کد خبر 1371148
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
چین برای آمریکا شاخ و شانه کشید!

چین کمپانی سونی را تحت فشار قرار داد تا مجسمه آزادی را از فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» حذف کند.

به گزارش مشرق به نقل از واشنگتن تایمز، چین کمپانی سونی را تحت فشار قرار داد تا مجسمه آزادی را از فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»  حذف کند.

چین برای آمریکا شاخ و شانه کشید!

به گفته یکی از منابع داخلی هالیوود، دولت چین از یک استودیوی بزرگ فیلم ایالات متحده خواست تا بخشی از فیلم پرفروش اخیر مرد عنکبوتی را به عنوان پیش شرط پخش این فیلم در چین حذف کند.

چین برای آمریکا شاخ و شانه کشید!

متیو بلونی، سردبیر سابق هالیوود ریپورتر گزارش داد که چینی‌ها خواستار حذف «مجسمه آزادی» معروف‌ترین نماد بندر نیویورک از پایان فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» شدند. دو فیلم قبلی مرد عنکبوتی که توسط مارول استودیوز ساخته شده بودند در چین ۱۱۶ و ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشتند.

چین برای آمریکا شاخ و شانه کشید!

مقامات چینی در اواخر سال ۲۰۲۱ به سونی پیکچرز اینترتینمنت گفتند که قبل از نمایش فیلم در چین، مجسمه آزادی باید از صحنه‌های پایانی حذف شود یا از اهمیت آن کاسته شود. صحنه آخر شامل سه نما از قهرمان تاردار است که با ابرشرورها در حال تاب خوردن بر روی مجسمه معروف آزادی و مبارزه سخت با آن‌ها است.

چین برای آمریکا شاخ و شانه کشید!

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»(Spider-Man: No Way Home) فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایهٔ کاراکتر مرد عنکبوتی از مارول کامیکس ساخته شده و در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. تولید این فیلم به‌طور مشترک بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز و ماروِل استودیوز بوده و به وسیلهٔ سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع شده‌ است. این فیلم دنبالهٔ مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (۲۰۱۷) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (۲۰۱۹) است و از این لحاظ، بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی ماروِل محسوب می‌شود. کارگردانی راهی به خانه نیست بر عهدهٔ جان واتس از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ کریس مک‌کنا و اریک سامرز است و در آن تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، در کنار زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، جیمی فاکس، ویلم دفو، آلفرد مولینا، بندیکت وانگ، تونی ریوولوری، مریسا تومی، اندرو گارفیلد، و توبی مگوایر ایفای نقش می‌کند. در این فیلم پارکر از استیون استرنج (کامبربچ) درخواست می‌کند تا هویت خود را پس از افشای عمومی در دور از خانه از طریق جادو مخفی کند که در نهایت منجر به بازشدن ناگهانی مولتی‌ورس می‌شود و سایر کاراکترها از دنیاهای موازی وارد دنیای پارکر می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    4 1
    احسنت ، دم چین گرم ، حال کردم!!!
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 1
    مرگ بر آمریکاو مزدورانش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس