کد خبر 1370253
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: رسانه های صهیونیستی چند روز پیش ادعا کردند ماموران موساد، یک عضو نیروی قدس را که قصد انجام عملیات ترور در فرانسه و آلمان داشته، در خاک ایران دستگیر و مورد بازجویی قرار داده اند.

بله، سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی آن قدر قوی(!) هستند که توانستند از نفوذ ایران در عمق سرزمین های اشغالی (بیت المقدس، تل آویو، بئر السبع و...) باخبر شوند؛ البته پس از آن که جوانان غیور و شهادت طلب فلسطینی طی پنج عملیات، بیش از ۱۵ کشته و چند برابر زخمی روی دست صهیونیست ها گذاشتند!

در کاربلدی سرویس های امنیتی و اطلاعاتی صهیونیست ها همین بس، که سرویس های اطلاعاتی ایران چند سال بود وزیر زیر بنایی و خدمتکار خانه وزیر جنگ  اسرائیل را به خدمت گرفته بودند، اما موساد و شین بت و شاباک در خواب عمیق به سر می بردند!

چند سال قبل بود که صهیونیست‌ها اعلام کردند "گونن سِگِو"، وزیر اسبق انرژی و امور زیربنایی اسرائیل، سال‌ها برای ایران جاسوسی می کرده و به همین اتهام به ۱۱ سال زندان محکوم شده است.

همچنین مقامات امنیتی اسرائیل پس از چند سال خواب، اعتراف کردند "یعقوب ابوالقیان"، سرمایه ‌دار صهیونیست که همراه موشه یعلون وزیر دفاع پیشین در انتخابات کنست شرکت کرده بود، به‌خاطر جاسوسی برای ایران، بازداشت شده و در حبس خانگی به سر می برد.

نمونه سوم، خدمات جاسوسی «اورن گورن» خدمتکار خانه «بنی گانتس» وزیر جنگ اسرائیل برای سرویس های اطلاعاتی ایران بود. مراجع امنیتی رژیم صهیونیستی می گویند خدمتکار خانه وزیر جنگ این رژیم، با یگان سایبری Black Shadow در ارتباط بوده است.

در بازجویی از «گورن» معلوم شد که او از وسایل خانه و رایانه گانتس تصویر برداری کرده و برای گروه سایبری "سایه سیاه" فرستاده است. گورن گفته بود می‌تواند در ازای پول به آنها کمک و اطلاعات جمع کند. او حتی پیشنهاد کرد ویروس کامپیوتری به او داده شود تا وارد رایانه گانتس کند. این خدمتکار و زنش به مدت چند سال، کارهای خانه گانتس را انجام می‌دادند.

ایران همچنین ظرف چند سال اخیر، بارها توانسته ماموران عملیاتی موساد و سیا و MI6 را در کشور های مختلف تور کند و سالم به داخل قلمرو خود بیاورد. صهیونیست ها در حالی که بارها عبور موشک های مقاومت فلسطین را از سپر گنبد آهنین دیده اند، سراسیمه از خود پرسیده اند "مگر نوار غزه را از زمین و آسمان و دریا محاصره نکرده بودیم و حتی اجازه نمی دادیم غذا و دارو به دست مردم تحت محاصره برسد، پس این موشک ها را چگونه وارد غزه کرده، یا در کدام تاسیسات مدرن ساخته اند؟!".

مراکز امنیتی و نظامی اسرائیل از خود می پرسند در حالی که خیال می کردیم اختناق کامل را بر سرزمین های اشغالی حاکم کرده ایم، انتفاضه جدید از کجا تغذیه کرد و سر بر آورد؟! مقامات امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی از خود می پرسند مگر ما دور تا دور سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ را دیوار بتونی نکشیده و قدم به قدم آن را ایست بازرسی و دوربین های امنیتی نکاشته بودیم؟ پس این سلاح های مرگبار، چگونه تا خیابان های مرکزی تل آویو و اورشلیم (بیت المقدس) راه پیدا کرده؟ و این جوان های رزمنده کجا آموزش دیده اند؟

سرویس های امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی، از جهات متعدد متهم به بی کفایتی هستند؛ چه این که به مقامات حکومتی وعده داده بودند با حملات سایبری، ایران را از پا در آورند، اما حالا ماهی نیست که خبر چند حمله سایبری گسترده به مراکز حکومتی، نظامی، امنیتی و اقتصادی اسرائیل منتشر نشود.

گروه سایبری «عصای موسی» (Moses Staff‌) پس از عملیات چند ماه قبل، فهرست برخی از اعضای ارتش اسرائیل و تصاویر سه بعدی از مراکز مهم اسرائیل را با دقت ۵ سانتیمتر منتشر کرد. همچنین شرکت امنیت سایبری اسرائیل، موسوم به، «پورتناکس» که صدها مشتری مهم از شرکت‌های بزرگ مانند شرکت نظامی «اِلبیت سیستمز» را تحت پوشش دارد، ظرف چند ماه گذشته، هدف حملات سایبری بوده است.

درباره اهمیت و ضریب نفوذ این عملیات همین بس که شبکه صهیونیستی آی 24 گفته بود: "ایرانی‌ها، تجهیزات نظامی و مخابراتی پیشرفته‌ای دارند. قدرت سایبری ایران، با آمریکا مقایسه می‌شود. آنها سالهاست به لایه‌های مختلف اطلاعاتی اسرائیل نفوذ کرده‌اند".

 اما یکی از بزرگ ترین شاهکار های امنیتی، نفوذ گروه سایبری موسوم به "دستان باز" به رایانه و گوشی هوشمند "دیوید بارنیع" رئیس پیشین موساد،

 و جمع آوری اطلاعات محرمانه وی بود. در پی این عملیات بی سابقه، روزنامه تایمز اسرائیل به نقل از "یونی بن مناحیم" افسر  اطلاعاتی سابق نوشت: "این تیری به قلب موساد است و ضربه بزرگی به توان امنیتی این سازمان به حساب می‌آید.  عملیات ایران بار دیگر اثبات کرد که تهران توان نفوذ به دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل را دارد و علاوه بر عملیات نظامی، از دیگر جهات نیز می‌تواند تل‌آویو را تحت فشار قرار دهد

اجمالا این که سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی، به ویژه ظرف شش ماه اخیر، زیر ضرب پیچیده ترین ضربات از داخل و خارج سرزمین های اشغالی بوده اند و به دلیل فروپاشی امنیت عمومی، در معرض بی سابقه ترین اعتراض ها قرار دارند. در چنین وضعیتی، سر هم کردن قصه بازداشت و بازجویی یک عضو سپاه قدس در داخل ایران، تقلا برای بازسازی اعتبار از دست رفته سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی و خروج از فشار سنگین روانی در داخل این رژیم ارزیابی می شود، بی آن که بتواند کوچک ترین تاثیری در واقعیت میدان داشته باشد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    4 0
    در خانه گاهگلی کاخ ستم شد ویران
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    3 3
    البته این اظهارات هیچ کدام دلیل رد ادعای اسرائیل نبود. دیدیم چگونه در وسط روز بین نیروهای محافظ مقام بالای هسته‌ای را ترور کردند.
    • IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      بماند از عملیات‌های خنثی شده و البته خود ترورها تو اسرائیل در ضمن اسرائیل زیاد دروغ میگه و رای کنسرتی شماها و دادن اطلاعات هسته ای به خاطر افکار غربی و کنسرتیتون و رقص بخاطرش هنوز یادمون نرفته
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    0 1
    همه اينها قبول اما دليلى عليه اصل ادعا اقامه نشده ، بهتر اون بود كه سپاه اون يارو ( منصور رسولى ) رو دستگير كنه و مُقرش بياره دروغ گفته ! اين جورى ميشه تا حدودى ادعاى صهيونيست ها رو ردّ كرد ١

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس