ماجرای تیراندازی در شوش چه بود/قهرمان سازی ضدانقلاب از یک سارق مسلح

امروز ویدیویی در شبکه های ضدانقلاب منتشر شد که که ادعا می‌کرد ماموران نیروی انتظامی در شوش به یک شهروند شوشی تیراندازی کرده‌ و او را مجروح ساخته اند اما حقیقت ماجرا چیست؟

به گزارش مشرق، امروز ویدیویی در شبکه های ضدانقلاب منتشر شد که که ادعا می‌کرد ماموران نیروی انتظامی در شوش به یک شهروند شوشی تیراندازی کرده‌ و او را مجروح ساخته اند.

سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده انتظامی شوش در این رابطه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف در حوزه شهرستان های شوش و اهواز، دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی  با بیان اینکه با کار اطلاعاتی هویت سارق شناسایی شد، افزود: روز گذشته ماموران انتظامی اهواز با آگاهی از حضور متهم در شوش، با همکاری پلیس این شهرستان برای دستگیری سارق مسلح وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شوش اظهار داشت: متهم که پس از درگیری با عوامل انتظامی با همکاری اقوام و اراذل اوباش قصد فرار داشته که درنهایت با ضرب گلوله پلیس از ناحیه پا مجروح و دستگیرشد و دراین عملیات یک دستگاه خودرو پژو فاقد پلاک بکار رفته در سرقت های خشن توقیف شد.

سرهنگ یاری زاده تصریح کرد : متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    23 6
    این شبکه های ضد انقلاب خودشان دزد هستن باید از دزدها طرفداری کنن
    • سید IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      6 0
      هرچند به قول دکتر شریعتی شایعه ها را دشمنان می سازند، منافقان پخش می کنند و ابلهان باور؛ اما اگر اطلاع رسانی قبل از شایعه سازی بشود، شایعه سازان و اعوان شان بیشتر ناکام خواهند شد!
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    آره زدیم
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    _دست نیروی انتظامی درد نکنه پس چرا موقعی که این همه پرسنل نیروی انتظامی رااین دزدان مسلح وارازل اوباش وزورگیران ومفسدان به شهادت می رسانند کوروکرند-امایک دزد مسلح که باهیچ اخطاری خودش تسلیم نمی کنه وقصد فراری شدن دارد چشمای کورشون روشن وگوشای کرشون شنوا میشه -درود برپلیس نیروی انتظامی وآگاهی،آجرتان باخدا،ودست علی*ع*به هم راه تان-
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    3 0
    اما یک سوال! چه اشکالی دارد پلیس ما هم مثل پلیس آمریکا عمل کند؟
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    11 0
    آیا زمان جمع آوری سلاح های غیر مجاز فرا نرسیده است چرا در مناطقی که زیاد به سلاح غیر مجاز آلوده هستند سالی یکبار هم ایست بازرسی انجام نمی شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس