کد خبر 1506402
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
«اسم رمز» رونمایی می‌شود

کتاب «اسم رمز» شامل اولین روایت مکتوب از اغتششات ۱۴۰۱ روز سه‌شنبه ۲۰ تیر رونمایی می‌شود.

به گزارش مشرق، کتاب «اسم رمز»؛ اولین روایت از اغتششات ۱۴۰۱ روز سه‌شنبه ۲۰ تیر در خبرگزاری فارس رونمایی می شود.

مؤسسه فرهنگی هنری آفاق مدیا با همکاری انتشارات شهید کاظمی اقدام به نشر مجموعه داستان کوتاهی با عنوان اسم رمز نموده است. این مجموعه پیرامون حوادث سال ۱۴۰۱ و به قلم نفیسه زارعی و پژوهشگری جلال نقاشیان به رشته تحریر درآمده است.

نفیسه زارعی نویسنده کتاب «اسم رمز» درباره این کتاب گفت: مجموعه اسم رمز تلاشی برای شناخت عرصه جنگ ترکیبی در فضای رسانه‌ای کشور است، این کتاب با بهره گیری از عناصر تازه داستانی و با همراهی حلقه مشاوران نوجوان به سرپرستی فاطمه زهرا اسدی که یکی از اعضا نوجوان مؤسسه آفاق است در قالب رئال نوشته شده و امیدواریم به عنوان اولین اثر هنری مکتوب مورد توجه مخاطبان جوان و نوجوان قرار گیرد.

وی ادامه داد: کمبود آثار هنری در روایت حوادث انقلاب اسلامی منجر به ارائه روایت‌های نامعتبر از سوی افراد و گروه‌های ناصالح می‌شود و ضرورت بیان هنری حوادث و رویدادهای انقلاب اسلامی که همواره مورد تأکید رهبری بوده امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود از همین رو مؤسسه فرهنگی هنری آفاق مدیا تصمیم گرفت با رویکرد نوجوان محور نگاهی تازه و بدون جانبداری به اتفاقات سال گذشته بیاندازد.

وی در پایان با بیان اینکه در نگارش اسم رمز مخاطب شناسی از اولویت ویژه ای برخوردار بوده است، گفت: عبور از مستندنگاری و ترکیب واقعیت و خیال برای بیان یک رویداد یا واقعه بیش از هر چیز برای مخاطب نوجوان جذاب است، اصولی همچون همزادپنداری در تِم های روایی اسم رمز مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم این اثر حرکت مؤثری در راستای جهاد تبیین و روشنگری در زمینه جنگ شناختی دشمن باشد.

مراسم رونمایی از این کتاب با حضور محمدحسین کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی همراه است.

این برنامه روز سه شنبه ۲۰ تیر از ساعت ۱۰ در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 0
    درباره چیه رباونجومی بگیری وحرافی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس