کد خبر 1374215
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
سورنا ستاری

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در حوزه های کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی با روسیه همکاری می کنند ‌و امسال اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، سورنا ستاری در حاشیه یازدهمین رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس که در محل پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است، درباره ارتباطات فناورانه ایران و روسیه گفت: در حال حاضر روسیه بازار فوق‌العاده‌ای برای شرکت‌های دانش بنیان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در واقع شرایط فعلی روسیه پتانسیل خوبی برای شرکت‌های دانش بنیان فراهم کرده است، افزود: در خصوص این ارتباطات فناورانه هماهنگی‌های زیادی در سفرهای مختلف شده است.

وی درباره حوزه‌های همکاری ایران و روسیه در زمینه فناوری گفت: هماهنگی‌های انجام شده در حوزه‌های کشاورزی، دارویی و تجهیزات پزشکی بوده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: ان‌شاءالله امسال اتفاقات خوبی در زمینه تعامل فناورانه ایران و روسیه رقم می‌خورد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان با هدف توسعه ارتباطات فناورانه اوایل اردیبهشت ماه به روسیه سفر کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 0
    احسنت ، خیلی هم عالی! به امید توسعهٔ روابط با چین و روسیه!!
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 0
    استعمار علمی ایران
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      0 1
      رهایی علمی ایران از سلطهٔ گاوچرون ها و غربگدایان!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس