کد خبر 1374222
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

به گزارش مشرق، انریکه مورا معاون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توییتی نوشت که در مسیر بازگشت از تهران، پلیس آلمان در فرودگاه فرانکفورت او را توقیف کرد و «بدون حتی یک توضیح» پاسپورت دیپلماتیک و تلفن‌های او را گرفت. مورا بعدا در توییت دیگری نوشت پلیس او و دو همراهش را بدون توضیح رها کرده است.

توضیح انریکه مورا درباره توقیف‌اش در فرودگاه فرانکفورت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    5 11
    نوش جونت، از آزادی لذت ببر!!
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    5 0
    پیشنهاد می کنم در بدو ورود شما هم تلفن و لوازم ارتباطی ش رو بگیرید یا تعویض کنید یا کلا چک کنید مطمئن بشید این آدم به نظر من دیگه به لحاظ اطلاعاتی آلوده است مراقبش باشید
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      0 0
      از اولش هم آلوده بود
  • DE ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    10 0
    به نظر میآید کار موساد باشه . با کپی برداری از حافظه تلفن همراه نماینده اروپا و قرار دادن chip جاسوسی در آن مکالمات او را شنود کنند.
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      0 0
      نیازی به شنود نداره چون اگه تعهد به همکاری با اونها نده که کلا انتخاب نمیشه
  • روشن IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    7 17
    اگر همین توئیت مورا را تحلیل کنیم، میشه اینکه حتی کشور مستعمره آمریکا نظیر آلمان هم اراده ای برای فقط انجام یک حرکت اعتماد ساز ندارد چون مورا داره با زبان بی زبانی میگه که اینها منو که از خودشان هستم را هم تحقیر کردند چون حتی به من نگفتند چرا بعد بازگشت از ایران یک مقام بلندپایه اتحادیه اروپا باید راستی آزمایی شود. حالا یک لیبرال غربگدای اصلاح طلب توضیح دهد که آیا ملت ایران حق دارد به تعبیر آن عالم دینی که پس از دست دادن با این دشمنان خدا و خلق غربی حتماً انگشتان دست خود را دوباره بشمارید! چه برسد با اینها بتوان توافق کرد و توقع وفای به عهد داشت.
  • US ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    4 0
    در هفته گذشته چندین مورد از نقض قوانین داخلی خود اروپا انجام شده. با این روند اروپا وضعیت داخلی بسیار شکننده ای پیدا کرده. در حال حاضر موضوع اصلا دیگه جنگ روسیه با اوکراین نیست بلکه فضای داخلی اروپا است بسیار بسیار پرتنش در سطوح رهبران هست
  • GB ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 3
    فرانکفورت را هم اشتباه نوشته که! درستش هست Frankfort
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    2 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس