بهادری‌جهرمی: استراتژی دشمن انداختن دولت و مردم به جان هم است+ فیلم

سخنگوی دولت گفت: استراتژی دشمن انداختن دولت به جان مردم و مردم به جان دولت است و تمام تلاش دولت در طول این ۴۵ روز این بوده که در این تله دشمن نیفتد.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در یک جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان در پاسخ به سوال یک دانشجو در خصوص چرایی مماشات و عدم برخورد سخت با اغتشاش‌گران، گفت: اصولاً جوانی که به کف خیابان آمده است، اصل بر آن است که بچه یا خواهر برادر ماست و اگر هم خطا می کند، بچه خطاکار ماست و ما او را دشمن نمی‌دانیم.

وی افزود: استراتژی دشمن انداختن دولت به جان مردم و مردم به جان دولت است و تمام تلاش دولت در طول این ۴۵ روز این بوده که در این تله دشمن نیفتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    پس این همه آشوب و ویرانی و قتل و زمینه سازی برای ورود تروریست ها و ایجاد سفره برای چشم طماع تجزیه طلبها و کشتن بهترین جوانان ما و به باد دادن حجاب زنها پس از چهل سال تحریم و انقلاب و نداری برای حفظ ارزشها و تعطیلی کشاندن دانشگاهها و توهین به روحانیت و تضعیف ارکان نظام و.... کار فرزندان خودمان است ؟؟؟؟!!!!! من اگر چنین فرزندی داشته باشم خودم با دست خودم دارش میزنم ....این سخنان روشنفکرانه مملکت را به باد خواهد داد البته اقای جهرمی انقدر ثروت دارند که الفرار کنند اما مردم مومن و مستضعف قربانیان اصلی خواهند بود با این جماعت لاشخور صفت و خونریز و بی تربیت و خدانشناس که همگان شاهکارهایشان را دیدیم
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس