بازدید رئیسی از میدان میوه و تره بار

حضور بی واسطه مقامات ارشد دولت در میان مردم و رسیدگی به نواقص و کمبودها، بیش از پیش دشمن و رسانه های معاند را در سمپاشی و انتشار اخبار دروغ و ایجاد التهاب ناکام گذاشت.

سرویس سیاست مشرق- رسانه های به ظاهر ایرانی در لندن و واشنگتن و شبکه های تلویزیونی وابسته به انگلیس، آمریکا و آل سعود با تبلیغاتی پرحجم و به عبارتی با بمباران رسانه ای در پی آن بودند که طرح اقتصادی دولت در «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» را ناکام گذاشته و کشور را به آشوب و التهاب بکشانند.

اما صداقت دولت و درایت و متانت و صبوری مردم، یکبار دیگر این نقشه شوم را ناکام گذاشته و دشمن را سنگ روی یخ کرد. در روزهای گذشته رسانه های معاند و از جمله بی بی سی فارسی، اینترنشنال سعودی و صدای آمریکا با انتشار فیلم های جعلی و ادعای قحطی قریب الوقوع در ایران، با ذوق زدگی به ضریب دادن به این خط خبری پرداخته و مدعی شدند که بحرانی بزرگ پیش روی مردم ایران است و ظرف یکی دو روز آشوب سراسر ایران را فراخواهد گرفت.

این طیف همان جماعتی است که در بحبوحه شیوع کرونا، دست و پا می زد تا واکسن کرونا به مردم ایران نرسد و پیش از آن نیز تقلا برای تحریم داروی بیماران خاص- و از جمله کودکان سرزمینمان- را در کارنامه سیاه خود ثبت کرده بود.

این رسانه ها که یدطولایی در توهین به مردم ایران و حمایت از تحریم علیه ملت ایران دارند با ضریب دادن به برخی تجمعات محدود و پراکنده، در پی آن بودند تا مردم را عصبانی کرده و آنان را به خیابان بکشانند. اما مردم عزیز کشورمان بارها نقشه دشمن را نقش برآب کرده و عملیات خرابکارانه آنان را ناکام گذاشته بودند و این بار نیز همین روند تکرار شد.

سرخوردگی دشمن از همراهی مردم با دولت در اجرای طرح «توزیع عادلانه یارانه ها» / تفاوت «مدیریت ویدئوکنفرانسی» و «مدیریت در میدان»

سرخوردگی دشمن از همراهی مردم با دولت در اجرای طرح «توزیع عادلانه یارانه ها» / تفاوت «مدیریت ویدئوکنفرانسی» و «مدیریت در میدان»

در حقیقت ناکامی دشمن به واسطه زنجیره ای از اقداماتی رخ داد که دولت، مردم و رسانه ها در آن سهیم بودند. این روند دقیقا در ماجرای غائله بنزینی آبان ۱۴۰۰ نیز رخ داد. در آن مقطع بلافاصله پس از انتشار خبر اخلال در جایگاه‌های سوخت،  صدا و سیما و به صورت ویژه شبکه خبر با انتشار لحظه به لحظه اخبار مربوط به این مسئله، مرجعیت رسانه ای درخصوص این رخداد را در دست گرفت و در ادامه با انتشار اخبار میدانی و مصاحبه با مردم، ابتکار عمل را کامل به دست گرفته و رسانه های معاند را در ضریب دادن به اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی ناکام گذاشت.

این بار نیز صداوسیما و بخش های مختلف خبری با حضور میدانی در بازار و مراکز خرید و فروش کالاهای اساسی از نزدیک وضعیت را گزارش کرده و صدای مردم را بدون واسطه پخش کردند.

در آبان ۱۴۰۰ مقامات مسئول با تکذیب گرانی بنزین و ارائه آمار پمپ بنزین های فعال، از سردرگمی مردم و ازدحام در مقابل جایگاه های سوخت غیرفعال پیشگیری کردند. در روزهای اخیر نیز ابتدا یارانه ها به حساب حدود ۷۲ میلیون ایرانی وازیر شد، سپس چندین روز به اقناع افکارعمومی اختصاص یافته و در نهایت عرضه کالاهای اساسی با نرخ جدید انجام شد.

سرخوردگی دشمن از همراهی مردم با دولت در اجرای طرح «توزیع عادلانه یارانه ها» / تفاوت «مدیریت ویدئوکنفرانسی» و «مدیریت در میدان»

در همین مدت، شایعاتی از قبیل گرانی بنزین، گرانی نان، نایاب شدن مرغ و روغن به مدت طولانی و... و. پاسخ داده شده و در نقطه مقابل، مردم عزیز کشورمان نیز از ازدحام در مراکز خرید خودداری کرده و با صبوری و متنان، دولت را همراهی کردند.

در آبان ۱۴۰۰ مقامات ارشد دولت از آغازین ساعات اخلال در جایگاه‌های سوخت به صورت پیوسته و مستمر به ابهامات و شایعه پراکنی ها پاسخ داده و مرتب مردم را از جدیدترین اقدامات صورت گرفته مطلع می کردند.

سرخوردگی دشمن از همراهی مردم با دولت در اجرای طرح «توزیع عادلانه یارانه ها» / تفاوت «مدیریت ویدئوکنفرانسی» و «مدیریت در میدان»

 در اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز مقامات ارشد دولت و از جمله رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر صمت و...در میان مردم حاضر شده و از مراکز خرید بازدید کرده و به صورت میدانی به مدیریت اوضاع پرداختند. به عبارت دیگر برخلاف دولت قبل که در اینگونه موارد یا رئیس جمهور تازه صبح جمعه از اوضاع خبردار می شد و یا مقامات ارشد دولت، ویدئوکنفرانسی اوضاع را کنترل می کردند، در این دولت، مقامات ارشد در وسط میدان حاضر شده و مردم نیز پاسخ مثبتی به این صداقت دادند.

سرخوردگی دشمن از همراهی مردم با دولت در اجرای طرح «توزیع عادلانه یارانه ها» / تفاوت «مدیریت ویدئوکنفرانسی» و «مدیریت در میدان»

در حقیقت حضور بی واسطه مقامات ارشد دولت در میان مردم و رسیدگی ویژه و فوری به نواقص و کمبودها، بیش از پیش دشمن و رسانه های معاند را در سم پاشی و انتشار اخبار دروغ و ایجاد التهاب ناکام گذاشت.

با اینکه بی بی سی فارسی و اینترنشنال سعودی و صدای آمریکا و دیگر رسانه های دشمن دست و پا زدند تا مردم را به خیابان ها بکشند، اما مردم با بی توجهی به این فضاسازی ها و با اعتماد به دولت، با متانتی قابل تقدیر اوضاع را پیگیری کرده و کاملا برعکس فضاسازی دشمن عمل کردند.

و اما مجموعه اتفاقات روزهای اخیر، رانت خواران و دلالان و قاچاقچیان را نیز مأیوس کرد. حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص گفت: «دلالان و واردکنندگان بی‌وجدان از محل اعتبارات مربوط به یارانه، منشأ فساد اقتصادی شده‌اند. قاچاقچیان نیز از محل توزیع نادرست ارز، سود بسیاری برده‌اند و از سوی دیگر نیز بخشی از یارانه مردم ایران نصیب مردم برخی از کشورهای دیگر می‌شود. جالب است که تولیدکنندگان خارجی از دولت ایران یارانه می‌گرفتند».

سرخوردگی دشمن از همراهی مردم با دولت در اجرای طرح «توزیع عادلانه یارانه ها» / تفاوت «مدیریت ویدئوکنفرانسی» و «مدیریت در میدان»

عبدالملکی با بیان اینکه با اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی، ۲۰ هزار میلیارد تومان از جیب مردم برداشت می شد، گفت: تا از طریق دیگری با ارزانی کالاهای اساسی به مردم برگرداند. در تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی پنج گروه از جمله دلالان، قاچاقچیان، خارجی ها، تولیدکنندگان خارجی و مردم سهیم بودند.

وی ابراز داشت: شبکه ناسالم دلالی در کشور داشتیم که نهاده را با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می کرد ولی آن را به قیمت آزاد به دست تولیدکننده می فروخت همچنین بخش دیگری از ارز در جیب قاچاق می رفت.

وزیر کار گفت: قاچاقچیان کالاهای ایرانی را به کشورهای همسایه قاچاق می کردند که این کالاها بر سر سفره خارجی ها قرار می گرفت، همچنین با خرید نهاده ها و یا مواد اولیه با ارز ۴۲۰۰ تومانی، سود آن به نفع تولید کننده خارجی بود و این امر منجر به وابستگی به خارج کشور می شد.

عبدالملکی با اشاره به اینکه اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به نفع مردم نبود، گفت: در این طرح مردمی سازی یارانه ها دولت سیزدهم، دلار و ارز به جای ۴۲۰۰ تومانی به نرخ آزاد به واردکننده اختصاص می یابد و صد درصد یارانه به مردم  در دهک های اول تا نهم تعلق می گیرد که ۳۰ درصد مردم هر نفر ۴۰۰ هزار تومان، ۶۰ درصد مردم ۳۰۰ هزار تومان و ۱۰ درصد مردم ثروتمند هیچ یارانه ای دریافت نمی کنند ضمن اینکه فاصله طبقاتی را نیز کاهش می دهد.

وی ابراز داشت: با اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی، قاچاق از این محل حذف می شود، تولید کننده داخلی رقابت پذیرتر و تقاضا برای کالا افزایش پیدا می کند و در نهایت با افزایش تولید در بازار قیمت ها کنترل می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بر اساس برآوردها، یک خانواده چهار نفری را در دهک اول در نظر بگیرد که یک میلیون و ۶۰۰ هزار یارانه دریافت کرده است که قبل از اجرای طرح مجموع مصارف در کالاهای اساسی، ۲۴۱ هزار تومان بوده که با اعمال قیمت های جدید این مصارف خانوار به ۵۶۸ هزار تومان رسید که میزان افزایش هزینه برای این خانواده ۳۲۶ هزار تومان است که افزایش قدرت خرید حدود یک میلیون تومان بالا رفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مامور IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    33 20
    به خدا تا این لحظه افراد فامیل من هیچ چیز را نخریده اند به احتمال زیاد اگر این جور پیش رودبازار به طور کامل ور شکست خواهد شد.این طرح محکوم به شکست ودولت باید سریعن آن را مسکوت بگذارد
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      13 5
      سریعا داداش نه سریعن
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      12 28
      غربگداها و افساد طلب ها نباید هم بتوانند چیزی بخرند.
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      9 16
      لابد تو البانی خیلی اوضاع خوبه؟ تو آلبانی بهتون غذا میدن؟
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      8 11
      امثال منافقین و سلطنت طلب ها نباید از یارانه حقی داشته باشند. از اول باید از دولت انقلابی حمایت میکردید تا به این روز نیفتید. امروز هم دیر نیست از کرده خود توبه کنید.
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      10 1
      مشکل از خود مردم هست که یهو می ریزند بازار رو خالی می کنند. رفته بودم یکی دو تا جنش بخرم مردم چند تا چند تا شیر و پنیر و ... داشتند می بردند. شعور هم خوبه وقتی بازار رو خالی کنی باعث گرونی میشی. به اندازه امروزت بخر فردا هم هست. اونقوت ادعا هم می کنیم منتظر هستیم
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      6 10
      مگه به آلبانی ها هم یارانه میدن؟
    • سید IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      9 16
      هرآنکس با جمهوری اسلامی ایران درافتاد، به فضل خدا، برافتاد!
    • به 8.30 IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      20 6
      چرا هرکی نظر میده یا میگین غربگدا یا افساد طلب یا آلبانی نشین ... بلد نیستی قشنگ نظر بدی میتونی چیزی ننویسی اینو که دیگه بلدی
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      11 5
      بعله تو این مملکت فقط شرقگداها
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      7 5
      افزایش نرخ برنج تصاعدی شده است
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      7 6
      این طرح به نفع فقرا و کم درآمدها ست والبته به پولدارها خسارت میزنه. تا چند ماه دیگه صب کن تا ببینی. تازه برای جلوگیری از قاچاق و غارت پول مملکت چاره ای نبود. البته دولت باید درست این طرح رو بتونه اجرا کنه مثلا الان برخی نانوایی ها خیلی دارن سواستفاده میکنن و باید جلوگیری شه
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 0
      یعنی نمیدونین مردم در چه شرایط سختی هستن بس کنین
  • US ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    12 4
    بالاخره مشکل اقتصادی در همه دنیا کمابیش هست. همیشه هم برایش راه حل هست. اما وقتی یک آخوند در مقابل زن بی حجاب قرار بگیرد و حتی تذکر هم ندهد، دیگر راه حل خاصی برای آن جامعه وجود ندارد. این جامعه محکوم به نابودی با قهر الهی است.
    • وطن پرست IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      0 5
      چه ربطی به هم داره
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      3 0
      ربطش این است که داریم همه ارزشهای واقعی و دایمی را فدای ماکارونی و مرغ می کنیم.
  • US ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 3
    میدان در وسط میدان
  • جاویدایران NL ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    9 14
    درود بر حکومت قدرتمند ایران، من خودم تاحدودی نگرانی داشتم اما باز هم حکومت ایران ثابت کرد قدرت واقعی هست و کسی نمیتونه بهش چپ نگاه کنه، البته نگرانی من از خوشحال شدن چند روزه وطن فروشانی مثل ایران اینترنشنال و بی بی سی و بدخواهان و مزدوران داخلی و خارجی کشور ایران و امثال اینها بود نه اینکه باور به بخطر افتادن کشور داشته باشم، واقعاً از ناکام موندن دریوز صفتان ایران اینترنشنال و بی بی سی و مزدوران داخلی ایرانی نماشون لذت بردم، اینها هیچی نشده از کارشناسان خنده دارشون میپرسیدن بنظر شما اینبار این اعتراضات سراسری به کجا منتهی میشه؟؟ خخخخخ سوال رو دقت کنید، واقعاً در توهم خودشون گم شدن خخخخخ…. همچین ایران اینترنشنال کثیف گزارش میداد «گسترش اعتراضات ضد حکومتی در ایران» که بیا و ببین خخخخخ بسوزید از ناکامی ابدیتون.
  • گزگن IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    21 19
    آقای روحانی شر دنیا و آخرت نصیبت باد ان شاالله
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      1 0
      بیش باد.
  • علی IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    24 9
    فعلا سر خودتونو شیره بمالید و فکر کنید خیلی اصولی این کار رو شروع کردین . نتیجه اش رو هم میبینیم....
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      5 16
      تو آلبانی سر شماها رو شیره مالیدن. مردم بصیرت شناس هستند.
    • NL ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      12 3
      داداش تو البانی زیاد رفتی خبر داری کجاست امثال ما مستضعف که پامونم از مملکت بیرون نذاشتیم. امثال شما منافق ها همش اونجاهایین ما وسعمون نمیرسه
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    14 26
    ملت ایران با تحمل حداکثری پوزه دشمن را به خاک میمالد. آزاد سازی سواحل شمال و ارز ترجیحی ضربه محکمی بود به دهان یاوه گویان.
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    11 15
    اسقاطیل بیست و پنج سال آینده نابود خواهد شد.
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      9 2
      ریست کردی داداش؟
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    17 22
    از دولت محترم بابت ازاد سازی ارز ترجیحی کمال تشکر و قدردانی را داریم...
    • امین IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      13 5
      احتمالاکاناداتشریف دارید که بهتون فشاروارد نمیشه. قیمت ها به قیمت بازارهای جهانی رسیده،حقوق ها یک دهم حقوق جهانی!!!!
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      2 1
      چرا بنزین و گاز که یک دهم قیمت جهانی استفاده میکنی نمیگی؟ خب روغن که 90 درصد ان وارداتی است را در قبال سبد کالا به شما میدهند تا از ارز ترجیحی نجومی ان دلالان قاچاقچی سوءاستفاده نکنند ایا این بده ؟
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    22 8
    دولت اعلام کرده بود هفت هزار صفحه برنامه اقتصادی دارد که هنوز منتشر نشده است ولی احتمالا هنوز به صفحه دهم نرسیده که این وضع و اوضاع است.
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    11 17
    باید یارانه غربگداها و افساد طلب ها را هرچه زودتر قطع و جریمه از آن ها گرفته شود.
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    16 7
    چرا دیگر سلطان ها را دستگیر نمیکنند. سلطان برنج . سلطان قیر ...
    • عامر IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      6 6
      چون این دولت سلطان ساز و رانت خوار ساز نیست
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      2 1
      دولت خودش سلطانه!
  • سید IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    15 19
    هرآنکس با جمهوری اسلامی ایران درافتاد، به فضل خدا، برافتاد!
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      33 7
      منظورت آمریکا است دیگه .چون تا الان فقط مردم ایران ضربه خوردن از تحریم‌ها نه هیچ کس دیگه
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    10 14
    نباید اجازه دهیم که تحریم ها برداشته شود و مسایل اتمی تعطیل شود ملت غیور ایران سختی ها را تحمل کنند تا در آخرت هم اجر معنوی دریافت کنند.
    • رضا IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      7 3
      بد تر از تحریم ها و آمریکا و اسرائیل و انگلیس منحوسو منفورو چین کمونیست و روسیه و ..... این مدیران نالایق کشور هستند .
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      2 3
      تحریم ها باید برداشته شود و کار اتمی هم با قوت بیش تر ادامه پیدا کند
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      1 1
      مشخصه که ب نفست از جای گرم بلند میشه. مردم ایران گرسنه اند
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    4 1
    دشمنان می دانند که اگر به یاری خداوند و همراهی ما مردم این اصلاحات حقیقی اقتصادی موفق شود دیگر آخرین جنگ آن ها یعنی جنگ اقتصادی با شکست بزرگی مواجه خواهد شد، پس از آن دیگر چیزی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ندارند، جز فروخوردن غیظ.
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      0 1
      خواب دیدی خیر باشه. جمهوری اسلامی در سراشیبی سقوط قرار داره
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      0 0
      مناخیم جان اونی که در سراشیبی سقوط قرار داره شماهایین نه ایران!! راستی تمرین شنات خوب پیش میره؟!!!!
  • مسعود IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    6 2
    اینکه حذف ارز ترجیحی و هدفمندسازی صحیح یارانه ها کار درستی است هیچ شکی نیست ولی مشکل اینجاست که به علت مشکلات اقتصادی کشور وضعف مدیریت وعدم شایسته سالاری وضعف تولید با این کار بقیه اقلام نیز گرانتر میشوند ودرواقع مجدد کلیه مردم یک پله دیگر فاصله بین درآمد وهزینه شان بیشتر میشود وفقیر تر میشوند ومخصوصا طبقه متوسط چون نمی شود قیمت ها در حد جهانی شود وحقوقها نه
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    11 0
    مرگ بر دروغگویان
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    8 1
    حالا که ملت همراه هستند ..... البته ملت شریف ایران 40 ساله با دولتمردان همراه هستند و پشت نظانم ایستاده اند . پس خوبه دولت هم بهترین راه کارها را برای نجات اقتصاد پیاده کنه تا مردم کمتر سختی بکشند
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      3 6
      ملت شریق ایران همراهی کنندو حمل سختی ها کنند تا مسولان عزیز بتوانند دشمن را نابود کنند. تحریم ها موجب شکوفایی اقتدار ایران است.
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    13 4
    احتمالا دشمن قراره روغن 22 هزار تومانی رو 170 هزار تومان بخره یا یه 5 کیلویی روغن رو 400 هزار تومان بخره -اینهایی که قراره همه چیز رو ده برابر بخرن مردم ایران هستن نه دشمن
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      2 1
      راسته میگن از یکی دو روز پیش امارات همه چیز گرون شده؟ واقعا یارانه ما میرفت به جیب اونا؟ یعنی انقدر قاچاق میکردن؟ یه تحقیقی بکنین گزارش بدین
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      2 3
      مگه یک نفر ادم سالم یک کیلو روغن بیشتر در ماه مصرف داره ؟ الان که نقدی گرفتی بعدا هم که الکترونیکی به قیمت شهریور 400
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      2 0
      وقتی قیمت اجناس واقعی باشه دیگه قاچاق نمی صرفه در نتیجه کالا فراوان میشه و زیادی این مواد باعث کاهش قیمت خواهد شد بجای چدلال و قاچاقچی و کشورهای. دیگه ملت کالا رو مصرف می کنن
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    سلام همان گونه که مشاهده می کنیم در تمام کشورها و سیستم های خدمات رسانی به مردم کشورهای مختلف، معمولا اولین افراد آسیب پذیری که مورد عنایت و نگاه قرار می گیرند عزیزانی هستند که برای مقابله با دشمن و دفاع از میهن عاشقانه تلاش کردند. این مورد در کشور عزیزمان را در دفاع مقدس و حمله رژیم بعثی عراق و صدام رزمندگانی فداکارانه انجام دادند و با غیرت و شجاعت و مجاهدت و غیرت و ایثار و ازخودگذشتگی و تمام صفات و کمالات جان برکفانه که کلمات قاصر از بیان آنها هستند می باشد و الان در حال تحمل عوارض ناشی از جانبازی در امورات حالی مختلف مثل شیمییایی، موج، اعصاب و روان، پوست و.....هستند و چه بسا خیل عظیمی در حال درد و رنجی هستند که الان برای اثبات جانبازی و مجروحیت شان آن هم برای روزی که داوطلبانه رفتند سالیان سال با هزینه های مختلف باید بدوند و دست و کارشان به هیچ جا بند نیست و گره ای برایشان باز نمی شود و سرآخر برای سرکار گذاشتنشان ارجاعشان می دهند به کمیسیون جانبازان با پزشکانی که اصلا جبهه و جنگ و موج و شیمییایی را نمی دانند و در سیستم دانشگاهی ایران فقط درس پزشکی خواندند و مدرک گرفتند و در این اثنا پزشکان بدون مرزی هم هستند که جانبازی 50درصد؟؟؟؟ دارند و اونها هم درکی از مشکلات جانبازان متاسفانه ندارند و ...... صفحات مختلف از نوشتن این گونه مشکلات جانبازان عزیز فراوان هست که به همین قدر بسنده میکنم و در ادامه به چرایی علت ندادن کمک معیشت یارانه به جانبازان عزیز می پردازم. در این مورد اخیر کمک معیشت و قبلی ها مثل بنزین و یارانه مطلبی که بسیار مورد نظر و حائز اهمیت است این است که در فیلد و پرکردن آیتمهای شناسایی، اصلا چیزی بعنوان جانبازی نیست و پیش بینی نکردند. این مورد مثل روز روشن و مبرهن است که چرا اصلا باید مسئولان امر در سازمان هدفمندی یارانه ها و وزارت تعاون گزینه ای در تکمیل مشخصات به اسم جانباز با هر درصدی را نیاورند و پیش بینی نکنند؟ واقعا ناراحت کننده و خنده دار نیست؟ بنیاد شهید و مسئولانشان از روز اول تا حالا هم که قاضی زاده هاشمی اومد قربانشان برم و فقط حرف و حرف و حرف و دریغ از عمل به حرفهایشن.. یعنی الان این قاضی زاده هاشمی نباید برایش سوال پیش می آمد که یک اطلاعاتی از سراسر کشور بنیاد شهید استانها بگیرند که چنددرصد جانبازان عزیز با هر درصدی یارانه نگرفتند. نباید
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 1
    والا ما که کارمند دولتیم راضی نیستیم. نمیدونم کدوم مردم را میگین راضی ان
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 1
    توهم زده اند با این تحلیل آبکی ...
  • ایرانی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 1
    مشرق شما هم در کاخ شیشه ای نشستی و خبر نداری. اوضاع را در کوچه و بازار ببین و عصبانیت مردم را ببین.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    خوشم میاد آخر ... پررویید! جای خالی با ک شروع میشه واژه هایی که در این چند سال تغییر معنا پیدا کرد و تبدیل به فرد و یا قشر 4درصدی شد!
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 1
    اون جمعیت هایی تظاهرات می‌کنن
  • کتاب "مدیریت ایرانی " تالیف دکتر حسن زاده IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 0
    مدیران میدانی مدیرانی هستند که بیشتر زمان خود را به امور اجرایی و نظارتی اختصاص می‌دهند.
  • ابوالفضل IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 1
    تمام بازیهای فوتبال رو بدون تماشاگر کردید
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    2 1
    کاری که آمریکا نتونست انجام بده دولت انجام داد . به اسم جراحی اقتصادی دارد گران فروشی می کند . یه بازنشسته که باید اول راحتیش باشد الان باید هزینه این جراحی اقتصادی را بدهد . چرا دولار را که قیمتش چهار هزار تومان بود سی هزار تومان می فروشد . لابد دوسال دیگه دولار را صد هزار می فروشد .
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 2
    غربگداها و افساد طلب ها نباید هم بتوانند چیزی بخرند...جواب ... توی کمونیست شرق گدا و وطن فروش که صاحب همه چیز شدی .نمی تونی ببینی مردم نان خشک می خورند ؟
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    6 2
    مگه به آلبانی ها هم یارانه میدن؟...جواب .کافر همه را به کیش خود پندارد .تو که نون حلال خورده بودی به مردم فحش نمی دادی .
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    3 2
    مگه به آلبانی ها هم یارانه میدن؟...جواب .کافر همه را به کیش خود پندارد .تو که نون حلال خورده بودی به مردم فحش نمی دادی .
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    3 2
    مگه به آلبانی ها هم یارانه میدن؟...جواب .کافر همه را به کیش خود پندارد .تو که نون حلال خورده بودی به مردم فحش نمی دادی .
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    3 1
    بعد از این گرانی چطوری آقای رییسی می تواند سفر استانی برود ؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    0 0
    دشمن صد سال دیگه هم نمیتونه شناخت درستی از مردم ما بدست بیاره خدا را شکر
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    0 0
    راه‌کارهای حل معضل گرانی: حفظ ارزش پول ملی با تصویب قانون ایجاد واحد جدید پولی معادل یک میلی‌گرم طلا، استفاده‌ی حداکثری از واحد جدید پول ملی، و حداقلی از سایر ارزها به‌ویژه دلار آمریکا در تبادلات بین‌المللی؛ جایگزین کردن نظام بانکی ربوی با بانک‌داری اسلامی بر اساس قرض‌الحسنه، برخورد قانونی با نزول‌خواران و قماربازان و دلالان مسکن، خودرو، ارز، طلا و کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی؛ ایجاد اشتغال مولد و پایدار، سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید دانش‌بنیان، افزایش تولید یا خدمات مفید سرانه‌ی ملی، ایجاد رقابت سالم و حفظ بهره‌وری؛ مبارزه‌ی با قاچاق و واردات بی‌رویه، اصلاح نظام توزیع، کنترل و نظارت بر بازار با سامانه‌ی هوشمند و یک‌پارچه، جلوگیری از تبانی در قیمت‌گذاری‌ها، ایجاد بازار سیاه و احتکار، حذف مدیران فاسد در بدنه‌ی دولت، جلوگیری از فساد در نظام توزیع با نظارت دائمی دولت و قوه‌ی قضائیه؛ اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از اسراف، کاهش هزینه‌های جاری دولت، جلوگیری از کسری بودجه، استقراض از نظام بانکی، خلق پول و افزایش تورم، گسترش عدالت در نظام مالیاتی؛ فرهنگ‌سازی انصاف و توجه به حلال و حرام، امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به تقوی در بین اصناف، آموزش اقسام بیع در کتب فقهی، جلوگیری از مرابحه، دروغ، گران‌فروشی و کم‌فروشی در معاملات؛ اجرای احکام الهی و پیش‌گیری از منکرات شرعی و معصیت خداوند، برخورد با بدحجابی، بی‌حجابی، بی‌عفتی، بی‌حیایی، ولنگاری، استفاده‌ی ابزاری از بانوان و سایر عوامل ایجاد فساد، رخوت و تنبلی در جامعه و جوانان.
  • علی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    والا هرکیو میبینیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس