کد خبر 1373927
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
توضیحات زاکانی درباره پرونده شهردار ناحیه ۳

زاکانی درباره آخرین وضعیت پرونده شهردار ناحیه ۳ توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه پنجمین اجلاسیه شورای عالی استان‌ها و در جمع خبرنگاران درباره حواشی حمله به شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ گفت: مدیرت شهری در این زمینه جدی است پس از این حادثه من به عیادت این شهردار رفتیم زیرا با همه ظرفیت‌ها در جهت استیفای حقوق شهر و شهروندان و پرسنل گام برمی‌داریم.

وی ادامه داد: در گزارشات آمده است ممکن است آنچه که رخ داده ساختگی باشد و بر همین اساس به بازرسی و حراست دستور داده‌ام تا این موضوع را به دقت بررسی کنند و هیچ اغماضی در این موضوع نخواهم داشت.

زاکانی درباره تخلف رخ داده در ساختمان ناحیه ۳ منطقه ۱۹ گفت تخلف در آن ساختمان محرز از آنها در یک ساختمان چهار طبقه چهار طبقه دیگر نیز بیشتر ساخته بودند که برای جلوگیری از این تخلف شهردار ناحیه وارد عمل شده است.

اما گزارش پزشکی قانونی بیان صریح نداشته و گمانه زنی است و با گمانه زنی نمی‌توان قطعی حرف زد اگر این موضوع ساختگی باشد حتماً برخورد سختی خواهیم داشت و اگر ساختگی نباشد از حق و حقوق پرسنل خود صیانت می‌کنم و تخلف را دنبال می‌کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    2 3
    باتریبون بیت المال شمای مسئول باید درباره ی عملکردوپاسخ به شکایات درپست خودت وقوه قضاییه وپلیس مبارزه بامفاسداقتصادی درباره ی این موضوع اظهارنظرکنند انقلابی بافضولیگری فرق داردانقلابی گری اگاهی ودرقواعد سریع ساختن است
    • US ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      0 9
      احسنت.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    7 0
    عجب پس یعنی اینکه قبلا میگفتن بعضی ها به پزشکی قانونی دستور میدن توی گزارشات چیز دیگه بنویسن دروغ بوده.
  • محمد IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    2 10
    درود بر شهردار انقلابی تهران آقای دکتر زاکانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس