کد خبر 1369640
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
واکنش ستاره بارسا درباره انتقال به منچستریونایتد

هافبک هلندی بارسلونا در خصوص شایعات انتقال به منچستریونایتد در تابستان صحبت کرد.

به گزارش مشرق، پس از اینکه منچستریونایتد اعلام کرد که اریک تن‌هاگ سرمربی فصل آینده این تیم خواهد بود، گمانه‌زنی‌ها برای خرید بازیکن برای این مربی هلندی آغاز شد و همه از چند ستاره بزرگ صحبت کردند.

فرانکی دی یونگ ، هافبک بارسلونا که دوران باشکوهی زیر نظر تن هاگ در آژاکس داشت، به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید تن‌هاگ لقب گرفت. رسانه‌های اسپانیایی نیز آتش این اخبار را داغ کردند و مدعی شدند که این هافبک در بارسلونا خوشحال نیست و پس از رفتن کومان، به فکر رفتن از نیوکمپ است.

داغ تر شدن شایعات باعث شد تا ژاوی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و در نشست خبری پیش از بازی مایورکا (2 روز پیش) صراحتا اعلام کند که دی یونگ مهره اصلی بارسلونا در فصول آینده خواهد بود.

دی یونگ نیز پس از برد دیشب بارسلونا مقابل مایورکا نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و از صحبت خوب با ژاوی حرف زد.

بیشتر بخوانید:

پایان ناکامی در نیوکمپ/ بارسلونا رتبه دوم را پس گرفت

ستاره هلندی بارسلونا گفت: من صحبت خوبی با ژاوی داشتم. مکالمه بین ما بسیار خوب و مفید بود. من اعتماد به نفس خوبی دارم و مربی نیز این اعتماد را به من نشان داد. بنابراین همه الان خوشحال هستند.

وی ادامه داد: فشار همیشه خوب است. فشار روی بازیکن باعث می‌شود که کیفیت بالاتر برود و یک بازیکن تمام تلاش خود را برای نشان دادن بهترین توانایی‌اش به اجرا گذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس