کد خبر 1376651
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

چرا از بیمه شخص ثالث آسیا استفاده کنیم؟ چگونه به صورت آنلاین بیمه ثالث بخریم؟ قیمت بیمه ثالث آسیا در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟ بهترین بیمه شخص ثالث کدام است؟ با افزایش تعداد رانندگان و کیفیت نامطلوب جاده‌ها، تصادفات رانندگی بسیار رایج هستند. اگر بیمه شما به درستی از شما حمایت نکند، می‌تواند منجر به هزینه‌های جبران ناپذیر زیادی شود. اساساً، بیمه نامه ثالث خودرو پوشش مسئولیتی است که توسط یک فرد از شرکت بیمه خریداری می‌شود. این بیمه، به دلیل صدماتی که شخص اول در تصادفات ایجاد می‌کند، خسارت پرداخت می‌کند. این مقاله روی بیمه شخص ثالث آسیا تمرکز دارد، شرایط و نرخ قیمت حق بیمه ثالث را بررسی می‌کنیم. همچنین به مقایسه بیمه ثالث آسیا با دیگر شرکت‌های بیمه می‌پردازیم. به طوری که در پایان این متن به خوبی با این مفهوم آشنا شده باشید.

با بیمه آسیا بیشتر آشنا شویم؟

بیمه آسیا در تیرماه سال ۱۳۳۸ با هدف انجام معاملات بیمه و عملیات بازرگانی تأسیس گردید. این بیمه در سال ۱۳۸۸ با واگذاری به بخش خصوصی، به عنوان بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور به فعالیت‌های خود ادامه داد. شرکت بیمه آسیا رتبه یک از نظر سطح توانگری مالی را در بین شرکت‌های بیمه کسب نموده است. بیمه آسیا با بیش از ۶۰ سال خدمت در صنعت بیمه به عنوان دومین شرکت در نگهداری ریسک و قبول اتکایی بیمه در کشور محسوب می‌گردد. این شرکت بیش از ۱۰۰ شعبه و اداره پرداخت خسارت و حدود ۵۰۰۰ نمایندگی حقیقی و حقوقی فعال در سراسر کشور دارد.

بیمه شخص ثالث آسیا + شرایط و نرخ قیمت ۱۴۰۱

چرا بیمه شخص ثالث آسیا را بخریم؟

وقتی قصد رانندگی دارید با چه خطراتی مواجه می‌شوید؟ چگونه می‌توانید از خود در برابر آن‌ها محافظت کنید؟ با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید، اگر بیمه شخص ثالث خودرو نداشته باشید، ممکن است با خسارت‌های جبران ناپذیری مواجه شوید.

داشتن بیمه ثالث آسیا، می‌تواند در دراز مدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما شود. این بیمه با پوشش کامل هزینه‌های مالی و جانی هنگام تصادف، خسارت‌های وارده به شخص زیان دیده را به طور کامل پرداخت می‌کند.

مقایسه بیمه شخص ثالث آسیا در مقایسه با دیگر شرکت‌های بیمه

در انتخاب شرکت بیمه مناسب باید عوامل بسیاری را در نظر بگیرید، تا در آینده با مشکل مواجه نشوید. شرکت بیمه آسیا، یکی از شرکت‌های برتر در زمینه رسیدگی به شکایات مشتریان است. اگر در مواردی از این شرکت انتقادی داشته باشید، در سریع‌ترین زمان به شکایت شما رسیدگی می‌شود.

شرکت بیمه آسیا، رتبه اول در زمینه سادگی و سهولت پرداخت خسارت را در بین شرکت‌های بیمه دارد. این شرکت با تعداد زیاد مراکز پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان و بدون طی کردن مراحل طولانی اداری به پرونده شما رسیدگی می‌کند.

از دیگر عوامل سنجش شرکت بیمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. بیمه آسیا با داشتن برترین رتبه در این موارد از بیمه‌های پیشرو کشور است.

· پاسخگویی به موقع به شکایات

· احترام و کیفیت ارتباط با مشتری

· سادگی و سرعت صدور بیمه نامه

· تنوع روش پرداخت حق بیمه (کوتاه مدت و سالانه)

· ارائه اطلاعات مناسب به مشتری در زمان صدور و پرداخت خسارت

قیمت بیمه شخص ثالث آسیا در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

نرخ بیمه شخص ثالث، ارتباط مستقیم با مبلغ دیه هر سال دارد. در سال ۱۴۰۱ نرخ دیه برای ماه‌های حرام (ذی القعده، ذی الحجه، محرم و رجب) معادل ۸۰۰ میلیون تومان و در ماه غیر حرام ۶۰۰ میلیون تومان، از سوی بیمه مرکزی تعیین شد.

با توجه به افزایش ۲۵ درصد نرخ دیه در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته، نرخ پایه بیمه شخص ثالث نیز با افزایش ۲۱ درصدی همراه بود. شرکت بیمه آسیا، در سال ۱۴۰۱پوشش خسارت مالی را در بازه ۲۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته است. هرچه پوشش مالی بیشتری انتخاب کنید، حق بیمه شما گرانتر خواهد بود.

بیمه شخص ثالث آسیا + شرایط و نرخ قیمت ۱۴۰۱

عوامل مهم در تعیین قیمت بیمه شخص ثالث

بزرگترین عامل در تعیین قیمت بیمه شخص ثالث آسیا، خدمات و پوشش‌های شرکت بیمه است. در حالی که فاکتور قیمت باید در هنگام خرید بیمه مورد توجه قرار گیرد، اما نباید تنها ملاک انتخاب بیمه نامه باشد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا قیمت‌گذاری بین شرکت‌های بیمه متفاوت است. قیمت کمتر ممکن است به این معنی باشد که پوشش پرداخت خسارت کمتری دارید. پوشش کمتر به معنای پرداخت پول بیشتری از جیب شما در هنگام ضرر است. سایر موارد مهمی که تعیین‌کننده قیمت بیمه شخص ثالث خودرو است را در ادامه بررسی می‌کنیم.

· درصد تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث

· جریمه دیرکرد تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث

· بودجه شما برای تعیین میزان پوشش پرداخت خسارت مالی

· تعیین مدت اعتبار بیمه‌نامه (کوتاه مدت یا یک‌ساله)

· سال ساخت خودرو

· تعداد سیلندر و کاربری خودرو (سواری یا باری)

· نوع برند ماشین

نحوه خرید آنلاین بیمه شخص ثالث آسیا

همانطور که در بالا مطالعه کردید، طبق قانون رانندگان باید حداقل پوشش پرداخت خسارت مالی و مسئولیت صدمات بدنی را در بیمه شخص ثالث داشته باشند. وقتی به دنبال دریافت بیمه نامه شخص ثالث خودرو هستید، مطمئناً ده‌ها شرکت بیمه مختلف وجود دارد. چگونه می‌دانید که کدام بیمه نامه را بخرید؟ این فرآیند تصمیم‌گیری می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ازکی به مقایسه آسان و انتخاب از بین شرکت‌های مختلف بیمه بپردازید و به راحتی اقدام به خرید آنلاین بیمه کنید. ‌امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله شما را با اهمیت خرید بیمه شخص ثالث آشنا کرده باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس