کد خبر 1373280
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
قتل

در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران وقتی مأموران گشت کلانتری به این خانه رسیدند در حالی با پیکر خونین پیرمرد ۷۰ساله روبه‌رو شدند که با ضربه‌های کارد به قتل رسیده بود.

به گزارش مشرق، با اعلام خبر این جنایت به بازپرس جنایی، کارآگاهان پلیس در تحقیقات اولیه دریافتند پیرمرد به دست پسر بزرگش به قتل رسیده است.

مرد ۵۰ساله که در صحنه حضور داشت خودش به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و بدین‌ترتیب وی به اتهام قتل عمد بازداشت و به اداره پلیس منتقل شد.

متهم در بازجویی‌ها درباره قتل پدرش گفت: از مدتی قبل من و پدرم بر سر یک قطعه زمین که شراکتی خریده بودیم به اختلاف مالی خوردیم و هر روز این اختلاف بیشتر می‌شد تا اینکه روز حادثه، درگیری بین ما رخ داد و من آنقدر عصبانی شده بودم که دیگر کنترل رفتارم را از دست دادم و یک لحظه با چاقوی آشپزخانه به طرف پدرم حمله کردم و او را زدم، بعد که او روی زمین افتاد تازه فهمیدم چکار کرده‌ام و پشیمان شدم و خودم با اورژانس و پلیس تماس گرفتم اما بی‌فایده بود. الان هم بشدت پشیمانم و خودم را مستحق مرگ می‌دانم.

به گزارش روزنامه ایران، با اعترافات صریح این متهم، وی به دادسرا منتقل شد.

** خبرنگار: حسین سعادت

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    11 1
    حرف های تکراری خوبه این یکی روانی نیست خدا به فریادبرسه بااین وضع خدای ناکرده آمنیت جامعه به خطر میفته وحشتناکه کشتن شده آب خوردن باعث تاسفه چرا مردم این قدرسنگ دل شدندمثه اب خوردن ادم می کشند واقعا برای یه کشوری مثه ایران اسلامی باعث نگرانی وتاسفه موادمخدر-ارازل واوباش-دزدوزورگیر به کجا داریم می رسیم!!
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      2 0
      فرهنگ خرافی بزن بهادری و.. در جان مردم نهادینه شده بطوری که قانون گریزی یک عادت مقبول شناخته شده وقتی در فتنه ها قانون را به هیچ می انگارند نتیجه آن می شود این گرفتاریها - جوان ایرانی خیلی راحت می گوید فلان کردم به قانون خوب ایرانی که قانونمدارترین ملتها بود با القاأت شیاطین اجنبی به قانون جرئت جسارت پیدا می کند ریشه های آن را باید در فرهنگهای منحط که از رسانهای برون مرزی و داخلی و .. به کشور هجوم آورده است جست - در هر آزمایشگاهی و مطبی و.. یک بزن بهادر ضد نظم و اخلاق با عنوان نظافتچی و راننده و یا .. شده بریگارد در آزمایشگاهی یکی از همین ها از منطقه رباط کریم با ماشین سمند خودش می رود .. تمام کس و کار از رفتار این فرد در عذاب هستند فحاشی و می زنم و می کشم و حرفهای زشت و لیدری الواط در محل و سنگ پرانی در فتنه ها و.. و.. مثل آب خوردن حرفه او شده است کلانتریها در مطبها و اماکن دقت کنند - رفیق شفیقش سه چهار سال پیش در شور آباد پسر جوانش را گلوله کشت و به چاه انداخت و از همه می خواهد انتقام بگیرد یک عنصر روانی ..خوب مردم چه باید بکنند؟ متخصصین علوم اجتماعی و روانشناسان و.. بوسیله صدا و سیما خطر ورود جوانان به فرهنگ منحط و دروغپرداز غربی را تجزیه و تحلیل کنند و به جامعه و جوانان بروز رفتار های پرخطر را گوشزد کنند تا مردم با خطر در درون خانه با خشونت فرزند و پدر و فامیل و خانوادهایشان مواجه نشوند.
    • DE ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      0 0
      44:18 پدرکشی بخاطر اختلاف مالی ، ناشی از فرهنگ منحط ! غربه ؟؟؟ یک چیزی بگو که بقول گنجشگه ، بگُنجه !
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    18 1
    وقتی با پدر و مادر مشکل مالی پیدا میکنیم< بهترین راه بنظر من گذشتن از حق است. حالا یا با رضایت کامل یا واگذار کنید به خدا. هیچ وقت با پدر و مادر درگیر نشید.
  • US ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    11 1
    مگه پارکه همو با چاقو میزنید؟!؟
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    7 5
    مشرق تو را بخدا از این خبر ها منتشر نکنید
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    10 2
    ای بدبخت هر چی داری و نداری اول از خدا و بعدا از پدر و مادرته بعد سر مال پدرت با چاقو کشتی
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    7 0
    لعنت خدا به پولی که باعث بی حرمتی به پدربشه
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    4 0
    الان دیگه به حقت رسیدی اگر زنده ماندی وقصاص نشدی چطور میخوای باعذاب وجدان ونگاه تلخ دیگرون به یک قاتل زندگی که نه مردگی کنی!؟طرف سایه ات ببینه ازترس فرارمیکنه،مهریک قاتل رابرپیشانی خودت زدی بنده دوارثیه بهم رسیده دایی و والدینم هیچ وقت بخاطر تنها دادشم حرفی نزدم ونخواهم زدچون میدانم مال دنیا بی ارزش وفانی ست...
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 0
    سبحان الله از شر شیطان لعین.
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    دنیای مادی و دنیاپرستی اغلب افراد را بشدت مجذوب کرده بطوریکه جز خود و منافع شخصی کسی و چیزی را نمی بینند و برای حفظ منافع یا رسیدن به ان به هر جنایتی دست میزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس