کد خبر 1353895
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
اعتراف رسانه‌های صهیونیست: اطلاعات منتشر شده توسط هکرها جدید هستند

بعد از انتشار اسناد مالی رئیس موساد، رژیم صهیونیستی مجبور به اعتراف و پذیرش رخنه به تلفن همراه رئیس سرویس اطلاعاتی اش شد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری زبان بعد از انتشار تصاویر اطلاعات مالی رئیس سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی موساد، با زیر سئوال بردن ادعای قبلی مسئولین این رژیم در رابطه با قدیمی بودن این اطلاعات تاکید کردند، اسناد منتشر شده نشان می‌دهند اطلاعاتی که در اختیار هکرها قرار دارد جدید بوده و احتمالا این رخنه حداکثر طی شش ماه گذشته انجام گرفته باشد.

اینتل تایمز وبلاگ اطلاعاتی اسرائیلی فعال در فضای مجازی هم با اشاره به این امر افزود، آنچه که از این اطلاعات خطرناک تر است آن است که تلفن همراه هک شده در منزل برنیاع رئیس موساد قرار داشته و به طور حتم به وای فای خانه هم متصل بوده و در عین حال تلفن قرمز و سری مربوط به ارتباطات حساس او نیز هم در همانجا است و می‌توانست از این طریق شنود، شود.

گفتنی است  بعد از آنکه اسرائیل اعلام کرد، اطلاعات منتشرشده در کانال تلگرامی «دست‌های باز» قدیمی است، این گروه چند ساعت پیش فرم شماره ۱۰۶ (فیش حقوقی) رئیس موساد را برای سال ۲۰۲۰ منتشر کرد و ذیل آن نوشت؛ آقای برنیاع، اطلاعات جدیدی در تلفن همراه قدیمی همسرت وجود دارد؟

در عین حال روزنامه هاارتص درگزارشی در این رابطه نوشت: با توجه به اینکه گفته می‌شود رئیس موساد از تلفن همراه و کامپیوتر شخصی بسیار امنی و حفاظت شده بهره مند است، از اینرو مسئولین اعلام کرده بودند که اطلاعات از یک تلفن همراه قدیمی متعلق به همسر او خارج شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس