کد خبر 1346277
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
پایان قدرت‌نمایی شرور مسلح بلوچستان/ عامل شرارت‌های سریالی در شهرستان دلگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی دلگان عامل شرارت‌های سریالی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت سریالی فردی مسلح در دلگان و ایجاد ناامنی و رعب و وحشت عمومی توسط این فرد از طریق قدرت‌نمایی با سلاح، حمل سلاح گرم، زورگیری، راه‌اندازی نزاع‌های دسته جمعی و عربده‌کشی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس برای دستگیری این شرور تحت تعقیب ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اطلاعاتی در مورد تردد وی در سطح شهرستان به دست آمد و سرانجام مأموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: شب گذشته تیم‌های عملیات ویژه پلیس دلگان طی هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه این شرور یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار طاهری بر عزم جدی پلیس در برخورد با اشرار و اخلال‌گران امنیت عمومی تأکید کرد و گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه و غیرقانونی افراد فرصت‌طلب، در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امید IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    2 2
    واقعا جای تبریک داره بعد کلی شرارت و مختل کردن زندگی مردم بدبخت تازه مخفیگاهش کشف شده، یعنی واقعا آفرین به این عدالت
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 0
      خب حرفه ای بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس