کد خبر 1362477
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
یک بام و دو هوای حدادی‌فر در قبال ذوب آهن/مشکل کاپیتان با باشگاه چیست؟ +عکس

کاپیتان با تجربه تیم فوتبال ذوب آهن باز هم از بازگشت انصراف داد.

به گزارش مشرق، قاسم حدادی‌فر بازیکن با سابقه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که پیش از شروع فصل بیست و یکم لیگ برتر با تصمیم شخصی از جمع شاگردان مهدی تارتار جدا شد، پس از کش و قوس های زیاد مدتی پیش طی جلسه‌ای با حضور کرمی رئیس هیات مدیره، احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و مهدی تارتار، آمادگی خودش را برای بازگشت به تمرینات تیم و حضور در جمع سایر نفرات اعلام کرد.

حدادی‌فر بازهم ذوب آهن را قال گذاشت! +عکس

این بازیکن با تجربه که تاکنون از میادین دوربوده، در فرصت تعطیلی تمرینات گاندوها به صورت انفرادی در زمین ملت به تمرین کردن مشغول شد و قرار بود طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از روز گذشته و با آغاز دوباره تمرینات تیمی به جمع بازیکنان اضافه شود.

در حالی که مسئولان و دست اندرکاران ذوب آهن علاوه بر فراخوان برای حضور هواداران در این تمرین، تدارکاتی را نیز برای استقبال از حدادی‌فر در نظر گرفته بودند اما وی در این مراسم حاضر نشد و در تماسی با مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که فردا ( امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین) با حضور در باشگاه به صحبت در مورد این موضوع خواهد پرداخت.

حدادی‌فر بازهم ذوب آهن را قال گذاشت! +عکس

حدادی‌فر بازهم ذوب آهن را قال گذاشت! +عکس

حدادی‌فر امروز ضمن اعلام انصراف از همکاری با تیم در ادامه فصل جاری، عنوان کرده که در صورت فراهم بودن شرایط از فصل آینده در کنار تیم خواهد بود.

مشخص نیست سرانجام ماجرای حدادی‌فر و ذوب آهن به کجا خواهد رسید. این بازیکن پیش از این نیز درخواست برگزاری بازی خداحافظی بین دو تیم ذوب آهن و سپاهان توسط باشگاه را رد کرده بود و با این اتفاق جدید باید دید که باشگاه اصفهانی چه واکنش و موضعی در قبال رفتار کاپیتان محبوب ذوب آهن خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس