کد خبر 1408887
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
مرد خشمگین پس از کشتن مادر زن در فسا خودکشی کرد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: مردی ۳۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی و عدم کنترل خشم، مادر زن ۴۶ ساله خود را به قتل رساند و سپس با مجروح کردن همسرش، خودکشی کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدهاشم قسام روز سه شنبه در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در زاهدشهر فسا، بلافاصله ماموران انتظامی بخش شیبکوه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی، مادر زن خود را با اسلحه کمری به قتل رسانده و به سمت همسر خود نیز تیراندازی و وی را مجروح و پس از آن اقدام به خودکشی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه حال عمومی فرد مجروح رضایت‌بخش است، گفت: قاتل و همسرش که دارای سه فرزند هستند به دلیل اختلاف خانوادگی پرونده‌ای در مرجع قضائی در حال رسیدگی دارند.

قسام خاطر نشان کرد: این واقعه تلخ و تبعات تلخ‌تر آن برای همسرِ قاتل و فرزندانش، از اختلافات خانوادگی و عدم کنترل خشم ریشه گرفته است که با مراجعه به موقع به مشاور خانواده و ریشه یابی مشکلات این زوج و سعی در حل آن، از وقوع این واقعه تاسف بار جلوگیری می شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    12 3
    کنترل خشم چیه؟معلومه مادرزنه زندگیش رو ریخته بهم. همون کاری که خیلی مادر زن ها میکنند. یکی مثل این آقا نمیتونه تحمل کنه از بین رفتن زندگی و خانواده اش رو
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    9 5
    این خبر به اندازه ترور سلمان رشدی ملعون خوشحال کننده بود
  • سلیمان IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 1
    من نمی دونم چرا بعضیها جو گیرانه وبدون اینکه از برنامه خبر داشته باشند نظر میدهند بلکه مقصر داماد بود شایدهم معتاد بود البته نطر منهم اشتباه منظورم اینه یک طرفه قضاوت خوب نیست
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 1
    کیه که از دخالت دیگران در زندگی زناشویی خبر نداشته باشه، مختص ایران هم نیست. مرد و زن نباید اجازه دخالت خانواده خودشون رو بدهند، این ها باید در مدرسه آموزش داده بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس