محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات عید فطر

جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد: با توجه به فرارسیدن عید سعید فطر محدودیت‌های ترافیکی برای ایام تعطیلات این روز از سوی پلیس راهور در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، سیدتیمور حسینی روز یکشنبه در گفت و گویی خبری درباره اعمال این محدودیت‌ها در آستانه عید سعید فطر اظهار داشت: برای جاده‌های شمالی و زیارتی به ویژه در محورهای چالوس و هزار این محدودیت‌ها اعمال می شود البته همه این محدودیت‌ها در صورت ایجاد ترافیک شدید در این محورها خواهد بود.

سردار حسینی تصریح کرد: اگر به دلیل ترافیک شدید در محورهای یادشده اجباری وجود داشته باشد، در طول این چند روز آینده محدودیت‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم و این محدودیت‌ها از امروز یکشنبه و از ساعت ۱۳ عصر از سمت مرزن‌آباد به سمت جنوب آغاز و ممنوعیت تردد اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فردا دوشنبه نیز همین پیش بینی های محدودیت‌ها را خواهیم داشت به طوری که از ساعت ۱۱ صبح در جاده های هراز و چالوس این موضوع در نظر گرفته شده است.

جانشین پلیس راهور ناجا ادامه داد: البته از روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه برای بازگشت مسافران در ایام تعطیلات عیدسعید فطر نیز محدودیت‌های اعمال خواهد شد تا بازگشت مسافران مدیریت شود و در این راستا مسیر یک طرفه از شمال به جنوب اعمال می شود البته این مساله نیز در شرایطی است که وضعیت جاده، ما را مجبور به اجرای این محدودیت‌ها کند.

بر اساس تقویم رسمی ایران، فردا دوشنبه و سه‌شنبه مصادف با اول و دوم شوال به عنوان عید سعید فطر است، اما هنوز ستاد استهلال رویت هلال ماه شوال را اعلام نکرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس