«حسین امیر‌عبداللهیان» به مجلس می‌رود/ رسیدگی به ۲ سوال در دستورکار مجلس

وزیر امور خارجه در مجلس: تأمین حقابه ایران از هیرمند نقش تعیین‌کننده در سیاست راهبردی ما نسبت به هیئت حاکمه افغانستان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    1 0
    نکته مهم این است که ممکن است سد توسط طالبان باز شود، اما مردم محلی با کشیدن کانال نهر لشکری مانع از رسیدن آب به ایران هستد. انتظار اینکه طالبان برای ایران با مردم خودش وارد جنگ شود و آنها را سرکوب کند بی مورد است. بهترین راه برای ایران مذاکره مستقیم با مردم و سرا طوایف محلی در ولایت های هلمند و نیمروز افغانستان است. با کشت جایگزین در افغانستان، می تواند مصرف آب را کاهش داد و به سوی ایران آن را برگردادند. والا از دوره رضاشاه تاکنون مذاکره با دولتهای افغانستان در این خصوص نتیجه نداده و باز هم نتیجه نخواهد داد.
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      1 0
      ماله کشی تروریست های طالبان و حقانی رو نکن جناب اوغان ! بنظر مردم افغانستان جرات دارند روی حرف و سخن تروریست های طالب و حقانی حرفی بزنند ؟ خیر ! طالبان مامور و معذور وظیفه دارد افغانستان و کل منطقه رو نا امن کند ..
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 3
    آمریکایی ها بی جهت نبود گروه تروریستی طالبان و حقانی ها رو حاکم بر افغانستان کرد این تروریست های طالب و حقانی طبق وظیفه و دستور اربابان آمریکایی و صهیونیستی خودشون عمل می‌کنند و حق آبه قانونی ایران رو گروگان گرفتند .. مرگ بر آمریکا که خواهان آرامش و صلح در منطقه ما نیستند ، افغانستان به همه اقوام افغانستان تعلق دارد نه یک گروه افراطی تروریستی
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      11 0
      یعنی اشرف غنی عضو طالبان بود که گفت ایران اگر آب می خواهد باید به ما نفت بدهد؟ طالبان اتفاقا آب را باز کردند. مردم محلی با کانال کشی دارند آب را می برند. البته دلیل دشمنی شما با طالبان صرفا اصرار آنها برای اجرای شریعت اسلامی و تحقیر اربابتان آمریکای شیطان بزرگ است.
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      ماله کشی نکن جناب اوغان طالب پرست ! تروریست های طالبان و حقانی رو تطهیر نکن ! صرفا" به خاطر اینکه از قوم و قبیله خودت هستند !
    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      آمریکایی ها ارباب گروه تروریستی طالبان و حقانی ها هستند آمریکایی ها ارباب هم میهنانت هستند که از چرخ هواپیمای آمریکایی ها آویزیون شده بودن تو فرودگاه کابل ! ما ایرانیان چهل سال در برابر آمریکا و جهان ایستادیم تا مثل شما ارباب نداشته باشیم ...
  • AU ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    11 0
    الویت درجه اول کشور در حال حاضر کشورهای غربگرا و نوکر صهیونیصت ترکیه و رژیم غربگرا عراق حال حاضر است. در حال حاضر گرد خاک ها از رژیم ترکیه است! که باید بشدت بهشون برخورد بشه! مردم ایران یواش یواش هم امنیت آبی ندارن و هم امنیت هوایی! تحریم ترکیه الویت درجه اول ما باید باشد. نزارید این قضیه دیر بشه، بشدت باید برخورد بشه،که فردا بدتر از ان را انجام خواهند داد. گردخاک الان مسئله کل ایران شده. یعنی بیش از 10 تا 15 ساله! که امروز مشخص شده،همه این اتیش از گور رژیم ترکیه (غرب) بلند میشه!
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      0 0
      متوجه شدیم چی میگی باشه حتما" پس دیگه حق آبه قانونی ایران رو از تروریست های طالبان و حقانی دولت موقت افغانستان پیگیری نمی‌کنیم خیالت راحت شد ؟ پیش خودت چی فکر کردی ؟ با این کامنت تو طالب ما قید حق آبه قانونی کشورمون رو میزنیم ؟ !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس