کد خبر 1374770
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
روزانه چقدرکالای اساسی وارد بازار می شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی از عرضه روزانه ۶۷۰۰ تن مرغ گرم، ۱۵۰۰ مرغ منجمد، ۳۰ تن شیر، ۳ هزار تن تخم مرغ، ۳۰۰ تن گوشت قرمز و ۶۰ تن شکر به بازار خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد قربانی امروز در برنامه میز اقتصاد اعلام کرد: روزانه ۳ هزار تن روغن از طریق ۲۵ کارخانه به بازار عرضه می‌شود و این بیش از نیاز روزانه کشور است.

وی همچنین از عرضه روزانه ۶۷۰۰ تن مرغ گرم، ۱۵۰۰ مرغ منجمد، ۳۰ تن شیر، ۳ هزار تن تخم مرغ، ۳۰۰ تن گوشت قرمز و ۶۰ تن شکر به بازار خبر داد و گفت: همه اینها بیش از میزانی که است که روزانه مردم مصرف می‌کنند.

وی در پاسخ به دلیل کمبود اقلامی مانند روغن و تخم مرغ در برخی فروشگاه‌ها گفت: اشکال در توزیع این اقلام است و به زودی مشکل برطرف می‌شود.

قربانی تأکید کرد: تامین و تولید به اندازه کافی است و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره اختلالی که برای عرضه تخم مرغ به وجود آمده گفت: هنوز مرغداران تولیدشان با نهاده‌ای است که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده بنابراین آنها باید هرچه زودتر به بازار تزریق کنند.

پیش از این امراللهی مدیرکل بازرسی کالاهای اساسی اعلام کرد که برخی شرکت‌ها پول خرید تخم مرغ را به اتحادیه‌ها نداده‌اند و علت اختلال در عرضه همین بوده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه از تزریق صد هزار تن برنج به بازار خبر داد و گفت: این اقدام در جهت کاهش قیمت‌های بازار انجام شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس