کد خبر 1369912
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
قدرت‌نمایی شرور سابقه‌دار در فضای مجازی کار دستش داد

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری شرور سابقه‌داری که در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی، شُرب خمر و تهدید افراد مختلف می‌کرد در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا هاشمی‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل با رصد فضای مجازی دریافتند شروری سابقه‌دار در صفحه اینستاگرام خود اقدام به قدرت‌نمایی، شُرب خمر و تهدید افراد مختلف می‌کند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضایی فرد مذکور را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به همراه مستندات و مدارک جمع‌آوری شده به مرجع قضایی تحویل دادند.

هاشمی‌زاده گفت: پلیس با تمام توان در مقابل هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه می‌ایستد و اجازه قدرت نمایی و مزاحمت برای مردم را به هیچ کس نخواهد داد و در این رابطه از مردم هم انتظار داریم تا هرگونه قدرت‌نمایی و هنجارشکنی و شرارت از سوی افراد شرور را به پلیس گزارش کنند تا در اسرع وقت با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    20 1
    کار درست و به موقع... افسوس که لجنپراکنهای باسواد و مشکوک داخلی رو یه تادیب نمیکنید... امثال سلبیریتیهای دوتابعیتی مشکوک که براحتی علیه امنیت نظام، لجنپراکنی میکنن... انگار نه انگار هم هیچ هزینه ایی نمیدهند!!! این درد نداره به نظرتون!؟
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      2 2
      اینا ک گفتی رو خودت تنهایی تایپ کردی. ی نفس عمیق بکش ی لیوان آب بخور یکم اروم تر برادر
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    4 0
    کدوم برخورد قاطع اگر قاطع بود اینطور توی روز روشن با خیال راحت از هر چی دوربین و ... زورگیری نمیکردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس