کد خبر 1369325
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
چالوس

سخنگوی اورژانس استان مازندران از ریزش سنگ در آزادراه چالوس _ مرزن‌آباد روی دو خودروی سواری و مصدوم شدن دو زن و یک کودک، خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام مرکز اورژانس استان مازندران، زکریا اشکپور، اظهار کرد: ساعت ۰۲:۱۰ بامداد امروز یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، با اعلام خبر حادثه ریزش سنگ در آزادراه چالوس به مرکز پیام اورژانس غرب استان، بلافاصله تیم‌های اورژانس نزدیک به محل حادثه به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: طی حادثه گزارش شده بر اثر ریزش سنگ از کوه روی دو خودروی سواری در آزادراه چالوس _ مرزن‌آباد، دو خانم ۳۰ و ۵۲ ساله و یک پسربچه ۱۱ ساله مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس استان مازندران خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه مذکور پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    6 0
    جناب پرستویی سلام و خسته نباشید نگران نباشید الفظ زشت و ناپسندی گه گفتن لیاقت خودشان است و بس کسی که احرام حالیش نیست هرچه بگویید نمی فهمد و درک نمیکند هنوز احمق و نادان هایی هستند با اینکه خیانت های پهلوی و چپاول اونها رو در زمان فرارشان به خارج از ایران دیدند و پول و طلاهای باد آورده و غارت کرده از بیت مال رو خرج خوش گذرانی خود می کنند از آنها حمایت می کنند بدانید قطعا اونها مزدوران و جیره خواران پلهوی هستند که در خواب خام و خیال پوسیده و در افکار گندیده سیر میکنند . زنده باد ایران سر بلند اسلامی و خسته نباشید.
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      ای داد بیداد آقای پرستویی هم توی این ماشین بود .؟ انشاءالله که هرچه زودتر حالشون خوب بشه وبه جمع خانوادشون برگردند و دوباره برای ما فیلم بازی کنند.
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 0
    کذب نیست؟
  • احمد IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 0
    زمانی در روزگار شاه پهلوی مردم با فشار و زور استبداد ناچار بودند فشار، بی دینی، بی بندباری، ظلم به جامعه تهی دست و ندار سپری کردند. سئوال من از اون فرد سئوال کننده بود که خود را مودب نشان میداد این است که در زمان پهلوی کشور در چه وضعی بودند؟ آیا وضع معیشت مردم هم اکنون که در حال تحریم ظالمانه استبداد هستیم بهتر است یا آن زمان؟ اقتدار سیاسی و اجتماعی چطور؟ آمریکا که خود را شاه و مالک دنیا می داند هنوز جرئت نکرده به ایران اسلامی ما لطمه ای بزند چرا زمانی که به ایران جنگنده دادند ولی برای تعمیر مستشار میفرستادند و پشت درب های بسته تعمیر میکردند؟ الان هوانیروز ما به حول و قوه الهی در حال پیشرفت است . کشوری که میگفتند آفتابه نمی تونه بسازه الان داره جنگنده، هواپیما و موشک قاره پیما و ... میسازه اون آدم های نادان که سردار دلهای همه ایران را تروریست مینامند، نمی فهمند که این عزیز برای ایران خود را فدا کرد وگرنه می تونست با هوش و درایت خود تجارت کند و تاجر بزرگی شود و هر جای دنیا بخواهد به بهترین وضع زندگی کند. ولی خود را فدا کرد. جواب اون فرد را از طرف آقای پرستویی بنده بدهم: شماهایی که از کشور خود فرار کردید اگر سوادی و تجربه ای و آموخته ای دارید و اگر شرف داشتید در میهن خود خدمت میکردید ولی شرف شما در کاباره هاست شما دین را نمی شناسید شما امام حسین ع رو نمیشناسید. شما قایل به قیامت و خدا و پیغمبرش نیستید پس زبان ما را قطعا نخواهید فهمید. شمایی که با شماتت و پر رویی و بی ادبی سردار دلهای ایرانی را تروریست میدانید خوب بود مراسم تشییع پیکر مطهر این عزیز را میدیدید و بعد با 5 نفر خود در فیلم که ضد جمهوری اسلامی شعاری میدادید مقایسه میکردید این جواب شما که شما حدودا 5 نفر با جمعیت میلیاردی نه تنها در ایران بلکه در دنیا و همه کشور های آزادی خواه و اسلامی.
    • RO ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      روحش شاد. به هرحال هرآدمی خوبی هایی داره وبدی هایی. انصاف داشته باشیم کارهای خوب هم زیاد داشته.
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      اون زمان هنوز موبایل اختراع نشده بود شاید شده بود ولی من اطلاع دقیقی ندارم ازطرفی هم لایه ازون هم سالم بود و دانشمندان نظرشون دراین مورد هم درست بود و امواج رادیویی به این شدت و غلظت نبود ولی کو گوش شنوا .فعلا چاره‌ای هم نیست مگر اینکه شهرداری مسئولانه برای گسترش فضای سبز فرهنگ سازی کنه ازطریق همین فرهنگسراها.
  • سید حسن حسینی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    1 0
    ریزش کوه در جاده کاملا حوادث طبیعی قابل پیش بینی و قابل پیشگیری هست اول اداره راه مربوطه باید یه مهندس عمران پایین جاده بزاره سنگی را از دامنه کوه به جهت نیروی گرانش رها کرده تا مهندس راه بفهمد در جایی که خطر ریزش کوه وجود دارد با غنو کنی /برش دامنه //سفره سقوط /نصب فنس و رابیس بندی /مهار بند وـــاز خدمات مهندسی راه سازی هست که اکنون در نگاه کودک مصدوم خجالت نکشیم و یادمان باشد ایمنی با ذکر دعا و احتمال و درصد بدست نمیاد ایمنی با شناخت و اجرای کلیه ضوابط و استعداد خلاق در راستای رفع موانع و عوامل خطر افرین بدست میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس