کد خبر 1329038
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

ژانر در سینما درواقع همان موضوع و مفهومی است که داستان سوار بر آن سعی دارد صحنه ای زیبا خلق کند. انتخاب ژانر در دیدن فیلم سلیقه ای است و هر فردی ژانر سینمایی و سریال بخصوص خود را دوست دارد. یکی از بهترین موارد در دنیای مجازی امروز دانلود فیلم علمی-تخیلی است.

ژانرعلمی-تخیلی یکی از بهترین و پرمحتواترین موارد در هر کمپانی است. این ژانر ترکیبی از مباحث علمی بزرگ و کوچک با موضوعات ماورائی است که امکان وجود آن ها از لحاظ علمی رد شده، در این صورت می توان گفت ژانر علمی تخیلی نوعی پارادوکس زیبا می باشد.

فیلم ها و سریال های زیادی در این خصوص به انتشار رسیده که برخی از این موارد در سینمای جهان شناخته شده هستند و حتی جز بهترین فیلم های جهان نیز محسوب می شوند. برای مثال می توانیم به فیلم در میان ستاره ای ساخته کریستوفر جیمز نولان اشاره کنیم. این فیلم در ابتدا و در بدو ورود جایگاه سی و دومین فیلم برتر جهان را از آن خود کرد و در میان بینندگان نیز شناخته شده است.

این فیلم براساس قوانین فیزیک و اخترشناسی ساخته شده که به تصویر کشیدن موضوعات بزرگ داستان کار دشواری بود اما به خوبی انجام شد. یا اگر بخواهیم نوعی دیگر از فیلم ها را معرفی کرده باشیم می توانیم به انتقام جویان ساخته کمپانی مارول اشاره کنیم. این فیلم با توجه به اینکه نوعی موضوع ابرقهرمانی و تخیلی محسوب می شود اما در داستان بارها دیده ایم که از علم برای حل مشکلی استفاده کرده اند بر این اساس می توانیم ژانر فیلم های انتقام جویان را نیز علمی تخیلی معرفی کنیم.

اما در سال 2021 و 2022 فیلم و سریال های علمی-تخیلی بسیار خوبی به انتشار رسیده اند که بهتر است 4 مورد دانلود فیلم 2022 و 2021 خوب از این دسته را معرفی کنیم.

4 فیلم خوب علمی تخیلی

در سال 2021 فیلم های خیلی خوبی به انتشار رسیدند. برخی از این موارد بعد از دو دهه ادامه داستان خود را در قالب یک سینمایی به دست کاربران و بیننده هایشان رساندند. با معرفی این دسته می توانید بهتر آشنا شوید:

  1. دانلود فیلم ماتریکس 4: رستاخیز ماتریکس 2021 The Matrix Resurrections

بهترین فیلم های علمی-تخیلی 2021 و 2022

قطعا تاکنون سه گانه ماتریکس را دیده اید، فیلم هایی بی نظیر در ژانر علمی تخیلی که همیشه از آن به خوبی یاد شده است. قسمت 4 این سری از فیلم های علمی-تخیلی در سال 2021 به انتشار رسید اما داستانش به قدرتمندی سه فیلم قبلی نبود. این فیلم نتوانست انتظارها را برآورده کند و امتیاز خوبی را نیز بدست نیاورد اما بعد از گذشت 22 سال داستان این فیلم بسیار مورد انتظار بود. این فیلم اکنون با کیفیت های عالی به انتشار رسیده است.

2- دانلود فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست 2021 Spider-Man: No Way Home

بهترین فیلم های علمی-تخیلی 2021 و 2022

مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست در تمامی لیست های برتر رتبه اول را از آن خود کرده است و به نام بهترین فیلم سال 2021 نیز از دید منتقدان و بیننده ها شناخته شد. این در واقع نوعی ابداع در صنعت مارول بود، فیلمی که به گفته بینندگان و بر اساس شایعات 3 اسپایدرمند در آن حضور دارند. این فیلم ژانری علمی تخیلی داشته و در سبک خود از بهترین ها می باشد.

قطعا داستان این فیلم بسیار قوی می باشد، از این جهت در دو هفته اول این فیلم رتبه 8امین فیلم برتر دنیا را از آن خود کرد( از نظر وبگاه imdb ). اسپایدرمن اینبار سعی دارد تا به کمک دکتر استرنج شخصیت واقعی اش یعنی پیتر پارکر را به مانند گذشته از یادها برده و دیگر کسی خود واقعی این شخصیت ابرقهرمانی را نشناسد.

همین موضوع سبب باز شدن سایر دنیاها و ورود دشمنانی قدیمی برای تمامی اسپایدرمن ها خواهد شد. اکنون قهرمانان باید به کمک پیتر بشتابند! اما حالا مرد آهنی وجود نخواهد داشت تا به وی کمک کند. داستان چگونه پیش خواهد رفت ؟

3- دانلود فیلم ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید 2021 Venom: Let There Be Carnage

بهترین فیلم های علمی-تخیلی 2021 و 2022

ونوم 2 سر سخت ترین دشمن اسپایدرمن که یک ابر شرور ترسناک محسوب می شود. اما به تازگی مارول سعی دارد شخصیت ها و کاراکترهای منفی اش را به خوبی نشان دهد و همین سبب شده تا در سری فیلم های ونوم با یک شخصیت خوب ابر شرور روبه رو شویم. اما سر انجام باید منتظر نبرد ونوم و مرد عنکبوتی باشیم. ژانر ونوم 2 فیلم علمی تخیلی است که برخی مباحث علمی در آن با صحنه های تخیلی ترکیب شده و باعث بوجود آمدن داستانی مهیج شده است.

4- دانلود فیلم تل ماسه Dune 2021

بهترین فیلم های علمی-تخیلی 2021 و 2022

تل ماسه، فیلمی بی نظیر و دوستداشتنی در جلوه های ویژه که با خوش ساختی خود توانست برای همیشه در ذهن ها باقی بماند. این فیلم بر اساس کتابی علمی تخیلی با داستانی متفاوت ساخته شده است. داستان فیلم در جهانی اتفاق می افتد به مانند جنگ ستارگان، امپراطوری در کهکشان وجود دارد که سعی بر حفاظت از سیاره ای دور افتاده داشته که این وظیفه را هربار بر گردن برخی قومیت های خاص می گذارد.

اما گروهی متفاوت زمانی که از این موضوع و ماموریت به دستوری پادشاهی سیاره را ترک میکنند کینه به دل گرفته و برای حمله ای بزرگ آماده می شوند. در این میان در تل ماسه شاهد رستاخیز منجی بزرگ خواهیم بود که مردم بومی این منطقه را نجات خواهد داد.

کاران مووی مرجع دانلود بهترین فیلم و سریال های 2022 و 2021

فیلم های علمی تخیلی 2021 و 2022 در هر رسانه ای جمع آوری نشده اند. کاران مووی بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال بوده که از آرشیو کاملی برخوردار است. از رسانه کاران مووی شما بینندگان می توانید محتواهای مورد نظر را سریعا و با کیفیتی عالی و حجمی کم دانلود کرده تا نهایت لذت را ببرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس