ابوعاقله

تبعات حوادث رخ داده در مراسم تشیع شهیده شیرین ابوعاقله همچنان دامن گیر رژیم صهیونیستی است.

سرویس جهان مشرق _ دکتر ماهر دیب، مدیر پزشکی بیمارستان فرانسوی در بیت المقدس در مصاحبه با یک رسانه عبری زبان، مشاهدات خود را در مورد وقایعی که در آغاز مراسم تشییع جنازه روزنامه نگار شبکه الجزیره رخ داد، بیان کرد.

«از خانواده ابوعاقله درخواست شده بود که جسد شب پیش ما در بیمارستان باشد. روز جمعه هنگام مراسم تشییع جنازه شیرین ابوعاقله بیرون آورده شد و البته ازدحام جمعیت برای مراسم تشییع وجود داشت.اما هنگامی که مراسم تشییع جنازه آغاز شد، پلیس حتی بدون هشدار و با استفاده از باتوم بلافاصله وارد حیاط بیمارستان شد. از سوی مردم نه پرتاب سنگ وجود داشت و نه پرتاب کوکتل مولوتف. تنها چیزی که از سوی تشییع کنندگان در طول تهاجم پلیس به سمت آنها پرتاب می شد، بطری های خالی آب معدنی بود.»

افشای دروغ صهیونیست‌ها درباره حمله به مراسم تشییع شهید ابوعاقله
"پلیس از اول تا آخر دروغ می گوید"
خشم و هیاهو بعد از حوادث تشییع شیرین ابوعاقله همچنان ادامه دارد

دکتر ماهر درباره هویت پرتاب کنندگان بطری های آب گفت:

«مردم حاضر در مراسم، آنها در مراسم تشییع مورد تهاجم پلیس قرار گرفتند و در مقابل تهاجم پلیس با بطری های خالی آب از خود مقاومت نشان دادند.»

از وی در مورد اظهارات پلیس که مدعی شده بود افسران پلیس به طرز شدیدی توسط جمعیت در میدان بیمارستان مورد حمله قرار گرفتند و سنگ، بطری و از هر چیزی که در آن نزدیکی بود به سمت افسران پلیس پرتاب شد و حتی برخی از نیروهای پلیس در محل مجروح شدند، پرسیده شد و دکتر ماهر پاسخ داد:

«این اظهارات پلیس از اول تا آخر آن دروغ است. هرگز چنین اتفاقی رخ نداد. چگونه کسی که در حال حمل تابوت است میتواند سنگ پرتاب کند؟ چه اقدام تحریک آمیزی از سوی تشییع کنندگان وجود داشت؟ هیچ اقدامی متشنج کننده ای از سوی تشییع کنندگان ایجاد نشده بود. فیلم‌ها نشان می‌دهند که دقیقاً چه چیزی آنجا بود. عکس گویای همه چیز است. شما می توانید این فیلم ها را ببینید و متوجه شوید که این ادعای پلیس دروغ است.»

افشای دروغ صهیونیست‌ها درباره حمله به مراسم تشییع شهید ابوعاقله

افشای دروغ صهیونیست‌ها درباره حمله به مراسم تشییع شهید ابوعاقله

ماهر دیب در این مصاحبه گفت که بیمارستان در حال بررسی شکایت از پلیس است و علت این اقدام را تشریح کرد:

«اینجا یک بیمارستان است، بیمارستان جایی نیست که پلیس بتواند به داخل آن نفوذ کند و افراد را تعقیب کند. اینجا قلمرو هیچکس نیست، در بیمارستان چیزهایی وجود دارد که باید باعث توقف فعالیت آنان(پلیس اسرائیل) شود. باید یک رویه رسمی در این باره وجود داشته باشد. چگونه پلیس اسرائیل اینگونه وارد بیمارستان میشود و در داخل محوطه بیمارستان اقدام به تیرندازی میکند؟ پلیس اسرائیل بود که اقدام به پرتاب نارنجک های شوک آور و دودزا کرد، من آنجا بودم،‌ ما دکتری داریم که با گلوله پلاستیکی مجروح شده است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    6 0
    شهید ابوعاقله از خبرنگار ابوعاقله برای صهیونیسم رسوا کننده تر است. روحش شاد.
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    1 0
    اینها دیگه از حیوان هم بدترند
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    1 0
    رژیم صهیونیستی با این همه ادعاش از پیکر شهدای فلسطینی هم میترسد /اینه که وقتی سید حسن نصرالله (مضمونا) فرمودند که والله قسم که اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر است واقعا راسته و حقیقت داره
  • DE ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 0
    عملیات ویژه محدودیت نداره ورود نیروی نظامی به بیمارستان برای عملیات ویژه محدودیت نداره حتی اگر هدف عملیات ویژه باشه میتوان به بیمارستان.امبولانس .مدارس.منازل مردم عملیات ویژه کرد
  • DE ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 0
    من عملیات ویژه را خیلی دوست دارم چون نه کسی مسئولیتی داره در مقابل کاری که میکنه نه کسی را میتوان محکوم کرد نه محدودیتی در عملیات ویژه وجود دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس