کد خبر 1370229
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
دلیل پایین آمدن کیفیت لیگ برتر

مهدی تارتار معتقد است وقفه‌ها و تعطیلات لیگ، کیفیت همه تیم‌ها را پایین می‌آورد.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن ظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار کرد: هر چقدر به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، بازی‌ها حساس‌تر می‌شوند و تیم‌ها تلاش مضاعفی می‌کنند. هوادار از ابتدای فصل دونده و جنگنده نشان داده و در سال اول خود تلاش زیادی کردند و به دنبال موفقیت هستند. شناخت عنایتی از تیمش کار ما را سخت‌تر می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با تغییراتی که ارائه دادیم، شرایط خوبی داریم که البته به استثناء دیدار با نفت مسجدسلیمان که کمک داور بازی، ما را بازنده کرد، شرایط خوبی در نیم‌فصل دوم داریم. امیدوارم در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم و شاهد بازی جذابی باشیم و تیم ما برنده این میدان باشد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره دیدار هفته بعدش با پرسپولیس اظهار کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و اکنون تمرکز ما روی بازی با هوادار است و با توجه به نزدیکی دو تیم در جدول، دیدار مهمی داریم و باید شکست در بازی قبلی را جبران کنیم.

این مربی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: حامد نورمحمدی و حبیب فرعباسی محروم هستند و بقیه شرایط خوبی دارند.

تارتار درباره شرایط خوب تیمش توضیح داد: همیشه وقفه و تعطیلات باعث می‌شود کیفیت لیگ پایین بیاید و این شامل همه تیم‌ها می‌شود. سعی کردیم با بازی‌های تدارکاتی، تیم را در شرایط مسابقه قرار دهیم و به جز بازی آخر که با اشتباه داوری باختیم، امیدوارم روند خوب خود را حفظ کنیم. از این که هواداران به ورزشگاه برگشتند، خوشحالم و امیدوارم از حمایت آن‌ها بهره‌مند باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره برنامه تیم ملی در مسیر جام جهانی و نداشتن بازی دوستانه توضیح داد: تمرکز ما روی بازی‌های باشگاهی است و این شش دیدار اهمیت ویژه‌ای دارد و پس از آن وقت فکر کردن به تیم ملی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس