اقدامی بی سابقه در آمریکا؛ تغییر نام یک خیابان به "راه فلسطین"

در محله "ساوث پترسون" در ایالت نیوجرسی آمریکا فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و ادارات با پرچم‌های فلسطین و تصاویر قدس بر دیوارها آراسته شده است.

به گزارش مشرق، در همه جا، نشانه هایی از سرزمین فلسطین بر روی نام فروشگاه ها وجود دارد، از داروخانه قدس گرفته تا شیرینی نابلس و آرایشگاه فلسطین.

شورای شهر پترسون به مناسبت روز فلسطین، نام یک خیابان اصلی این شهر را به فلسطین تغییر داده است. مقامات این شهر با حضور هزاران نفر از فلسطینیان و عرب زبانان ساکن این شهر، نام خیابان اصلی این شهر را که شامل پنج بلوک می شود، به خیابان "راه فلسطین" تغییر نام دادند. نام قبلی این خیابان "مین استریت بوده است.

اقدامی بی سابقه در آمریکا؛ تغییر نام یک خیابان به "راه فلسطین"

علا عبدالعزیز از اعضای شورای این شهر گفت: بسیاری از فلسطینیان ساکن آمریکا پترسون را به عنوان خانه خود انتخاب کرده اند و این شیوه ای است که ما این انتخاب را گرامی می داریم.

اقدامی بی سابقه در آمریکا؛ تغییر نام یک خیابان به "راه فلسطین"

شورای شهر پترسون در ماه آوریل برای گرامیداشت جامعه بزرگ فلسطینیان و نقش آنها در جامعه و اقتصاد این شهر، به تغییر نام این خیابان به فلسطین رای داده بود.

اقدامی بی سابقه در آمریکا؛ تغییر نام یک خیابان به "راه فلسطین"

از جمله کسانی که در مراسم تغییر نام این خیابان دعوت شده بودند، ماریتزا داویلا، رئیس شورای شهر  و اندیه صایغ  شهردار پترسون  بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 13
    یه نمایش جدید از دموکراسی و آدم کشی شیطان بزرگ
  • UA ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    5 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    9 4
    در همه جا، نشانه هایی از سرزمین فلسطین بر روی نام فروشگاه ها وجود دارد، از داروخانه قدس گرفته تا شیرینی نابلس و آرایشگاه فلسطین ولی دولتشان پول نفت و گاز ملت را صرف فلسطین نکرده اند و ملت را به فلاکت و گدایی نکشانده اند شما بیا تمام خیابان های ایران رو فلسطین اسم بذار
    • ترابیان US ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      3 37
      خاک تو سر احمق نادان بی سوادت آمریکا سالی ۱۰ میلیارد دلار پول بلاعوض به اسرائبل جعلی میده نفت سوریه را می دزده میده به آمریکایی های احمق تو گوسفند اسمت انسانه
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    23 1
    صلاح مملکت خویش خسروان دانند
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      1 0
      ما هم "صلاح" مملکت خویش را بدانیم که اشکالی نداره؟؟!!
  • علی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    1 0
    مردم آمریکا واروپا بخاطر قدرت غول‌های رسانه ای صهیونیست دریک دیکتاتوری رسانه ای هستن و باحقیقت تروریتیسی صهیونیست‌ها خیلی کم آشنا هستن واینکه سر8298آن آنها برده یهود هستن رانمیدانند وگرنه قیام می‌کنند ولی یک روزی بزودی اینرهمیفهمند و جوانشان بیدار میشه واونوقت وای بحال صهیونیستهها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس