کد خبر 1370542
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
تظاهرات مجدد معترضان ارمنستانی علیه پاشینیان

معترضان ارمنستانی روز چهارشنبه در خیابان‌های ایروان علیه سیاست‌های دولت نخست وزیر تظاهرات کنند.

به گزارش مشرق، معترضان ارمنستانی روز چهارشنبه بار دیگر در ایروان روانه خیابان‌ها شده و به سیاست‌های دولت تحت نخست وزیری «نیکول پاشینیان» اعتراض کردند.

روز گذشته نیز پلیس ارمنستان ۲۰۰ معترض را در جریان تظاهرات علیه نخست وزیر ارمنستان در ایروان دستگیر کرد.

تظاهرات در ارمنستان پس از آن آغاز شد که روز یکشنبه، معترضان خواستار استعفای پاشینیان شدند. مخالفان مدعی هستند که پاشینیان به دنبال مصالحه با جمهوری آذربایجان درباره منطقه قره باغ کوهستانی است.

احزاب مخالف در ارمنستان روز دوشنبه با برپایی تظاهرات خواستار استعفای نیکول پاشینیان شدند. احزاب مخالف اکنون پاشینیان را متهم می‌کنند که قصد دارد تمام قره باغ را به جمهوری آذربایجان واگذار کند.

حدود ۵۰۰۰ معترض شامگاه دوشنبه به وقت تهران در مرکز ایروان با به اهتزاز درآوردن پرچم‌های ارمنستان و قره باغ خواستار کناره گیری پاشینیان از قدرت بودند.

«ایشخان سقاتلیان» معاون رئیس مجلس و رهبر اپوزیسیون، پیش از تظاهرات به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما یک جنبش اعتراضی مردمی راه اندازی می‌کنیم تا پاشینیان را مجبور به استعفا کنیم.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    2 7
    کاملا مشخص بوپ پاشینیان با اردوغان بسته بودند. ننیجه قرباغ۲ ساکن شدن گروه های النصره با خانواده هایشان در شمال ارس بود‌. بعد یک‌نسل تولیدمثل، شاهد یک قوم عرب وهابی شیعه کش حدید خواهیم بود که ادعای سرزمین میکنند._____ اردوغان در ترکیه هم اعراب را وارد کرده است.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    1 5
    کاملا مشخص بود پاشینیان با اردوغان بسته بودند. ننیجه قرباغ۲ ساکن شدن گروه های النصره با خانواده هایشان در شمال ارس بود‌. بعد یک‌نسل تولیدمثل، شاهد یک قوم عرب وهابی شیعه کش حدید خواهیم بود که ادعای سرزمین میکنند._____ اردوغان در ترکیه هم اعراب را وارد کرده است.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    3 5
    سلجوقیان و عثمانی زبان رسمی درباری شون رو فارسی اعلام کرده بودند اونوقت در سریال ترکی فلان فرد درباری به اونیکی میگه این چه خطی هست من نمیتونم بخونم اونیکی میگه فارسی کتاب مولانا --- حقیر های دروغگوی پست هرچقدر هم دروغ بگویید گردوخاک کف انباریِ تمدن آریایی هم نیستید
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      2 1
      تمدن و فرهنگ آریایی از کامنت های شما پیداست... واقعا تاریخ جعلی نوشته شده در این صد سال رو باور کردی
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      2 1
      زبان رسمی سلوکیان که هخامنشیان را نابود مردند یونانی بوده... زبان رسمی کشور در مدت سیصد سال هم عربی بوده... زبان رسمی ال بویه عربی بوده... کتب علمی دانشمندان همه عربی است... اینها دلیل نمی‌شود بگی تورکیه ترک نیست اینطور باشه ایران هم فارس نیست و عرب است
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    1 4
    دیوان فارسی جامی بزرگ، پرچم آزادی مردم آذربایجان از زبان بیگانه ترکی است
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    1 4
    دیوان فارسی نظامی گنجوی بزرگ، پرچم آزادی مردم آذربایجان از زبان بیگانه ترکی است
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 1
      نظامی و مولانا دیوان ترکی هم دارند منتهی ممنوع الچاپ است
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    1 4
    مثنوی فارسی مولانای بزرگ، پرچم آزادی مردم آذربایجان از زبان بیگانه ترکی است
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    1 5
    سلجوقیان و عثمانی زبان رسمی درباری شون رو فارسی اعلام کرده بودند اونوقت در سریال ترکی فلان فرد درباری به اونیکی میگه این چه خطی هست من نمیتونم بخونم اونیکی میگه فارسی کتاب مولانا --- حقیر های دروغگوی پست هرچقدر هم دروغ بگویید گردوخاک کف انباریِ تمدن آریایی هم نیستید
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    1 3
    منشأ واحد هون‌ها و ترک‌ها به هیونگ-نوهای شمال چین برمی‌گردد. با این حال باید از یکی دانستن ترک‌ها و هون‌ها پرهیز کرد؛ بهترین راه توضیح آن این است که ترک‌ها و هون‌ها را اقوامی دانست که در ادواری مختلف، هر دو از نواحی رشته کوه‌های آلتای در آسیای مرکزی به غرب کوچ کردند.
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    3 5
    مذهب مردم ترکیه با مذخب طالبان یکی است. ( دلیل کشتار بزرگ آذری ها بدست عثمانی را میتواند راحت فهمید)
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    3 5
    مذهب مردم ترکیه با مذهب طالبان یکی است. ( نتیجه قرباغ۲ ساکن شدن گروه های النصره با خانواده هایشان در شمال ارس بود‌. )
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    3 4
    بدبخت اردوغان چقدر از خرید چندتا اسلحه آریایی ها مثل اس400 یا اف16 ذوق میکنه. حقیرها
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 2
    مذهب ترکیه و‌مذهب طالبان یکی است. حالا دلیل کشتار بزرگ عثمانی از آذری ها را میفهمیم.__فقط کافی است دست این ترکیه به آذری های ایران برسد. اونوقت اون روی خودشان را به آذری های باکو هم نشان میدهند. هدف نابودی ایران است.
  • فارس زبان IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    1 1
    من در آینه نگاه کردم اصلا شبیه فارسهای تاجیک و افغان نیستم... پس من فارس نیستم و فارس زبان هستم و بعدا که کورش حمله کرد به مملکت فعلی زبانم فارسی شده..ایران هم که واژه ای جعلی است.. ایران باستانی شاهنامه هم سمت افغانستان و تاجیکستان است و ربطی به کشور فعلی ایران ندارد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس