مؤسسه «قدر ولایت» با بیش از 400 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

مؤسسه فرهنگی ـ هنری «قدر ولایت» در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در دو بخش عمومی و کودک و نوجوان حضور دارد.

به گزارش مشرق، مؤسسه فرهنگی ـ هنری «قدر ولایت» در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در دو بخش عمومی و کودک و نوجوان شرکت می‌کند که حدود ۷۰ عنوان از این آثار برای نخستین‌بار به چاپ رسیده‌اند.

در بخش عمومی، موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «دفاع مقدس»، «دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری»، «تاریخ و معارف اسلامی»، عرضه می‌شوند.

در برنامه‌های جنبی نمایشگاه نیز دو برنامه برای رونمایی و معرفی کتاب‌های تولید سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است که روزهای پنجشنبه ۲۳ و دوشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ الی ۱۱ برگزار خواهد شد و از کتاب‌های «کارنامه حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی»، «بلاگردان(زندگینامه شهید داوود نریمیسا)»، «ایستاده بر افق(سیره مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی)» رونمایی و کتاب‌های «چینی بندزن» و «تنور دوستی» معرفی خواهند شد.

غرفه بزرگسال مؤسسه فرهنگی ـ هنری قدرولایت در شبستان اصلی راهرو ۲۴، غرفه ۹ و غرفه کودکان مؤسسه در غرفه ۱۶۳ واقع شده است.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با شعار «با کتاب سلامتیم» در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir در حال برگزاری است.

منبع: ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس