کد خبر 1369725
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
نزاع خونین در شاهرود | کلاشینکف کِشی در وسط خیابان

درگیری مسلحانه بین دو نفر در شاهرود به قتل یک مرد ۳۸ ساله انجامید، شاهدان خبر از حمل سلاح جنگی کلاشینکوف ای کی ۴۷ توسط یکی از افراد می‌دهد.

به گزارش مشرق، شامگاه یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) درگیری دو جوان در میدان ۹ دی شاهرود حوالی بیمارستان امام حسین (ع)، به قتل یک مرد ۳۸ ساله انجامید و مقامات انتظامی و قضایی تأیید کرده‌اند که مقتول با شلیک حدود ۸ تیر جنگی به قتل رسیده است.

گفته می‌شود یکی از این افراد سلاح جنگی کلاشینکوف ای کی ۴۷ در دست داشته است و به نظر می‌رسید ریشه این درگیری، اختلاف کهنه خانوادگی و طایفه‌ای بوده که در نهایت فاجعه آفرید.

مسئولان انتظامی شهرستان شاهرود ضارب را شناسایی کرده‌اند اما هنوز این قاتل دستگیر نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود صبح امروز گفت: قاتل به همت مأموران انتظامی بلافاصله شناسایی شده است.

حجت‌الاسلام رضی پارسامنش با بیان اینکه انگیزه این نزاع به اختلافات ۱۰ سال گذشته طایفه‌ای در یکی از روستاهای اطراف شهر شاهرود بازمی‌گردد که مسئولان در حال بررسی آن هستند، بیان کرد: ظاهراً مرد ۳۸ ساله شاهرودی بر اثر شلیک گلوله اسلحه گرم به قتل رسیده است.

وی با بیان اینکه مقتول با شلیک حدود هشت تیر جنگی به قتل رسیده است، افزود: کارشناسان همچنان بر روی این پرونده کار می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود با بیان اینکه قاتل شناسایی و حکم دستگیری وی هم صادر شده است، گفت: مأموران انتظامی فرد ضارب و همدست وی را شناسایی کرده‌اند و یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    5 1
    کاش عکس کسانیکه قاتل هستند و در حال فرار هستند رسانه ای کند که با کمک مردم زودتر شناسایی و به دستگاه عدالت بسپارند
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    3 11
    اگه امریکا بود ارزشی ها خودشون رو کشته بودن
    • احمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      11 2
      14:32از اربابت بایدن اجازه گرفتی متن گذاشتی.
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      5 1
      ارباب من امام حسین است
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      1 0
      آخه قتل با سلاح گرم تو آمریکا یه چیز عادی و روتین شده الان سالی نزدیک 40 هزار نفر در جنایات با سلاح گرم کشته میشن طبق آمار سایت statista که یکی از معتبرترین سایتهای آماری جهان است بین سالهای 1990 تا 2019 فقط 976473 نفر با سلاح گرم در آمریکا کشته شدن یعنی به طور میانگین سالانه 32549 نفر تازه در اواخر دهه 90 میلادی با توجه به شکوفایی اقتصادی آمریکا در عصر کلینتون این آمار نزولی شده بود و به زیر 29000 نفر تلفات سالانه رسیده بود در حالیکه در 2019 این عدد حدود 40 هزار نفر شده بود ولی در ایران با وجود اقدامات تروریستی در شرق و غرب کشور و ساختار اجتماعی قبیله ای در بسیاری مناطق تلفات ناشی از سلاح گرم به 500 مورد هم در سال نمیرسه و حتی مجموع قتلها با تمام شیوه ها اعم از سم و سلاح گرم و سرد و امثال اون به 2000 مورد هم نرسیده . طبق آمار سایت nation master رتبه آمریکا در خشونت با سلاح گرم در جهان اول و رتبه ایران در این مورد 76 دنیاست و در آمریکا تقریبا 12 برابر ایران خشونت مسلحانه با سلاح گرم رخ میده . حالا شمایی که مثلا میخوای ارزشی ها رو مسخره کنی با این آمارهایی که سایتهای غربی خودتون دارن میدن مضحکه خاص و عام میشی دیگه غرب گدایی تا این حد هم خوب نیست یه مقدار برای عقل خودت ارزش قائل شو و جستجو کن تا شاید از این جهالت در بیای
  • پوتین IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    2 1
    بدبخت جیره خور روزی چند سنت از بایدن می گیری که این اراجیف رو بنویسی.
  • ایران IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 3
    ملت چقدر عقده ای شدن خدا
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      1 0
      اسم ملت نیار
  • یه مامان با حال IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 1
    مگه شاهرود جزء استان سمنان نیست همین چند روز پیش درمورد تیر اندازی تو دلگان سیستان یکی پیام داده بود که بین فارس ها از این اتفاقات نمی افته کو کجاست اون وراج عوضی که فقط بلد بود به اقوام توهین کنه شاهرود که دیگه اقوام زندگی نمیکنن یه دست فارس هستن پس چرا تیراندازی شد؟؟
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      0 0
      خیر شاهرود در استان شاهوار واقع شده و شنیده های قطعی بر این دلالت دارد که سید عدالت خواه محرومان جناب ریسی بزودی این مسله را اعلان میکند
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    بیسوادا! کلاشنیکف درسته.
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    -مملکت از((بی ثباتی،دروغ،وعده وعید،رکودتورمی وغیر تورمی،بیکاری،بیگاری،بی عدالتی،تبعبص،اختلاف طبقاتی،بیماری،کرونا،بی آبی،خشکسالی،سیل،ریزگرد،تصادف،پارتی بازی،فساد،بی تفاوتی،نفاق،مادیگرایی،فرار،معطلی،اطاله،فرسایشی شدن تحریم ورفع تحریم،نه جنگ ونه صلح،بتن کردن پیشرفتها وتله برجام وابستگیهاوشیفتگانش وخودیهای خائن،جنایتکار،غارتگر،مفسدونابودگرداخل،همسایه ها(هجوم مهاجرهای دلار دار وغارتگر های طلاوکالاهای اساسی‌....)غارتگران تولیدات اورکانیگ...درمنطقه،وهابیها،صهیونیسم،استکبار وفرنگ...))کاملاغارت ونابود شده !؟ -(مرگ یکبار،شیون یکباریک بار)برای همیشه همه چیز را آزاد کنیدومستقیم کارتی به دهکهای مختلف انواع امتیازات (یارانه،سوخت،انرژی،کالاهای اساسی،تحصیل،ورزش،اموزش،تفریح،بهداشت،داروودرمان،خودر،مسکن،ازدواج،اشتغال...)بدهید. (مثلا به دهک آخر،صفروهیچ یارانه ای ندهید-به دهک وسط یا پتجم نفری یک میلیون تومان یارانه بدهید ودهک اول یارانه اش میشودنفری پنج میلیون تومان---دهک دوم۴مت-دهک سوم۳مت وبهمین ترتیب....)بعدش هم هرچندتا صفر که میخواهید ازریال کم کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس