صدای برنامه‌ها را می‌شنویم و حتی امکان تعویض کانال را داریم، اما صفحه‌نمایش تلویزیون خاموش است و چیزی در آن دیده نمی‌شود. از جمله دلایل اصلی بروز این مشکل، وجود اختلال در بک‌لایت تلویزیون است (جهت رفع این مشکل باید تلویزیون را باز کرده و ال ای دی‌های آن را تک‌به‌تک جدا نمود و به تعویض آن‌ها پرداخت؛ که برای انجام این کار نیاز به حضور تکنسین جهت تعمیرات تلویزیون سامسونگ وجود دارد) و دلیل دوم این مشکل را می‌توان ناسازگاری بک‌لایت با برد پاور تلویزیون نام برد.( در این حالت باید برد پاور تعویض شده و برد پاور سازگار با بک لایت تعبیه شود) مشکلات مربوط به بک‌لایت جزو رایج‌ترین مشکلات تلویزیون سامسونگ است، که در سری‌های H وF و EH بیشتر به چشم می‌خورد و برای رفع آن‌ها باید ال ای دی‌ها را تعویض کرده و یا برد پاور را تعویض کنید.
  • تلویزیون خود به خود خاموش می‌شوددر صورت بروز این مشکل ممکن است برد پاور تلویزیون خراب شده باشد که به برد اصلی و بک‌لایت برق‌رسانی نمی‌شود. خرابی برد پاور ممکن است بیشتر به دلیل نوسانات برق باشد یا خازن‌ها و یا آی‌سی‌های پاور نیز آسیب‌دیده باشند. دلیل بروز این مشکل خرابی در مین برد است؛ البته ممکن است گاهی بعضی از آی‌سی‌های آن نیزخراب شده باشد. در اکثر مواقع این قطعه یعنی مین برد قابل تعمیر است. گاهی اوقات نیزامکان دارد برد پاور و منبع تغذیه تلویزیون به‌خوبی به مین برد برق‌رسانی نکند و باعث خرابی برد اصلی شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ 1401

  • تلویزیون روشن نمی شود: در این وضعیت چراغ پاور تلویزیون روشن می‌شود، اما تلویزیون از حالت استندبای خارج نشده و روشن نمی‌شود؛ در این صورت احتمالا مشکل از برد اصلی تلویزیون است برای رفع این مشکل باید به تعمیر و یا تعویض برد اصلی بپردازید. شاید برای شما مهم باشد که علت روشن نشدن تلویزیون سامسونگ چیست؟ و چه کاری باید انجام دهید که دوباره تکرار نشود.
  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ: از جمله دلایل اصلی بروز این مشکل می‌تواند نوسانات برق باشد، چراکه ال‌ای‌دی‌های تلویزیون سامسونگ به این نوسانات برق بسیار حساس هستند. دلیل دیگر آن نیز می‌تواند وجود مشکل در برد اصلی باشد و یا ممکن است برد پاور و منبع تغذیه تلویزیون سامسونگ نیز دچار خرابی شده باشد.
  • رنگ صفحه نمایش به هم می‌ریزد: این مشکل به صورت پخش شدن رنگ‌ها و یا حذف یک رنگ اصلی در تصویر تلویزیون و یا ظاهر شدن خط‌هایی در صفحه تلویزیون است که علت آن می‌تواند خراب شدن برد اصلی تلویزیون و یا منبع تغذیه تلویزیون و یا بک لایت آن باشد.( برای رفع این مشکل و تعمیر تلویزیون سامسونگ باید به تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعات نام‌برده بپردازید)
  •  صدای تلویزیون قطع می‌شود: برای بررسی این مشکل تلویزیون را از برق بکشید، سپس دکمه پاور که زیر ال ای دی قرار دارد را برای ده ثانیه فشار دهید و پس از یک دقیقه تلویزیون را به برق وصل کرده و آن را روشن کنید. اگر اسپیکرهای تلویزیون مشکلی نداشته باشند و باز هم همچنان صدای تلویزیون قطع باشد، احتمال وجود مشکل در بلندگوهای داخلی و یا احتمال سوختن audio ic وجود داشته باشد. (در این صورت باید این آی‌سی تعویض شود) دلیل دیگر این مشکل  می‌تواند خرابی مین برد باشد.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهریار

مرکز سامسونگ سرویس برای رفاه حال شما همشهریان در شهرستان شهریار یک شعبه بصورت مجزا ایجاد کرده است، تا شما بتوانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن از خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهریار استفاده کنید. شما می تواند تمامی قطعات مورد نیاز برای تلویزیون خود را از این نمایندگی تهیه نماید. 

 هزینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ

 علاوه بر یافتن یک موسسه و مرکز معتبر جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ، نکته مهم دیگر که در صورت بروز مشکلی در تلویزیون ذهن افراد را مشغول می‌کند، مسئله هزینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ است‌. هزینه تعمیر تلویزیون کاملا متغیر است و برای مشخص کردن و تعیین هزینه تعمیر تلویزیون، باید تکنسین نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ، به بررسی تلویزیون پرداخته و با توجه به مشکل تلویزیون و عملیات مورد نیاز جهت تعمیر آن هزینه نهایی تعمیرات را اعلام کند. با توجه به همین مسئله قطعه‌ای که دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد نیز تاثیر بسزائی در هزینه‌های تعمیرات می‌گذارد.

کلام اخر

تعمیرات تلویزیون سامسونگ هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ 1401

اگر تلویزیون شما دچار مشکل شده توصیه می‌کنیم، با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید؛ چرا که می‌توانید بدون هیچ نگرانی تلویزیون خود را به دست متخصصان با تجربه این موسسه بسپارید. این موسسه تمامی خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل را جهت جلب رضایت و تسریع در خدمت‌رسانی به شما انجام داده و ضمانت ۶ ماهه خدمت شما مشتریان عزیز عرضه می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیر تلویزیون در محل می‌توانید به سایت این موسسه samsung-services.ir مراجعه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس