کد خبر 1371230
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

به گزارش مشرق، کبری آسوپار، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏دولت روحانی سر یک بنزین، کشور را به مرز سقوط رساند (مبالغه)؛ دوران طلایی؟! حامیان دولتی که یک قلمش فاجعه رسانه‌ای و امنیتی آبان۹۸ بود، چه می‌گویند؟

بعد، آن تجربه پیش چشم است و باید به دولت رییسی بگوییم شوک اقتصادی به مردم ندهید؟ قرار نبود دولت روحانی عبرت باشد؟ ندیدید؟ نمی‌بینید؟

قرار نبود دولت روحانی عبرت باشد؟ ندیدید؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 18
    و شما هم سر یک گندم!
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      5 0
      که کار عیسی کلانتریه
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      3 0
      دولت روحانی بهترین نمونه برای تجدید تجربه سلاطین قاجار و پهلوی در دوران کنونی بود! از بزدلی و وادادگی به اجانب و بی عرضگی!!!
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    14 4
    شوک کجا بود دولت از سال گذشته داره به طور متوالی میگه ارز 4200 خسارت محضه، ناگهانی نیست. این که وارداتچیا دارند اوضاع رو وخیم تر از آنکه باید باشد می کنند با احتکار و صد کار دیگه ربطی به این قضیه نداره جلوی ضرر از هرجا گرفته بشه منفعته...
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      9 2
      دقیقا
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    16 1
    متاسفانه حافظه تاریخی در مملکت ما خیلی ضعیف است
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      8 1
      چون مطالعه نداريم و هرچه در فضاهای مجازی و رسانه ای به خوردمان می‌دهند را باور می کنیم و از همه جالب تر اینکه با اطلاعات‌ راست و دروغی که از فضای مجازی می گیریم خود را علامه ی دهر می دانیم و...
  • محمد IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 4
    به زودی بنزین رو هم گرون می کنن نترس آسیاب به نوبت
  • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    4 1
    کاری که روحانی با این ملت و مملکت کرد قوم مغول نکرد دیگر چه انتظار که به این سادگی درست شود
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    4 1
    منم خیلی در فشارم ولی خود اینکه از دوران روحانی ، نجات پیدا کردیم و خارج شدیم هنوزم مثل یک معجزه و یک رؤیای باورنکردنی هست.. بنابراین سعی میکنم ناشکری و ناسپاسی به دولت جدید نکنم چون به هر حال روزگار ورق خورده و یک فرصت کمیاب برای احیای جامعه ایجاد شده. الان باید فقط حامی و قدردان وجود دولت جدید و سلامتی ملت ایران بود و نباید اسیر گردوغبار رسانه ای کانالهای دشمن و کانالهای فریبخورده و خودباخته و خودفروخته شد.
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    4 0
    راه‌کارهای حل معضل گرانی: حفظ ارزش پول ملی با تصویب قانون ایجاد واحد جدید پولی معادل یک میلی‌گرم طلا، استفاده‌ی حداکثری از واحد جدید پول ملی، و حداقلی از سایر ارزها به‌ویژه دلار آمریکا در تبادلات بین‌المللی؛ جایگزین کردن نظام بانکی ربوی با بانک‌داری اسلامی بر اساس قرض‌الحسنه، برخورد قانونی با نزول‌خواران و قماربازان و دلالان مسکن، خودرو، ارز، طلا و کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی؛ ایجاد اشتغال مولد و پایدار، سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید دانش‌بنیان، افزایش تولید یا خدمات مفید سرانه‌ی ملی، ایجاد رقابت سالم و حفظ بهره‌وری؛ مبارزه‌ی با قاچاق، اصلاح نظام توزیع، کنترل و نظارت بر بازار با سامانه‌ی هوشمند و یک‌پارچه، جلوگیری از تبانی در قیمت‌گذاری‌ها، ایجاد بازار سیاه و احتکار، حذف مدیران فاسد در بدنه‌ی دولت، جلوگیری از فساد در نظام توزیع با نظارت دائمی دولت و قوه‌ی قضائیه؛ کاهش هزینه‌های جاری دولت، جلوگیری از کسری بودجه، استقراض از نظام بانکی، خلق پول و افزایش تورم، گسترش عدالت در نظام مالیاتی؛ فرهنگ‌سازی انصاف و توجه به حلال و حرام، امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به تقوی در بین اصناف، آموزش اقسام بیع در کتب فقهی، جلوگیری از مرابحه، دروغ، گران‌فروشی و کم‌فروشی در معاملات؛ اجرای احکام الهی و پیش‌گیری از منکرات شرعی و معصیت خداوند، برخورد با بدحجابی، بی‌حجابی، بی‌عفتی، بی‌حیایی، ولنگاری، استفاده‌ی ابزاری از بانوان و سایر عوامل ایجاد فساد، رخوت و تنبلی در جامعه و جوانان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس