کد خبر 1372656
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
انگلیسی‌ها به دلیل قیمت انرژی هیزم می‌سوزانند

مقام‌های دولتی در انگلیس از تشدید قیمت‌های مربوط به قبوض انرژی در ماه‌های آینده خبر می‌دهند و مردم در بریتانیا مجبورند به جای گاز از هیزم برای گرم کردن خانه‌های خود استفاده کنند.

به گزارش مشرق به نقل از راشا تودی، اداره آتش نشانی لندن (LFB) روز دوشنبه اعلام کرد که افزایش بهای انرژی ممکن است منجر به افزایش آتش سوزی‌های خانگی شود زیرا افراد بیشتری مجبور به روی آوردن به راه‌های جایگزین برای گرم کردن خانه‌های خود هستند.

در ماه‌های گذشته به خاطر جنگ روسیه و اوکراین و اعمال تحریم‌های غرب علیه منابع نفت و گاز روسیه،‌ بهای انرژی در اکثر کشورهای اروپایی از جمله انگلیس بالا رفته است.

اداره آتش نشانی لندن در بیانیه‌ای گفت:  تنها در چند ماه گذشته بیش از ۱۰۰ مورد حادثه آتش سوزی در این شهر گزارش شده است. این اداره گفته است در این زمان سخت مردم مجبورند خانه‌های خود را با راه‌های جایگزین گرم کنند و این مسئله اجتناب ناپذیر است.

چارلی پاگسلی، معاون کمیساریای ایمنی آتش نشانی انگلیس گفت: حوادث دیگری مربوط به انتشار گازهای سمی در خانه‌های مسکونی از اتفاقات احتمالی در ماه‌های آینده است. وی گفت در فصول سرد وضعیت به مراتب خطرناک‌تر خواهد شد.

کیت اندرسون مدیر عامل اسکاتیش پاور گفت: قبوض انرژی در چند ماه آینده ممکن است سه برابر شود. وی گفت: ما به سمت مکانی واقعا وحشتناک می‌رویم که هیچ یک از ما نمی‌خواهیم آنجا باشیم.

پیش از اندرسون روسای شرکت‌های انرژی در انگلیس فاش کردند که ممکن است از هر ۱۰ نفر در انگلیس ممکن است ۴ نفر با مشکلات اقتصادی مربوط به افزایش بهای انرژی مواجه شوند.

قیمت انرژی در شش ماه گذشته در سطح جهان افزایش یافته است که تحریم‌های مالی غرب علیه مسکو نیز موجب تشدید این وضعیت شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    1 0
    بهاره جون هیزم بادام داریم خشک دوساله بسته بندی مناسب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس